* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Gekoppelde gebeurtenissen

  • ZeelandRit: 18 mei 2014

Auteur Topic: Zeelandrit 18 mei 2014  (gelezen 6799 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sabre-Zeeuw

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2224
  • Geslacht: Man
Re: Zeelandrit 18 mei 2014
« Reactie #40 Gepost op: 19 mei 2014, 16:17:42 »
 Koos zeg maar tegen Marjan:Marjan , leuke rit en best wel goed gezelschap, howel ze op een Guzzi zaten, :048:
Dkw 125 RT (1953)   Honda VFR 800i Harley-Davidson Electra-Glide Sport `90  met 287.000KM!!!!

I

Offline 4tm

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 815
  • Geslacht: Man
Re: Zeelandrit 18 mei 2014
« Reactie #41 Gepost op: 19 mei 2014, 21:30:40 »
Ik bedacht me Sabre, dat ik helemaal geen antwoord meer gegeven heb op je aanbod over je halve Gtr.

Het is bij mij  al 3 jaar lang gewoon benzine erin doen en voor de rest gewoon gaan met die banaan.
Mijn garage ligt aardig vol met van alles en nog wat dus weinig plaats meer over  en mocht ik lakdelen nodig hebben na een klein ongelukje dan ga ik die opzoeken in de juiste kleur om duur spuitwerk te vermijden.
Nog hoogstwaarschijnlijker ga ik dan opzoek naar iets anders als de kosten serieus oplopen want de GTR heb ik vrij goedkoop aangeschaft en eigenlijk rij ik al voor niks, geen afschrijvingskosten maar als het moet gaat ie nog wel 5 jaar mee.

Toch reuze bedankt voor je aanbod, er is nog veel te krijgen voor de GTR voor redelijke prijzen maar wie weet klop ik nog eens bij je aan.

Eigenlijk heb ik niet echt heel lekker gereden bij het korte Zeelandritje.
Veel smalle weggetjes en hier en daar nog wat los grind.
Duo achterop en ik had net volgetankt met 28,5 liter benzine helemaal bovenin.
Best wel wringen in de korte bochtjes met meer dan 500 kg totaalgewicht.

En ik had de hele rit nog wel willen rijden en dan lekker napraten met de kenners  over Motoguzzi of die tegenwoordig net zo goed of zelfs nog beter zijn als een Kawa,Honda of andere jap.

Ik las  s,ochtends nog een paar roadtesten over Guzzi Norge best een bijzonder ding en komt heel goed uit de test.
Je ziet ze niet dagelijks maar bij de Zeelandrit reed er een mee, kans gemist om meer te weten te komen en ik weet zelfs  nog steeds niet wie de Zeeuwse MotoGuzzi dealer is.

Ik dacht altijd van Motoport Goes of heeft zeeland er helemaal geen ?

Nog de complimenten aan BigTwin en Aladin, een mooie rit,hele goede organisatie ,alles verliep vlekkeloos.
Ik stond te kijken over de opkomst, ik ging eens tellen tijdens de rit ik reed op plaats 15 en telde nog bijna 10 man achter ons.
Toch circa 25 motoren , van alles en nog wat  :054:

Fotocamera had ik zoals altijd bij me maar deze keer heb ik er geen enkele genomen  :042:
Waarschijnlijk teveel met Dick gekletst en daardoor helemaal vergeten  :+

 
Xbr500 1986 - Xbr500 1988  - Versys 1000 2015

If you want to be happy for a day - Drink !
If you want to be happy for a year - Marry !
If you want to be happy for a lifetime - Ride a motorcycle !

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: Zeelandrit 18 mei 2014
« Reactie #42 Gepost op: 20 mei 2014, 00:53:24 »
Dat is apart. Bij mij is het meestal zo dat Dick non-stop kletst,.waardoor ik alle tijd heb eens rustig over belangrijke zaken na te denken, mits ik regelmatig een welgemikte 'uhuh, ja inderdaad, nou zeg' uitspuug :+

Offline Sabre-Zeeuw

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2224
  • Geslacht: Man
Re: Zeelandrit 18 mei 2014
« Reactie #43 Gepost op: 20 mei 2014, 11:50:35 »
Ik bedacht me Sabre, dat ik helemaal geen antwoord meer gegeven heb op je aanbod over je halve Gtr.

