* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: waar verzekeren  (gelezen 2342 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline coosnaampje

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 8
  • Geslacht: Man
  • Ahoy ikke en vrouwtje
waar verzekeren
« Gepost op: 04 december 2014, 17:48:22 »
Ahoy. als je nieuw bent ,ben je vol met vragen . Nu vraag ik tips over waar ik het beste een motor honda goldwing  1200 uit 1985 kan verzekeren . heb jaren geleden motor gereden dus verstand van verzekeren heb ik niet meer  :p

Offline Dick

  • Flink gasss der op
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4907
  • Geslacht: Man
Re: waar verzekeren
« Reactie #1 Gepost op: 04 december 2014, 18:25:21 »
Even Googelen goedkope verzekeringen en goed de voorwaarden lezen.
BMW r 1100 RT, CZ type 450 175cc.

Hoi gast wanneer ga jij motor rijden

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: waar verzekeren
« Reactie #2 Gepost op: 04 december 2014, 18:56:56 »
Ahoy. als je nieuw bent ,ben je vol met vragen . Nu vraag ik tips over waar ik het beste een motor honda goldwing  1200 uit 1985 kan verzekeren . heb jaren geleden motor gereden dus verstand van verzekeren heb ik niet meer  :p

Het is vaak aantrekkelijk om al je verzekeringen onder te brengen bij één verzekeraar.
Die mogelijkheid biedt oa de ZLM. Dat heb ik ook en ik betaal aan WA per motor € 27 ex assurantiebelasting per jaar.

Offline RedRunner

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2372
  • Geslacht: Vrouw
Re: waar verzekeren
« Reactie #3 Gepost op: 04 december 2014, 19:20:40 »
Ahoy. als je nieuw bent ,ben je vol met vragen . Nu vraag ik tips over waar ik het beste een motor honda goldwing  1200 uit 1985 kan verzekeren . heb jaren geleden motor gereden dus verstand van verzekeren heb ik niet meer  :p

Het is vaak aantrekkelijk om al je verzekeringen onder te brengen bij één verzekeraar.
Die mogelijkheid biedt oa de ZLM. Dat heb ik ook en ik betaal aan WA per motor € 27 ex assurantiebelasting per jaar.

+1

Wij hebben goede ervaringen met de ZLM.
Honda CB 500 '98, Suzuki DR 350 SE '96, Honda NC 750X DCT

Offline Triple Arne

  • Huge ZMVC Fan
  • ***
  • Berichten: 380
  • Geslacht: Man
  • BRLTK
Re: waar verzekeren
« Reactie #4 Gepost op: 04 december 2014, 20:17:50 »

Het is vaak aantrekkelijk om al je verzekeringen onder te brengen bij één verzekeraar.
Die mogelijkheid biedt oa de ZLM. Dat heb ik ook en ik betaal aan WA per motor € 27 ex assurantiebelasting per jaar.

Dat bedrag geldt als je 70% no-claim hebt opgebouwd. Als je (nog) niet zover bent heeft de ZLM ook een oldtimer-verzekering, die kost € 40 p/jaar ex. ass.belasting. No-claim regelingen zijn daarbij niet van toepassing. Wel is er, als ik het me goed herinner, een maximum aan het aantal kilometers per jaar. Gewoon navragen...
XS900E       XS750F       RE Interceptor

Offline Arnold

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1195
  • Geslacht: Man
Re: waar verzekeren
« Reactie #5 Gepost op: 04 december 2014, 20:37:34 »
Een vriend van mij, heeft ook een oude motor met oldtimer regeling en oldtimer verzekering.
Die mag per jaar een vaste periode rijden en moet 'm daarbuiten binnen hebben staan.
Heeft ooit een keer na wat sleutelwerk (in die stilstand periode) een proefritje gedaan en.........ja, hoor............een vette prent.  :046:

Offline Big Twin

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 598
  • Geslacht: Vrouw
Re: waar verzekeren
« Reactie #6 Gepost op: 06 december 2014, 01:21:31 »
Wij hebben een old-timer verzekering waar er ook meerdere op 1 polis kunnen ... wel zo praktisch ...
Via van Maarseveen
Blijf lachen wat er ook gebeurd


Offline coosnaampje

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 8
  • Geslacht: Man
  • Ahoy ikke en vrouwtje
Re: waar verzekeren
« Reactie #7 Gepost op: 07 december 2014, 17:50:12 »
Ik heb de motor verzekerd bij ZLM Ik ga per jaar 85 euro betalen
en als ik een kopij heb van mijn auto verzekering schade vrije jaren word het 50 euro . :034:

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: waar verzekeren
« Reactie #8 Gepost op: 07 december 2014, 18:28:54 »
 :071: