* Kies jouw thema

Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: Lekker stukkie off-road  (gelezen 27909 keer)

eliminator

• Gast
Re: Lekker stukkie off-road
« Reactie #60 Gepost op: 21 maart 2011, 19:56:13 »
Ja, maar wilde het je eigenlijk niet vragen omdat je het zo druk hebt met alles.. Nu eerst je eigen offroadje maar klaar doen en dan kunnen we in elk geval rijden toch?

Offline RedRunner

• 4th King Of ZMVC
  • **
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 21 maart 2011, 20:25:12 »
Wil er van het weekend nog ff op uit hoor, dus, kom maar af. Jullie weten waar ons huis woont  :018:

Weet waar je aan begint, Klei, want ik durf echt helemaal niets meer. :097:
Honda CB 500 '98, Suzuki DR 350 SE '96, Honda NC 750X DCT

Offline Mr. Kik

• Ras ZMVCer
  • Geslacht: Man
  • Motorisch gestoord.....
    • www.ribverhuur.nl
« Reactie #62 Gepost op: 21 maart 2011, 20:50:03 »
Wil er van het weekend nog ff op uit hoor, dus, kom maar af. Jullie weten waar ons huis woont  :018:

Misschien praat ik voor m'n beurt, maar RR, dat geeft toch niet ? We moeten van elkaar leren en soms is voorzichtigheid gewoon beter toch ?

Komt helemaal goed !

Offline Sledge HaMMeR

• I Wanna Be an
  • Administrator
  • Tha HaMMeR
« Reactie #63 Gepost op: 21 maart 2011, 21:32:53 »

Misschien kom ik wel mee, als het in de agenda past alhier  :022:

eliminator

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: 21 maart 2011, 21:44:37 »

Misschien praat ik voor m'n beurt, maar RR, dat geeft toch niet ? We moeten van elkaar leren en soms is voorzichtigheid gewoon beter toch ?

Helemaal mee eens! De boel draait hier ook alleen op mij, dus moet ook heelhuids thuis komen..en wb ervaring ben ik nog geen steek verder dan jou RR!

Offline V-Strom Pierrio

• 4th King Of ZMVC
  • **
  • I'll see you on the dark side of the moon
« Reactie #65 Gepost op: 21 maart 2011, 23:19:44 »
Vandaag nog een stukkie off road gedaan met een bepaalde lange persoon in een blauwe peugeot partner :037:

Is there anybody out there

Offline RedRunner

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #66 Gepost op: 22 maart 2011, 00:33:29 »
Vandaag nog een stukkie off road gedaan met een bepaalde lange persoon in een blauwe peugeot partner :037:

Ojee, dat wordt weer auto wassen voor J-P! :070:

eliminator

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: 22 maart 2011, 17:30:26 »
Weet nog niet of het gaat lukken komend weekend; of misschien dan gewoon op mijn wegbandjes..
Nieuwe banden zijn besteld en worden er zsm opgezet. Zijn endurobanden geworden.
Ik vanmiddag met banden rond mijn nek naar Motor 2000; bleken ze en versleten en de verkeerde maat voor de achterkant.. Heb uitvoerige uitleg gekregen en zag zelf ook dat de band echt te groot was voor de achterbrug. Misschien dat ik daarom de extra velg heb meegekregen?
Maar omdat ze toch al ver versleten zijn (volgens hun begrippen dan) maar nieuwe besteld..pffff wordt weer een maand droog brood haha!

Zijn daar behoorlijk op de hoogte van het offroad gebeuren tegenwoordig! Prachtige KTM's hebben ze!!!
Zoon van de baas verzorgd ook soort cursusjes hier in de buurt voor aanzienlijk minder dan motortrials. Moet je wel je eigen motor meenemen. Hij is wel ervaren want wordt door motortrails wel ingehuurd om cursus te geven..

Dus buiten het spelen met mensen van hier kan dat ook nog een optie zijn!
Nu eerst maar eens achter Klei aantuffen! :103:

Iemand nog belangstelling om oude crossbandjes op te roken??

Offline Rider-64

• Volbloed ZMVCer
« Reactie #68 Gepost op: 22 maart 2011, 19:03:58 »
Moet ik helaas nog steeds eerst m'n eigen bike hebben maar wel leuk om te weten!
Wie weet in de toekomst.. :054:
Zoekende naar..

Offline Sabre-Zeeuw

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #69 Gepost op: 22 maart 2011, 22:57:01 »

Misschien kom ik wel mee, als het in de agenda past alhier  :022:

Heb jij al wat terreinwaardigs dan? :+
Dkw 125 RT (1953)   Honda VFR 800i Harley-Davidson Electra-Glide Sport `90  met 287.000KM!!!!

I

Offline RedRunner

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #70 Gepost op: 24 maart 2011, 16:14:29 »

Zijn er nog concrete plannen voor het weekend?? :042:

Offline Zeeuwse Klei

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #71 Gepost op: 24 maart 2011, 18:09:25 »
Ja, als het wat word, word het zaterdag. Zal nog even kijken voor een route, beetje dijkjes en grindpaden, evt og een wat mul zandpad afhankelijk van hoe en hoelaat oid.