Het is bij mij  al 3 jaar lang gewoon benzine erin doen en voor de rest gewoon gaan met die banaan.
Mijn garage ligt aardig vol met van alles en nog wat dus weinig plaats meer over  en mocht ik lakdelen nodig hebben na een klein ongelukje dan ga ik die opzoeken in de juiste kleur om duur spuitwerk te vermijden.
Nog hoogstwaarschijnlijker ga ik dan opzoek naar iets anders als de kosten serieus oplopen want de GTR heb ik vrij goedkoop aangeschaft en eigenlijk rij ik al voor niks, geen afschrijvingskosten maar als het moet gaat ie nog wel 5 jaar mee.

Toch reuze bedankt voor je aanbod, er is nog veel te krijgen voor de GTR voor redelijke prijzen maar wie weet klop ik nog eens bij je aan.

Eigenlijk heb ik niet echt heel lekker gereden bij het korte Zeelandritje.
Veel smalle weggetjes en hier en daar nog wat los grind.
Duo achterop en ik had net volgetankt met 28,5 liter benzine helemaal bovenin.
Best wel wringen in de korte bochtjes met meer dan 500 kg totaalgewicht.

En ik had de hele rit nog wel willen rijden en dan lekker napraten met de kenners  over Motoguzzi of die tegenwoordig net zo goed of zelfs nog beter zijn als een Kawa,Honda of andere jap.

Ik las  s,ochtends nog een paar roadtesten over Guzzi Norge best een bijzonder ding en komt heel goed uit de test.
Je ziet ze niet dagelijks maar bij de Zeelandrit reed er een mee, kans gemist om meer te weten te komen en ik weet zelfs  nog steeds niet wie de Zeeuwse MotoGuzzi dealer is.

Ik dacht altijd van Motoport Goes of heeft zeeland er helemaal geen ?

Nog de complimenten aan BigTwin en Aladin, een mooie rit,hele goede organisatie ,alles verliep vlekkeloos.
Ik stond te kijken over de opkomst, ik ging eens tellen tijdens de rit ik reed op plaats 15 en telde nog bijna 10 man achter ons.
Toch circa 25 motoren , van alles en nog wat  :054:

Fotocamera had ik zoals altijd bij me maar deze keer heb ik er geen enkele genomen  :042:
Waarschijnlijk teveel met Dick gekletst en daardoor helemaal vergeten  :+














Geeft niks, ligt bij mij in de schuur ook maar te wachten op iemand die het nog eens nodig heeft, en ja wat betreft het grindpadjesrijden betreft daar ontkom je niet aan wanneer er een kleine 100km door de zak gereden wordt.
Ik vond dat je het anders toch goed bij kon houden hoor, heb toch nog een 40km achter jou gereden en verbaasde mij er zelfs over dat het zo vlotjes ging.
En voor verder informatie over het "Guzzi"gebeuren moet je gewoon wanneer je eens een paar uur tijd over hebt gewoon Koos of Marian bellen dan weet je zo alles wat je weten wilt...... :048:
Dkw 125 RT (1953)   Honda VFR 800i Harley-Davidson Electra-Glide Sport `90  met 287.000KM!!!!

I

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: Zeelandrit 18 mei 2014
« Reactie #44 Gepost op: 20 mei 2014, 18:49:07 »
Dat is apart. Bij mij is het meestal zo dat Dick non-stop kletst,.waardoor ik alle tijd heb eens rustig over belangrijke zaken na te denken, mits ik regelmatig een welgemikte 'uhuh, ja inderdaad, nou zeg' uitspuug :+

 :007:

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
92 Reacties
13909 Gelezen
Laatste bericht 17 januari 2014, 23:57:19
door Big Twin
63 Reacties
9045 Gelezen
Laatste bericht 21 juli 2014, 14:00:10
door The Mechanic
8 Reacties
2823 Gelezen
Laatste bericht 15 september 2014, 08:49:13
door Abjuh
0 Reacties
1845 Gelezen
Laatste bericht 24 maart 2014, 20:25:13
door Stealth
11 Reacties
2508 Gelezen
Laatste bericht 27 mei 2014, 20:35:19
door RedRunner