* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Motorfreak] KTM 640 Lc4 SM  (gelezen 80386 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #340 Gepost op: 07 juni 2007, 22:22:05 »
Zo vanavond de schaamrand voren verkleind tot een minium, de claxon is voorzien van nieuwe aansluitingen elektra en bevestigingssteun, het tandwiel zit weer vast en de voorpoten weer ontlucht  :039:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #341 Gepost op: 07 juni 2007, 23:48:15 »
he Freak dat losse achtertand wiel lijkt wel een KTM kwaal. Die van mij stond er na een middagje vliegen ook zo bij  :026:

Ach we lossen het wel weer op, had het nog niet gelezen ergens in KTM-topic's dat het een kwaaltje zou zijn  :042:

Misschien een idee om bouten met een grotere kop te nemen (als dat langs je achterbrug past), minimaal gaatje doorboren en ze onderling zekeren met ijzerdraad. Dan zie je direct of er wat los is.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #342 Gepost op: 08 juni 2007, 17:50:35 »
Heb ik idd aan gedacht maar de ruimte moet ik nog opmeten, evengoed alweer bijna 150 km gereden en alles zit nog vast  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #343 Gepost op: 08 juni 2007, 17:53:01 »
Heeft de DR mét transmissiedemper ook last van. Niet zo extreem, maar toch. Zijn het bouten met moer of bouten in alu?
Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #344 Gepost op: 08 juni 2007, 17:54:10 »
Bouten met ovale borgmoer..............gelukkig makkelijk te vervangen, 1 minpunt het is een tapse inbusbout die v/d peijl en hollo bolle niet hebben in dit soort.
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #345 Gepost op: 08 juni 2007, 17:56:15 »
Raar, een borgmoer die zover losloopt.
Nouja, gewone NyLoc-moer dan? Werken altijd..
Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #346 Gepost op: 08 juni 2007, 18:26:47 »
Idd nu zitten er nylonborgmoeren op alleen de bout komt maar net in/voorbij het nylon, tevens 243 loctitie gebruikt  :070:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #347 Gepost op: 10 juni 2007, 17:40:41 »
Jaaaaaaa :062: :092: :079: :038: het is me gelukt, rechtsvoor de schaamrand eraf en de voetsteun die vonken naliet  :036: Heerlijk gestuurd door Belgie, beredruk in Knokke en even een rondje door die dure wijk gedaan met al die sportblikken  :+ In Sluis ff wat gegeten waarbij een aantal mensen op de vuist gingen en de haren van die dames door de lucht vlogen en dat allemaal om een parkeerplaats voor een blik  :037: :046: , geweldig genoten, kurkdroog en als toetje een KTM690 compleet zoek gereden op Veere..........mocht je hier ook lezen het was geweldig en mocht je willen ruilen van motor dan eeuuhhhhh  :052: :052: :052: Veerse dam eindelijk een wheelie gemaakt in de 4e versnelling waarbij het balanspunt keurig bleef..........Sunny dacht waarschijnljk dat dat voorwiel nooit meer de grond zou raken  :018: Op de fietsweg Schotsman bijna dwars over de middenbult gegaan terwijl het voorwiel een stap opzij deed...........gevolg een gerulde rand rubber op de banden    :D Wat een heerlijke rit, vanavond nog ff een toetje met de KTM alvorens de baas weer staat te gillen, ja kan het maar gepakt hebben al dit motorplezier  :072:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

ba searcher!!

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #348 Gepost op: 10 juni 2007, 17:44:43 »
U bent gesignaleerd 2x heer freak!!! :093:, ik was bij me ouwe lui thuis en ik hoorde aan de KTM dat ie/ jij er van genoot, de 2e keer dat ik je zag was idd dat je over de goudplaat weer terug naar huis ging, tof man, echt een mooi zicht om jullie te zien rijden.....uhhhh  :+  :054:

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #349 Gepost op: 10 juni 2007, 17:48:07 »
Plaatjes.. plaatjes!! waar zijn ze :P :054:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #350 Gepost op: 10 juni 2007, 17:51:40 »
Kon je me op die afstand nog horen dan  :|

Heb helaas geen plaatjes van het bochten of wheeliewerk...........weer eens tijd voor een fotoshoot denk ik dan  :p
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

ba searcher!!

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #351 Gepost op: 10 juni 2007, 17:58:51 »
De KTM hoor je zeker op die afstand...je hoort echt van die doffe klappen vallen uit de BOS demper, zeker toen je over de goudplaat heen knalde was ie goed hoorbaar(wind stond onze kant op) :103:

Sunny der fiets heb ik alleen gehoord dat jullie net door die bocht heen waren van de schotsman richting dorp zeg maar...

