* Kies jouw thema

Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: weekendje moteren  (gelezen 13478 keer)

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: weekendje moteren
« Reactie #20 Gepost op: 13 januari 2014, 09:37:02 »
Stop jij dan 700mtr voor het einde :P
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Motormuis

• honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
« Reactie #21 Gepost op: 13 januari 2014, 09:49:02 »
Hahahahahaha
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline Paulusssttt

• 2nd King Of ZMVC
  • Beterweter
« Reactie #22 Gepost op: 13 januari 2014, 20:56:15 »
Stop jij dan 700mtr voor het einde :P

Met gas geven waarschijnlijk..  :007:
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline Arnemuiden-RS

• Volbloed ZMVCer
« Reactie #23 Gepost op: 14 januari 2014, 05:00:54 »
Ja daar mag je maar 120

kleintje

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 14 januari 2014, 08:29:48 »
das al 40 km/u harder dan dat ik durf  :093:

Offline Alex Davidse

• Ras ZMVCer
  • Live to ride ride to live
« Reactie #25 Gepost op: 15 januari 2014, 08:41:28 »
Wat denken jullie van vertrek vrijdag 30 mei
En zondag 1juni weer thuis

Offline Motormuis

• honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
« Reactie #26 Gepost op: 15 januari 2014, 10:58:24 »
Goed plan. Wij gaan mee. Motor gaat op de aanhanger. Eventuele bagage zou dan bij ons in de auto kunnen. Er is 1 ding. Stel dat me meissie motorrijden niet leuk vind blijft de motor thuis. En gaan we met de auto rondtoeren.

Offline TripleEdged

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #27 Gepost op: 15 januari 2014, 15:08:45 »
Zoals gewoonlijk de laatste tijd, haak ik na lange stilte weer eens halfverwege het verhaal in.

Nurburgring staat sowiso in de planning dit jaar. Bij voorkeur vaker dan ééns. Heb sowiso nog 1 ronde op mn kaart staan die dit jaar op moet. Ik ga, zoals muis, met auto+aanhanger. Eventuele bagage kan dus tussen mij en muis verdeeld worden. Voornamelijk bij Muis dan, want ik heb maar een Daihatsu Cuore... :+ Slapen kan in omgeving Ring natuurlijk op vele manieren, tent, vijfsterrenhotel, pension, B&B, wildkamperen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een pension vlakbij de Ring: www.pensionsonnenwende.de
Vorig jaar geweest met vrienden, zeer goed bevallen. Nederlandse eigenaren die niet bang zijn een lasapparaat tevoorschijn te toveren als er wat gerepareerd moet worden. Pak je eigen bier maar, en schrijf maar op je bonnetje. Lekker relaxed zegmaar.

Ik heb voor mensen die liever in de buitenlucht slapen, anders eventueel nog twee tweepersoonstenten, en één éénpersoonstent te leen.

30 mei/1 juni, openingstijden voor TouristenFahrten:

30.05.2014 (Fr)
13:00–19:30 Uhr

01.06.2014 (So)
13:00–19:00 Uhr

02.06.2014 (Mo)
17:15–19:30 Uhr

Feitelijk valt er dus alleen op de Vrijdagmiddag en de Zondagmiddag te rijden...

( http://www.nuerburgring.de/angebote/motor-action/touristenfahrten-nordschleife/oeffnungszeiten-nordschleife.html )

Er zijn natuurlijk nog veéél meer opties dan de eifel, maar het geniet zeker mijn voorkeur.

Offline Alex Davidse

• Ras ZMVCer
  • Live to ride ride to live
« Reactie #28 Gepost op: 15 januari 2014, 17:48:46 »
Goed plan. Wij gaan mee. Motor gaat op de aanhanger. Eventuele bagage zou dan bij ons in de auto kunnen. Er is 1 ding. Stel dat me meissie motorrijden niet leuk vind blijft de motor thuis. En gaan we met de auto rondtoeren.

weet ze dat nu nog niet muis

Offline Motormuis

• honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
« Reactie #29 Gepost op: 15 januari 2014, 18:25:55 »
nog niet mee geweest alex. en ook nooit brommer of scooter gereden. word een nieuwe ervaring voor d'r..

Offline Motormuis

• honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
« Reactie #30 Gepost op: 15 januari 2014, 18:48:52 »
ziet er goed uit trip.. wil toch graag voorstellen om het voor half februari te gaan regelen. want wij zelf en ik denk ook andere zullen er vrij voor moeten nemen.. 

Offline Jack

• Ras ZMVCer
« Reactie #31 Gepost op: 16 januari 2014, 00:45:01 »
Is een motorfietstoertocht hoor! Toertochtje heen, toertochtje op locatie en toertochtje naar huis. Kun je, als mororrijder zijnde, eens lekker de auto thuis laten staan. Niet vergeten: geen autoweg heen of terug.

