* Kies jouw thema

Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: wat voor blik rij jij  (gelezen 83400 keer)

Offline Rider-64

• Volbloed ZMVCer
  • Geslacht: Man
Re: wat voor blik rij jij
« Reactie #140 Gepost op: 13 februari 2011, 17:38:46 »
Als je dan toch een gave bak wil hebben moet er eigenlijk wel verplicht een V8 blok in liggen...  :052:
Zoekende naar..

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
« Reactie #141 Gepost op: 13 februari 2011, 17:44:32 »
hmm aan de ene kant zeg te duur voor wat je er mee gaat doen. kun je beter een kleiner gebakje op zoeken eventueel wegenbelasting vrij.

tjsa de funfactor is wel hoog. van zo'n bak. maar 80% zal ie toch stilstaan. ben ik bang
Kleiner gebakje met trekhaak zou kunnen, weet je er 1 voor 300 euro met een jaar keuring en geen roest die nog betrouwbaar is ook  :103:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #142 Gepost op: 13 februari 2011, 17:45:27 »
Als je dan toch een gave bak wil hebben moet er eigenlijk wel verplicht een V8 blok in liggen...  :052:
Waarom geen V12 dan  :018:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Rider-64

• Volbloed ZMVCer
« Reactie #143 Gepost op: 13 februari 2011, 17:46:42 »
Kom je zelden tegen in Amerikaan en V8 klinkt rauwer! :034:
Zoekende naar..

Offline Dick

• Flink gasss der op
  • The King Of ZMVC
« Reactie #144 Gepost op: 13 februari 2011, 17:48:10 »
bmw alleen kost de wegenbelasting dan nog meer
Suzuki brugman 650
CZ type 450 175cc.

Hoi gast wanneer ga jij weer motor rijden

Offline Rider-64

• Volbloed ZMVCer
« Reactie #145 Gepost op: 13 februari 2011, 18:36:46 »
Yep of Audi, :024: is de aanschaf ook wel wat duurder..
Zoekende naar..

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #146 Gepost op: 13 februari 2011, 19:25:30 »
Hey 300 euro is zat voor een blik, jullie hebben het alweer over dure bakken  :093:

freak wil wel zoiets als ringtool, dat is de chevy bepaald niet maar uiteraard moet deze eens over de Ring sturen  :057:

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #147 Gepost op: 02 april 2011, 00:11:25 »
Ik ben blij met mijn Chevy, afgelopen 2 maanden heeft de vorige eigenaar [overigens ook lid hier  ;) ] er heel veel aan gedaan, andere deuren geplaatst want de oude hadden deuken en roest, ander kofferdeksel, de snelheidsmeter doet het weer, de ramen hebben geen slinger meer maar alles elektrisch, airco doet het, alle verlichting werkt prima, diverse sappen vernieuwd met filters, radiateur opnieuw gesoldeerd, alles nagezien op juiste werking en het rijdt echt heerlijk  :034: Ik had het idee dat deze wel heel erg braaf zou zijn maar zodra je het gazzzz tot de bodem intrapt dan brult de motor en knalt het toch wel naar voren. Ik ga binnenkort ook nog iets onderhoud plegen, schilderen en vooral mijls maken met deze werkezel want er kan weer meer buiten worden gewerkt en zo hebben we de werkezel gelijk aan het werk met versjouwen van rotzooi. Sunny en de kids vinden hem ook prima...............de mensen op het dorp vragen zich af van wie dat hok is en ik zwijg in alle talen  :037: Naast deze wagen nog een halve wagen erbij zoals een prima blok, veel klein spul, ramen enz, zal je er binnenkort van verlossen  :070:

Pijneman bedankt kerel...............top-deal gemaakt  :036:

Oude situatie zonder de zwarte ramen achter, hopelijk snel schilderen en dan nieuwe foto's maken  ;)

eliminator

• Gast
« Reactie #148 Gepost op: 02 april 2011, 00:39:02 »
De eer gehad ingehaald te worden door die geweldige bak! Kon niet missen of jullie zouden het zijn! :069:
Ik vind het zeker wel wat hebben en zou me er absoluut niet voor schamen!! :103:
Nodigt wel uit om er iets heel leuks van te maken!

pijneman

• Gast
« Reactie #149 Gepost op: 02 april 2011, 00:46:11 »
 :D Blij te horen dat je er blij mee bent! Heb er ook veel plezier van gehad! Tijden veranderen, koophuis, verbouwen enz. Zal moeten inkrimpen. Zal nog wel eens terugdenken aan de chevy als ik in mn vivio naar de plesmanweg rij  :D. Die spullen komt wel goed, ga binnenkort mn garages opruimen en wat je wil hebben komt jou kant op! Heb nog wel een celebrity aan onderdelen! Veel cruiseplezier van het weekend! Zie je maandag! (cruisecontrole al uitgeprobeerd btw? Die zal ik ook wel missen, wat is dat toch handig!)