@ Eliminator: D'r liggen hier wellicht ook nog wel bandjes die bij jouw brommer passen. Wat voor maat ligt er aan? 110/90-18 toevallig? Die ligt er volgens mij nog wel hier en ga ik niet meer gebruiken.
Trial and error... vooral veel 'error'.

eliminator

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: 24 maart 2011, 18:17:35 »
Ja, als het wat word, word het zaterdag. Zal nog even kijken voor een route, beetje dijkjes en grindpaden, evt og een wat mul zandpad afhankelijk van hoe en hoelaat oid.

@ Eliminator: D'r liggen hier wellicht ook nog wel bandjes die bij jouw brommer passen. Wat voor maat ligt er aan? 110/90-18 toevallig? Die ligt er volgens mij nog wel hier en ga ik niet meer gebruiken.

He, das nou weer jammer!! Zaterdag kan ik niet; meiden voetballen uitgerekend om 11.30 en ik mag de dames begeleiden.. :/
Nou ja, bandjes zullen er toch nog wel niet opliggen; heb nog niks gehoord.

Ook wb die bandjes; zijn al besteld, maar die maat zou kunnen kloppen ja!
Zijn ws wel echte crossbandjes dan? Ik ga nu voor Enduro omdat die wel iets meer asfalt kunnen hebben ivm slijtage. Maar misschien kanik ze toch van je overnemen als ze passen? Komen altijd wel van pas!

Offline Zeeuwse Klei

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #73 Gepost op: 24 maart 2011, 18:19:48 »
Is zelfs straatlegaal volgens mij ja. Eten geen brood hoor, je komt maar eens kijken oid.
Zeelandbanden doet trouwens ook in noppenbanden, en anders is Fitters in Schijndel ook een goeie.

eliminator

• Gast
« Reactie #74 Gepost op: 24 maart 2011, 19:01:44 »
Klopt! Ze mogen de straat op en met mijn huidige geluid is dat toch wel fijn aangezien ik wat sneller de aandacht trek nu.. :070:

Ja, ik vrees dat ik niet echt goedkoop uit ben nu, maar ze worden er gelijk opgelegd en omdat alles voor mij nog een beetje nieuw is kan ik terug als er iets is..
Andere fijne bijkomstigheid is dat het hier op het dorp is en ik ze snel wilde hebben..het wordt tijd voor het echte werk! :022:

Nog even iets anders; zij adviseerden mij voor een grote reis de banden te laten vullen met schuim ipv een binnenband. Hebben jullie daar ervaring mee?
Klonk wel aanlokkelijk; als je in the middle of nowhere staat is het ver lopen met een lek bandje..en deze kunnen gewoon niet lek dan.

Offline Zeeuwse Klei

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #75 Gepost op: 24 maart 2011, 20:51:26 »
Bib-Mousses. Ik heb er geen ervaring mee, maar ken het wel.
Iets minder grip dan een gewone band, maar inderdaad lekvrij, en op een lichtere motor blijven die nog eens lang heel ook. Als je niet wilt plakken wel een aanrader. Wel vrij duur hoor, maargoed.

Die motorzaak waar jij komt sponsor ik niet meer, maar das persoonlijk. Iets mindere ervaringen mee.  :018:

Enfin, RedRunner: Als je nog mee wilt, je bent van harte welkom. Zal voor zaterrdag rond de middag zijn aangezien Sletje zijn bedje niet zo makkelijk uit komt  ;)

Offline RedRunner

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #76 Gepost op: 24 maart 2011, 21:21:38 »
Enfin, RedRunner: Als je nog mee wilt, je bent van harte welkom. Zal voor zaterrdag rond de middag zijn aangezien Sletje zijn bedje niet zo makkelijk uit komt  ;)

:039: Prima wat mij betreft -en het tijdstip zeker. Ben er zelf zo een die moeilijk uit de veren komt.

eliminator

• Gast
« Reactie #77 Gepost op: 24 maart 2011, 21:23:09 »
Ja, ik was er ook nog nooit eerder geweest..liever eigenlijk niet bij een motorzaak, die verkopen te graag :070:
Maar weer een hoop nieuws gehoord en ik ik ben een nieuwsgierig mens!
Over dat Bib-Mousses; ze legden mij uit dat je dat ipv de binnenband onder je gewone band spuit als het ware. Zou inderdaad wel "iets"duurder zijn haha..maar is het overwegen waard als ik in mijn uppie de binnenlanden van noord Afrika ga verkennen denk ik..
Mijn poezelige vingertjes sjouwen er niet  zomaar een band af langs de kant van de weg vrees ik.. :026:

Tsjonge, wat baal ik dat ik niet meekan!!! ;(

Offline Zeeuwse Klei

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #78 Gepost op: 24 maart 2011, 22:11:03 »
Ach joh, d'r komen nog zat keren hoor.

Offline Sledge HaMMeR

• I Wanna Be an
  • Administrator
  • Tha HaMMeR
« Reactie #79 Gepost op: 24 maart 2011, 23:38:30 »
Maareuh ... wat wordt nu de vertrektijd en locatie ?