Welkom op het ZMVC forum gast!
Tijd voor een nieuwe? ...............of..............Tijd voor een andere?Alles staat of ligt met je buget, ga je voor nieuw of een goede 2e-hands, wat is je rijstijl en pas daar je motor op aan en niet zoals velen een motor kopen en er niks mee kunnen, wil je veel reizen, doe je af en toe maar eens een paar duizend kilometers maken binnen een korte tijd en doe je ook woon-werk verkeer met je motor? Allemaal zaken die je eerst op een rijtje kunt zetten en dan inderdaad proefrijden met verschillende motoren
Wil je liever janken of koppel...................je lijstje wordt al korter zo
ook een smt?
Citaat van: Arnemuiden-RS op 04 september 2011, 23:02:47ook een smt?Wat is een smt?
Citaat van: Thervain op 05 september 2011, 08:08:31Citaat van: Arnemuiden-RS op 04 september 2011, 23:02:47ook een smt?Wat is een smt?SuperMotard
Citaat van: Stealth op 05 september 2011, 11:40:18Citaat van: Thervain op 05 september 2011, 08:08:31Citaat van: Arnemuiden-RS op 04 september 2011, 23:02:47ook een smt?Wat is een smt?SuperMotardVanwaar de T in de afkorting ? Ik wist ook niet wat Erremu-RS bedoelde
Misschien is dit een lekkere bike voor je...
Al eens gedacht aan een Yamaha tenere? Zo`n nieuwere 660? Veel motor voor het geld. Een GS lijkt me een beetje overkill eerlijk gezegd..
Zo'n Tenere ziet er ook goed uit...
Citaat van: Rider-64 op 05 september 2011, 12:55:58Misschien is dit een lekkere bike voor je... Gatver. Garnalen...Zo'n Tenere ziet er ook goed uit...
Ik vroeg om suggesties en ervaringen, niet om al jullie motoren op te kopen!
Gestart door MotorFreak « 1 2 ... 12 13 » De Huiskamer - Algemeen
Gestart door Border De Showroom - Reviews en Nieuws
Gestart door MotorFreak « 1 2 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door TechnoGremlin De Garage - Onze Motoren
Gestart door Ghulst « 1 2 » De Huiskamer - Algemeen