* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: Nieuw motorprogramma MotoMe vanaf 10 oktober 2014  (gelezen 2774 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Nieuw motorprogramma MotoMe vanaf 10 oktober 2014
« Gepost op: 24 september 2014, 17:36:34 »
MotoMe is een nieuw motorprogramma dat niet op televisie, maar via internet wordt uitgezonden. Hierdoor heeft de serie geen last van vaste zendtijden, maar kan men zelf kiezen wanneer men wil kijken. Via het Youtubekanaal van MotoMe komen wekelijks nieuwe afleveringen van ongeveer 25 minuten online, waarbij de eerste in een reeks van tien op 10 oktober zal worden gepresenteerd. Ondertitel is "Daarom rijden we".

Omdat de makers Bart Verhoeven en Joost Overzee een samenwerking zijn aangegaan met diverse partners in plaats van sponsoring, kan dit programma volgens eigen zeggen onafhankelijk gemaakt worden, dit in tegenstelling tot de jarenlang getoonde TV-programma's die van sponsoring betaald moesten worden, waadoor de inhoud zeer commercieel werd. MotoMe gaat over alles omtrent motorrijden. Naast het testen van motoren zullen er interviews te zien zijn met verhalen van onbekende motorrijders, restauraties van klassieke motoren, rijders die voor woonwerk de motor gebruiken en top motorsporters.



The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: Nieuw motorprogramma MotoMe vanaf 10 oktober 2014
« Reactie #1 Gepost op: 24 september 2014, 19:05:46 »
Ik ben benieuwd

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: Nieuw motorprogramma MotoMe vanaf 10 oktober 2014
« Reactie #2 Gepost op: 24 september 2014, 19:15:42 »
Ik ga het ook wel ff in de gaten houden, hoewel ik niet zo'n fan ben van Joost Overzee om het maar zachtjes uit te drukken :088:

Offline Floris 500

  • 2 x 500
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 468
  • Geslacht: Man
  • Honda VTR1000f
Re: Nieuw motorprogramma MotoMe vanaf 10 oktober 2014
« Reactie #3 Gepost op: 25 september 2014, 08:59:45 »
Ik ga het ook wel ff in de gaten houden, hoewel ik niet zo'n fan ben van Joost Overzee om het maar zachtjes uit te drukken :088:

Ik ken m niet, maar na dat filmpje te hebben gekeken begrijp ik je al wel  :034: Beetje de indruk dat t 1 of andere arrogante zak is, die zichzelf een beetje te leuk/grappig vind.. Maar eens kijken of het programma zelf dat kan doen verdwijnen  :093:
It's sad that, in our blindness we gather thorns for flowers

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: Nieuw motorprogramma MotoMe vanaf 10 oktober 2014
« Reactie #4 Gepost op: 25 september 2014, 14:31:53 »
Ik ga het ook wel ff in de gaten houden, hoewel ik niet zo'n fan ben van Joost Overzee om het maar zachtjes uit te drukken :088:

Ik ken m niet, maar na dat filmpje te hebben gekeken begrijp ik je al wel  :034: Beetje de indruk dat t 1 of andere arrogante zak is, die zichzelf een beetje te leuk/grappig vind.. Maar eens kijken of het programma zelf dat kan doen verdwijnen  :093:

Tamelijk goed ingeschat Floris  :071:

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: Nieuw motorprogramma MotoMe vanaf 10 oktober 2014
« Reactie #5 Gepost op: 27 september 2014, 09:46:28 »
Perfect, mooi te streamen met de Chromecast  :054:

Nu nog duimen dat de inhoud interessant is..
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3261
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: Nieuw motorprogramma MotoMe vanaf 10 oktober 2014
« Reactie #6 Gepost op: 14 oktober 2014, 10:10:29 »
Ik heb gisteren aflevering 1 zitten bekijken. Mijn eerste vraag is waarom ze hem niet gewoon via een van de commerciële zenders de lucht in schieten. Uiteindelijk is hij wel op dezelfde manier afgemonteerd als alle andere RTL7-achtige programma's en zijn ze even enthousiast over de eigen sponsors als elk ander gesponsord programma. Toch wel jammer. Ik had op meer gehoopt.

