haha thnx iedereen
nah het wennen valt op zich mee, je hebt echt wel het gevoel alsof je het zelf in de hand hebt, voldoende feedback iig.
Ik ben nu van 34 pk opgewaardeerd naar 130 pk, maar dat valt me nog reuze mee, omdat het grootste gedeelte van dat vermogen pas vanaf de 8/9000 toeren vrijkomt.. bij lagere toeren rijd het gewoon allemaal lekker soepel...
tis qua gewicht wel even een groot verschil.. de ZXR weegt zo'n 180 kilo, de K4 weegt er 161.
maar bij hele lage snelheden ( lees: over parkeerplaatsen en door de binnenstad oid ) laat de ZXR zich toch wel makkelijker sturen dan de K4.. kwartiertje door de stad pruttelen is toch wel iets vermoeiender nu... heeft denk ik mede te maken met de nog sportievere zithouding en met de stuurdemper...
maar goed, daar is de K4 ook niet voor gemaakt...
bij hogere snelheden rechtop blijven zitten is wel te doen, maar mn helm is niet de allerstilste op de markt dus is het wel lekker om achter het ( op het eerste gezicht minimale ) ruitje weg te kruipen..
maar het enige wat je in de aanvalshouding nog hoort... is het heerlijke inlaatgeluid, geen windruis, geen denderingen, niks!
alleen moet ik wel even zsm de achterband laten vervangen... deze heeft daarnet op de weg naar huis, op een nat wegdek, al een klein uitstapje gemaakt in zijwaartse richting....
nou zijn BT014's sowiso niet echt regenbanden, maar deze is gewoon tot dik aan de slijtindicator versleten, en vierkant... ( vorige eigenaar hield niet zo van bochten denk ik... )
morgen op de Gixx naar breda... iets lijps voor school, en ik maak er maar meteen een "dagje uit" van...
ik weet het, ze geven wind af... veel wind... en regen... maar ik wil nog wel ff rijden voordat de winter begint...
tis niet te geloven, maar ik denk toch echt dat ik em thuis ga laten deze winter...