Offline Twin-Power

• por op de ketel!!
  • Volbloed ZMVCer
  • hank is allessssssssss.
« Reactie #150 Gepost op: 02 april 2011, 07:01:06 »
Zo te zien ga jij je niet vervelen :+succes met jullie nieuwe aanwinst :054:

Offline Stealth

• Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
« Reactie #151 Gepost op: 02 april 2011, 09:38:21 »
Freak in een PimpMobiel  :070: dikke spaakvelgen, luchtvering, hoogglans zwart, gouden tand en dan over de boulevard  :103:
Straight to your face with the truth!

Offline Loki

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #152 Gepost op: 02 april 2011, 17:22:02 »
Lekker antigroen :053:

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #153 Gepost op: 02 april 2011, 20:41:42 »
Freak in een PimpMobiel  :070: dikke spaakvelgen, luchtvering, hoogglans zwart, gouden tand en dan over de boulevard  :103:
Wahahahaha nou nee daar zit nog een heel gat tussen nu en dan  :037:

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #154 Gepost op: 02 april 2011, 20:43:00 »
De eer gehad ingehaald te worden door die geweldige bak! Kon niet missen of jullie zouden het zijn! :069:
Ik vind het zeker wel wat hebben en zou me er absoluut niet voor schamen!! :103:
Nodigt wel uit om er iets heel leuks van te maken!
Haha ik zei tegen Sunny die moeten we kunnen hebben en jawel maar we moesten wel even de 80mijl/per/uur aantippen  :048:

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #155 Gepost op: 02 april 2011, 20:44:45 »
:D Blij te horen dat je er blij mee bent! Heb er ook veel plezier van gehad! Tijden veranderen, koophuis, verbouwen enz. Zal moeten inkrimpen. Zal nog wel eens terugdenken aan de chevy als ik in mn vivio naar de plesmanweg rij  :D. Die spullen komt wel goed, ga binnenkort mn garages opruimen en wat je wil hebben komt jou kant op! Heb nog wel een celebrity aan onderdelen! Veel cruiseplezier van het weekend! Zie je maandag! (cruisecontrole al uitgeprobeerd btw? Die zal ik ook wel missen, wat is dat toch handig!)
Het gabber.............ja is gewoon top man, vandaag nog even iemand van hier meegenomen en heerlijk gecruised, als je de bochtjes iets sneller neemt dan piepen de banden  :018: Geweldige bak, de overburen hebben er al naar zitten loeren terwijl ik buiten bezig was maar wijselijk niks vertelde, hij heeft zijn plekje ook al germarkeerd  :036:

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #156 Gepost op: 02 april 2011, 20:45:09 »
Lekker antigroen :053:
Origineel beige.............straks matzwart  :022:

ba searcher!!

• Gast
« Reactie #157 Gepost op: 02 april 2011, 21:43:07 »
Ikke ben mee geweest even vanmiddag, qua comfort is het super, maar die wegligging....... :X Ik moest bijna over me nek, ik werd bijna zeeziek der in  :018:
Het lijkt wel op een amerikaanse merk qua motoren die markeren ook hun territorium dmv olie lekkages als ze die ergens parkeren  :018:
Ik ben heel wat anders gewent qua vering en wegligging, mijn auto is heel wat stugger! :034:

btw, mijn ride staat er inmiddels zo bij......dus als je em tegen komt ergens... :103:

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #158 Gepost op: 02 april 2011, 21:46:58 »
Pppffff veels te harde veerring, veel te dikke velgen en hij glimt teveel.................doe mij maar die Yank, lekker de cruisecontrol aan, beide benen op het dashbord of benen op de voorbank en met handgas op de cruisecontrol verder rijden...............zo relaxt  :018:

Offline Sledge HaMMeR

• I Wanna Be an
  • Administrator
  • Tha HaMMeR
« Reactie #159 Gepost op: 02 april 2011, 21:49:21 »
Vette shit Freak, ik hou er zeker wel van

[Mobile Post] Desire HD[/i][/size]