Wat vind ik er van?
- Als je mensen interviewt, vertel dan in vredesnaam wie het zijn. Allerlei mensen doen uitspraken over motorrijden, de APK voor motoren etc., maar nergens wordt vermeld wie het zijn en waarom ze daar zitten. Verstokte motorrijders kennen ze misschien, maar ik in ieder geval niet.
- Als je op je site zet dat "En zoals het een aanstaande MotoMe-traditie betaamt, is aflevering 1 overgoten met een bruisende cocktail van ongezouten onafhankelijkheid, ongecompliceerde authenticiteit en een mespunt relativering." Dan verwacht ik ook wel dat je niet alleen de lof zingt over de producten die je onder je neus krijgt. De enige kritische noot die ik hoorde over de V-Strom 1000 was de kwaliteit van de koffers, maar verder was het helemaal een fantastisch ding. Dat komt op mij een beetje ongeloofwaardig over. Overigens heb ik hem zelf niet gereden, dus kan hij natuurlijk ook helemaal geweldig zijn en het einde van alles op het gebied van motorrijden. Maar op een of andere manier twijfel ik daar aan. ;)
- Hoera, we beginnen een nieuw programma over motoren, dus hebben we meteen een excuus om naar het ACE cafe te gaan. Ik gok omdat Triumph de sponsor is en cafe racers hot zijn. Maar hebben we in Nederland dan geen motorhistorie waar je wat mee kunt? Ja, ik ben zelf ook bij het ACE Cafe geweest om daar eens te kijken (op een gewone doordeweekse dag in juni) en het is een hele leuke plek. Maar iets originelers had ook wel gekund, denk ik dan. En echt originele vragen zaten ook niet in het interview.

Dus, ga ik niet meer kijken? Natuurlijk wel. Zoveel alternatieven zijn er ook weer niet. ;) Maar een fan ben ik nog niet. Al kan dat natuurlijk altijd nog komen. ;)

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3496
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: Nieuw motorprogramma MotoMe vanaf 10 oktober 2014
« Reactie #7 Gepost op: 14 oktober 2014, 12:45:33 »
Maar alles klopt aan de v-strom 1000 hoor...
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3261
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: Nieuw motorprogramma MotoMe vanaf 10 oktober 2014
« Reactie #8 Gepost op: 14 oktober 2014, 12:52:58 »

Maar alles klopt aan de v-strom 1000 hoor...
Ik zat er op te wachten dat iemand het zou zeggen. :)
Maar bijvoorbeeld bij Adventurebike.tv wisten ze nog wel wat op de V-Strom aan te merken.

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3496
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: Nieuw motorprogramma MotoMe vanaf 10 oktober 2014
« Reactie #9 Gepost op: 14 oktober 2014, 12:55:39 »
Ja maar dat is het leuke van mensen de 1 vind het wat en de ander niet. Iedereen heeft een eigen mening.
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Nieuw motorprogramma MotoMe vanaf 10 oktober 2014
« Reactie #10 Gepost op: 14 oktober 2014, 12:59:08 »
Ja maar dat is het leuke van mensen de 1 vind het wat en de ander niet. Iedereen heeft een eigen mening.
Sommige meerdere  :018:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3496
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: Nieuw motorprogramma MotoMe vanaf 10 oktober 2014
« Reactie #11 Gepost op: 14 oktober 2014, 13:08:01 »
Ha ha
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3261
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: Nieuw motorprogramma MotoMe vanaf 10 oktober 2014
« Reactie #12 Gepost op: 19 oktober 2014, 01:40:00 »
Ze lijken in ieder geval wel een beetje mee te lezen. Nu staan er wel namen bij de mensen die zitten te praten. Niet dat die namen mij dan weer wat zeggen, maar er is in ieder geval een naam. ;)

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
31 Reacties
6153 Gelezen
Laatste bericht 25 maart 2011, 14:27:54
door Dick
12 Reacties
3635 Gelezen
Laatste bericht 04 juli 2011, 11:41:42
door Big Twin
39 Reacties
7920 Gelezen
Laatste bericht 19 januari 2012, 21:08:07
door Aladin
5 Reacties
2785 Gelezen
Laatste bericht 04 juli 2012, 00:14:13
door MotorFreak
0 Reacties
1718 Gelezen
Laatste bericht 23 maart 2014, 13:14:07
door Stealth