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #352 Gepost op: 10 juni 2007, 17:59:38 »
Lukt het een beetje met die sumo style korte bochtjes? als je dat eenmaal een beetje onder de knie hebt.. :103:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #353 Gepost op: 10 juni 2007, 18:03:25 »
Oke BA we zijn dus min of meer om je hen gereden  :+

Die korte bochies............tsja er zit nog teveel motocross stijl in want mijn voet hangt tever van het voorwiel vandaan, ziet er vast niet ui op foto's of in het echhie, evengoed stapje voor stapje komt het wel goed :071:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

ba searcher!!

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #354 Gepost op: 10 juni 2007, 18:12:34 »
Uhu klopt idd, ik dacht toen ik jullie hoorde van: nou die komen zeker om de koffie ivm feestje van mij  :018:

Nee hoor ze knallen door :+, moeders gelijk zo van: zijn dat ze nou dan??

ja ma dat zijn ze :018:

Sunny

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #355 Gepost op: 10 juni 2007, 21:22:23 »
Ik val helemaal in het niets bij het geluid van die KTM, mij horen ze niet aankomen en als ze ff niet opletten ben ik ook alweer voorbij. Weer lekker stukkie getoerd vandaag, de voetsteunen aan beide kanten ook weer wat verder aan flarden gereden, ging weer lekker zo! Vond het helemaal geweldig om die KTM op Veere voorbij te vliegen, ik zag wel wat zwarts rijden, maar ging er zo snel voorbij dat ik niet eens tijd had om te kijken wat het nu precies was, bleek dus een nieuwe KTM 690 te zijn die daar liep te trutten. Freak kon ie niet vangen, dus dacht ie vast: ik ga maar eens achter dat ouwe gebakkie an, maar hij moest volgens mij goed moeite doen om me bij te houden, whawhawha! Nog iemand interesse in mijn "Black Beauty" trouwens? Loopt als een trein en is een lekker stuurfietsje, zal gelijk ff een advertentie zetten in te koop topic.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #356 Gepost op: 10 juni 2007, 23:22:27 »
Nog even en de kleppen moeten weer gesteld worden, olie plus filters vernieuwen, teller kruipt stiekum naar de 24.500  :| , oja de achterband zit er nu bijna 2 weken op en dus 1000km verder en begint redelijk te slijten, de 2500km moet mogelijk zijn  :103:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

ba searcher!!

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #357 Gepost op: 10 juni 2007, 23:26:41 »
Wanneer is ie weer aan de beurt Freak?? :026:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #358 Gepost op: 10 juni 2007, 23:40:13 »
Voor de vakantie zeker wel...............dit is zoiezo toffer sleutelen als aan een oude smerige cb  :+

Ik zit wel een beetje met het feit dat het blok al 24.500km heeft gedraaid en nog steeds goed is, hopelijk in de vakantie geen problemen want het blijft wel een KTM natuurlijk  :044: Het achtertandwiel en claxon zitten nog vast volgens mij  :X Ondertussen ben ik flink aan het rommelen met de bandenspanning, achter nu 1,4 en voor 1,2 bar..............wel zijn ze dan met koude banden gevoeliger en glijden wat sneller weg, evengoed bevallen de Maxxis banden prima en heb er vol vertrouwen in, ben er ondertussen wel achter dat dit de op 1 na harste compount is en een andere goede band zou de Sc1 kunnen zijn, in dit tempo heb ik nog 2 weken om een band te kiezen  :018:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #359 Gepost op: 13 juni 2007, 23:34:10 »
Hey MMuis die wheelie was best lekker he  :103: , van brug tot onder de andere brug...........die kilometer-wheelie komt echt binnenkort  :070: , en was best hoog, mooi op het balanspunt, zoiets zou je op DvD moeten hebben  :018:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
163 Reacties
26158 Gelezen
Laatste bericht 16 februari 2012, 22:12:52
door Stealth
6 Reacties
2933 Gelezen
Laatste bericht 20 november 2011, 23:54:47
door Dick
17 Reacties
4035 Gelezen
Laatste bericht 19 april 2013, 00:04:36
door Ghulst
6 Reacties
3719 Gelezen
Laatste bericht 28 april 2013, 18:02:15
door Zeeuwse Klei
2 Reacties
424 Gelezen
Laatste bericht 01 juni 2023, 21:32:59
door Ghulst