Heel veel gedaan maar de laatste maand meer als tussendoortje dan er een volle dag aan werken, geeft niks tijd zat maar er was wel zat werk en zeker aan de carbs welke weer dicht zaten van de roest uit de tank, deze is ondertussen compleet gespoeld en weer vrij van rommel,
Ook bleken er in de carbs verteerde membranen te zitten bij de acceleratiepomp,
Via onze Duitse vrienden 2 nieuwe kunnen regelen................daar hebben ze minstens zoveel Gullepumpen als in ons landje,
En uiteraard precies passend
Naaldjes wat ingesleten dus ook vervangen voor betere, wie wat bewaard heeft altijd iets achter de hand
Als laatste de kleppen nog even nastellen want deze waren verlopen door wat gedoe met een stoterstang,
En The Boss himzelf bezig met de bedrading van de zijspanbak..........verlichting werkt weer naar behoren, de motor start prima koud en warm..........eindelijk begon er wat schot in te komen!
Vrijdagavond laat nog even een kleine proefrit en deze ging prima al moest ik heel erg wennen aan zijspan rijden, is al heel wat jaren geleden dat ik dat had gedaan maar proeft naar meer............
Zaterdag boodschappen ermee gedaan en dat werkt prima...........een ruime winkelwagen kan je er in kwijt en het blijft nog droog ook tijdens het rijden
Ook nog wat rommel weggebracht en hier en daar wat nagezien qwa banden, olie, water enz.
Zondag dan een wat langere rit gedaan en onderweg nog een hele mooie foto gemaakt al zeg ik het zelf
De voorband en voorvork hebben het best zwaar te verduren, ik vermoed dat dit zeker voor verbetering vatbaar is maar er valt echt prima mee te rijden..........bakje omhoog is geen probleem........het neerkomen en daarna recht blijven rijden valt tegen
De oase bij Geersdijk alwaar de sporen van vorig weekeind nog goed te zien zijn, moest er welo even een houten paaltje verwijderen om hier te komen
Nice picture!!!
Later in de middag is Kayleigh nog meegereden en die had het echt naar haar zin ondanks de vele wind en het flink schommelen van de bak, deze ruit mag nog wel wat schoner worden voor de volgende patiƫnt
Kijk ze genieten.........uren had ik met haar rond willen rijden maar Racegirl zat thuis alleen en wilde liever niet mee, hopelijk een andere keer wel
Lekker in de zonnetje met de jongste dochter motorrijden, vorig weekeind met Eliminator wezen rijden..........graag meer zulke weekeinden
Nou Kleintje straks is de eer aan jou en dan ben ik benieuwd hoe jij deze vindt rijden en je zal zeker veel kilometers moeten gaan maken maar geloof me dat zijn allemaal plezier kilometers dus je zit goed zodra je hem hier hebt opgehaald, wanneer wil je hem hebben?? Morgen stuur ik hem tussen het woon-werk verkeer..........ik wen er makkelijk aan........heel makkelijk maar dat is al bij zo vele motoren gebeurt
Zo goed als klaar, van de week nog even nalopen, moest nog een ruit op komen.....its all yours kleine