Welkom op het ZMVC forum gast!
Stop jij dan 700mtr voor het einde :P
Goed plan. Wij gaan mee. Motor gaat op de aanhanger. Eventuele bagage zou dan bij ons in de auto kunnen. Er is 1 ding. Stel dat me meissie motorrijden niet leuk vind blijft de motor thuis. En gaan we met de auto rondtoeren.
Tsjah, aangezien ik toch al halve dagen op de Alp zit, geloof ik het ondertussen eerlijk gezegd wel een beetje met zo'n "tourtochtje heen, tourtochtje daar, tourtochtje terug, zonder snelwegen". Het had altijd zn charme wel, maar toch.. Touren doe ik elke dag al, ik wil vlammen, daarna bier drinken, varkenskontenvlees eten, meer bier drinken, sterke verhalen vertellen, nog meer bier, en nog meer sterke verhalen vertellen. Daarnaast zijn de sloffen van de gixxer waarschijnlijk al versleten voordat we uberhaupt in Duitsland aankomen, en dan zou de pret juist eigenlijk pas moeten beginnen. Voor mij dus ook geen probleem om bijvoorbeeld gezamelijk te vertrekken, en elkaar dáár weer te ontmoeten. Of om als (waarschijnlijk langzame) bezembagen te fungeren. Kan allemaal.
Misscnien cynisch, maar dit wordt dus zo'n typische zmvc rit. Veel praten, tijdens het praten vooral veel afwijken, vertellen hoe het ook anders kan en als laatste hoe het in de persoonlijke agenda niet schikt. Datum en locatie zal waarschijnlijk niet bekend gemaakt gaan worden. Wedden ga ik er dus nu niet meer op.Plezierige rit, mocht het doorgaan,Jacken ja, mijn haar zit goed en ik rijd plezierig. Wie is die man die steeds mijn naam gebruikt in zijn handtekening?
Hoe meer democratie, hoe groter de verdeeldheid..