Groetjes,
Jack

Offline TripleEdged

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #32 Gepost op: 16 januari 2014, 09:42:15 »
Tsjah, aangezien ik toch al halve dagen op de Alp zit, geloof ik het ondertussen eerlijk gezegd wel een beetje met zo'n "tourtochtje heen, tourtochtje daar, tourtochtje terug, zonder snelwegen". Het had altijd zn charme wel, maar toch.. Touren doe ik elke dag al, ik wil vlammen, daarna bier drinken, varkenskontenvlees eten, meer bier drinken, sterke verhalen vertellen, nog meer bier, en nog meer sterke verhalen vertellen.  :012:

Daarnaast zijn de sloffen van de gixxer waarschijnlijk al versleten voordat we uberhaupt in Duitsland aankomen, en dan zou de pret juist eigenlijk pas moeten beginnen.  :+

Voor mij dus ook geen probleem om bijvoorbeeld gezamelijk te vertrekken, en elkaar dáár weer te ontmoeten. Of om als (waarschijnlijk langzame) bezembagen te fungeren. Kan allemaal.
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2014, 10:42:27 door TripleEdged »

Offline Jack

• Ras ZMVCer
« Reactie #33 Gepost op: 16 januari 2014, 20:40:05 »
Tsjah, aangezien ik toch al halve dagen op de Alp zit, geloof ik het ondertussen eerlijk gezegd wel een beetje met zo'n "tourtochtje heen, tourtochtje daar, tourtochtje terug, zonder snelwegen". Het had altijd zn charme wel, maar toch.. Touren doe ik elke dag al, ik wil vlammen, daarna bier drinken, varkenskontenvlees eten, meer bier drinken, sterke verhalen vertellen, nog meer bier, en nog meer sterke verhalen vertellen.  :012:

Daarnaast zijn de sloffen van de gixxer waarschijnlijk al versleten voordat we uberhaupt in Duitsland aankomen, en dan zou de pret juist eigenlijk pas moeten beginnen.  :+

Voor mij dus ook geen probleem om bijvoorbeeld gezamelijk te vertrekken, en elkaar dáár weer te ontmoeten. Of om als (waarschijnlijk langzame) bezembagen te fungeren. Kan allemaal.
Voor veel bier en sterke verhalen ben je bij Ben & Het aan het goede adres.

Groetjes,
Jack

Offline TripleEdged

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #34 Gepost op: 16 januari 2014, 22:25:20 »
Alleen is de Ring dan zo'n eind weg...  :X

Wat ik dus wou zeggen, is dat ik niet per se mee hoef, maar mochten jullie besluiten naar de ring te gaan, wil ik best meedenken over de datum en locatie ed.
No hard feelings als jullie ergens anders heen willen!
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2014, 22:59:37 door TripleEdged »

Offline Motormuis

• honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
« Reactie #35 Gepost op: 16 januari 2014, 22:57:20 »
Ben 2 jaar geleden. In vielsalm geweest. Maar het trekt me niet zo. Wij willen naar de eiffel. De ring zal ik weinig van zien. Want wil gewoon lekker met het meissie rijden. En terrasje pakken.

Offline V-Strom Pierrio

• 4th King Of ZMVC
  • **
  • I'll see you on the dark side of the moon
« Reactie #36 Gepost op: 16 januari 2014, 23:27:00 »
Hahaha, bij mij is het andersom, die hele ring interesseert me niks. Ik wil gewoon in een mooie omgeving rijden, en genieten.  Zoveel mensen zoveel wensen. Mooi man.

Is there anybody out there

Offline Jack

• Ras ZMVCer
« Reactie #37 Gepost op: 18 januari 2014, 00:25:45 »
Misscnien cynisch, maar dit wordt dus zo'n typische zmvc rit. Veel praten, tijdens het praten vooral veel afwijken, vertellen hoe het ook anders kan en als laatste hoe het in de persoonlijke agenda niet schikt. Datum en locatie zal waarschijnlijk niet bekend gemaakt gaan worden. Wedden ga ik er dus nu niet meer op.

Plezierige rit, mocht het doorgaan,

Jack

en ja, mijn haar zit goed en ik rijd plezierig. Wie is die man die steeds mijn naam gebruikt in zijn handtekening?

Offline Aladin

• Lemans 1000; 1000SP; Nato; Daytona1000
  • Volbloed ZMVCer
    • Guzzioot
« Reactie #38 Gepost op: 18 januari 2014, 02:24:54 »
Het genoemde weekend zitten we al in de moesel met een stel motorvrienden.
En allemaal zonder auto uiteraard. De reis is het doel immers.

Muis je moet gewoon eerst een goede testrit maken en bevalt het niet gelijk weer inruilen die hap  :093:
Tenminste dat heb ik altijd begrepen dat het zo werkt.

Offline Paulusssttt

• 2nd King Of ZMVC
  • Beterweter
« Reactie #39 Gepost op: 18 januari 2014, 09:49:29 »
Misscnien cynisch, maar dit wordt dus zo'n typische zmvc rit. Veel praten, tijdens het praten vooral veel afwijken, vertellen hoe het ook anders kan en als laatste hoe het in de persoonlijke agenda niet schikt. Datum en locatie zal waarschijnlijk niet bekend gemaakt gaan worden. Wedden ga ik er dus nu niet meer op.

Plezierige rit, mocht het doorgaan,

Jack

en ja, mijn haar zit goed en ik rijd plezierig. Wie is die man die steeds mijn naam gebruikt in zijn handtekening?

Dat zei ik al:

Hoe meer democratie, hoe groter de verdeeldheid..

:069:
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.