* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Motorfreak] KTM 640 Lc4 SM  (gelezen 80378 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #380 Gepost op: 13 juli 2007, 23:01:42 »
Zeer binnenkort krijgt de KTM weer een grote beurt, de meste onderdelen zijn al binnen  :022:

The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #381 Gepost op: 15 juli 2007, 22:57:12 »
Tijd voor een nieuwe achterband en sliden is retegaaf maar tering dan gaat je band echt geen 1000km mee  :017: Oja weer iets verloren...........weer de claxon eraf en de beugel doomidden getrild, gelukkig ben ik alles verloren deze keer  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #382 Gepost op: 15 juli 2007, 22:58:14 »

ba searcher!!

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #383 Gepost op: 15 juli 2007, 23:04:40 »
Hou je nog is iets heel aan de KTM freak als je gaat rijden?!  :+

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #384 Gepost op: 15 juli 2007, 23:09:32 »

helaas maar dit  moeten we toch eens gaan doen, maar het blijft moeilijk zonder bokken van de achterkant, stuiter er bij vanaf  :X Tsja het belangrijkste blijft heel en de rest wat er steeds afkankert is toch maar aanhangsel, vullis, rotzooi, rommel  :+
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #385 Gepost op: 18 juli 2007, 18:30:17 »
Zo vanavond de KTM eens goed wassen en een laatste rondje doen voor de grote beurt, bandje is aan snot en vanavond misschien helemaal door tot de velg  :070:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

ba searcher!!

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #386 Gepost op: 18 juli 2007, 18:33:21 »
ist weer zover?! :070:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #387 Gepost op: 18 juli 2007, 18:41:20 »
Zeker weten, gisteren nog ff met MMuis en Sunny wezen rijden en daarna was het echt gebeurt met de band  :+
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

ba searcher!!

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #388 Gepost op: 18 juli 2007, 18:42:45 »
De G dingen in het midden van je band zijn er nu helemaal uit dus... :103: tijd voor een nieuwe en wat rook werk!! :081:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #389 Gepost op: 18 juli 2007, 18:44:31 »
Ze zijn nog een beetje in het zicht al zitten er dunne plekken in, hier en daar van 120km/h tot 10km/h met blokkerend achterwiel is niet goed voor een band...........afijn ik ga aan de slag nu  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Sratch

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 642
  • Geslacht: Man
    • http://spaces.msn.com/nighttimebirds17/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #390 Gepost op: 18 juli 2007, 19:01:58 »
Ze zijn nog een beetje in het zicht al zitten er dunne plekken in, hier en daar van 120km/h tot 10km/h met blokkerend achterwiel is niet goed voor een band...........afijn ik ga aan de slag nu  :054:

Maar wel leuk om te doen  :034:

Greetz sratch & Zoef!!
XL600V Trans-Alp & Citroen ZX 1.4 Advantage
Citroen ZX 2.0 16V FSO Caro 1.6 GLI
Fiat Marea Weekend 1.6

Sex is mijn religie, laat ons bidden
[

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #391 Gepost op: 18 juli 2007, 23:09:38 »
Ja oke maar doe dit niet met een zachte compount als die nog goed is.............gelukkig is de mijne echt verrot............en nu behoorlijk 4-kant  :018:

The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

ba searcher!!

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #392 Gepost op: 18 juli 2007, 23:23:43 »
Freak heeft ergens staan branden..maar waar??? :042:

Maare waar zijn de koordlagen?! volgende keer ietsje langer doorgaan  :034: :103:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #393 Gepost op: 18 juli 2007, 23:44:13 »
Sluisdijk vanuit hier gezien links van het elektrakotje en dan bovenaan, herken je gelijk want er zitten nu 3 gaten in het asfalt....................slechte kwaliteit daar  :068:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #394 Gepost op: 19 juli 2007, 22:34:09 »
Zo het onderhoud is weer in volle gang, kleppen gesteld, achterbrug weer blingbling, remklauw achter weer netjes en goed gangbaar, nieuw voortandwiel, hier en daar flink poestwerk tot onder de ketting-slider aan toe  :070: Morgen nieuwe ketting en achtertandwiel, vers rubber ligt op de velg en het oude rubber is verwijderd uit de wielkast. Ook is de slang gevonden waardoor er olie in het luchtfilterhuis terecht is gekomen.



Het is een slang afkomstig vanaf het hoofdframe waarin zich een 3-kwart olie bevindt, deze slang komt dus uit in de luchtfilterbak. Als je de KTM achterover kantelt dan zou er idd wat olie in de slang kunnen komen. ook is er een aftap gevonden aan het luchtfilterhuis, goed verstopt en onder het kettingvet, de zaak netjes afgetapt en een vers filter geplaatst.



Nu ik deze weet te zitten gaat er net als bij de XL dus regelmatig olie afgetapt worden  :| , dacht nog aan een vaste langere aansluiting maken maar weet niet of dit het vaccum ten goede komt in de luchtfilterbak  :011: Afijn het oude met olie doordrenkte filter is duidelijk zichtbaar naast het nieuwe filter wat ondertussen is voorzien van K&N olie voor filters.



Ook lekte de zelfgemaakt colletor vreselijk waardoor het uitlaatcement er compleet is uitgeblazen en het beschermrubber is verbrandt, ik heb de orginele demper met E-keur liggen en deze gaat geplaatst worden voor de vakantie in de Eiffel.................een stille KTM............wel 1 die de Ring op mag  :+
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

easy pete

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #395 Gepost op: 21 juli 2007, 01:37:56 »
Topwerk altijd maar weer

 :054:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #396 Gepost op: 22 juli 2007, 13:50:18 »
Thanks en dat is waar, niks wordt weer gespaard om alles netjes en in uitmuntende condite te houden, neigt zelfs naar overdreven onderhoud maar op deze manier weten we zeker dat alles oke is  :039: Oke de KTM is weer helemaal klaar, BA thanks  :036: Blok draait weer keurig en alles soepel, met de nieuwe kettingset en nieuwe achterslof een beter gevoel aan de achterkant en met de nieuwe remolie en remdruk beter te doseren...............heb nog wel even een *slik* aktie gehad toen ik Sunny probeerde uit te remmen net voor een bocht, beide wielen blokkerden om niet in de berm terecht te komen met ruim 80km/h  :046: de achterem bijt gruwelijk overgens  :032: Tevens is de orginele demper gemonteerd en qwa geluid een drama...........echt niet normaal zo stil en het lijkt nergens op maar zo mogen wel circuits op en in de Eiffel minder pakkans al moet ik nog zien hoelang ik dit vol ga houden met zo weinig geluid. ook ben ik benieuwd naar het vermogen, de top lijkt iets minder maar het koppel is hoger en een kleine drift in korte bochten is nu beter mogelijk maar kan ook aan de nieuwe slof met iets verhoogde bandendruk............de orginele demper ziet er niet uit, klinkt zwaar klote en hoop dat het blok dit tof vindt  :|
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Bright

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1661
  • Geslacht: Man
  • Ride your bandit like you stole it!
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #397 Gepost op: 23 juli 2007, 22:31:26 »
Je blijft lekker bezig  ;)  Toen ik die laatste foto had gezien voordat ik het stukje tekst had gelezen, dacht ik dat je weer flink aan het poetsen was geweest ofzo  :069:
.: Always Look On The Bright Side Of Life :.

r6-dennis

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #398 Gepost op: 06 augustus 2007, 19:50:16 »
Hé Freak,

Ik kwam nog wat tegen voor je in Zwitserland :018:


Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #399 Gepost op: 06 augustus 2007, 21:37:08 »
Super...............de 690 die vraagt om hardt gemarteld te worden  :103: , na de 950 hoog op mijn verlanglijst  :034:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
163 Reacties
26155 Gelezen
Laatste bericht 16 februari 2012, 22:12:52
door Stealth
6 Reacties
2933 Gelezen
Laatste bericht 20 november 2011, 23:54:47
door Dick
17 Reacties
4034 Gelezen
Laatste bericht 19 april 2013, 00:04:36
door Ghulst
6 Reacties
3719 Gelezen
Laatste bericht 28 april 2013, 18:02:15
door Zeeuwse Klei
2 Reacties
423 Gelezen
Laatste bericht 01 juni 2023, 21:32:59
door Ghulst