Welkom op het ZMVC forum gast!
Ik doe ze zelf meestal via Flickr. Gratis account aanmaken en dan kun je van daar op een 'share' button drukken en dan zelfs kiezen welke maat de foto moet hebben. Inclusief code voor een forum als je wilt. Best handig.
Uitstekende camera Joop, heel veel scherptediepte. We kunnen alleen niet zien of die groene flessen vol of leeg zijn..
Citaat van: The Mechanic op 09 november 2017, 19:06:14Ik ben aan het klooien met mupload en als je de 5 Mb overschrijdt krijg je een zwart beeld.............Nog iemand suggesties voor gratis foto uploads?Zet ze zelf van de digitale camera op de computerVan daaruit op het forum.Bestandgrote maat hier niet veel uit, dit wordt vanzelf aangepast.
Ik ben aan het klooien met mupload en als je de 5 Mb overschrijdt krijg je een zwart beeld.............Nog iemand suggesties voor gratis foto uploads?
Maar zal eens kijken of ik de boel hier weer kan repareren
Citaat van: Sledge HaMMeR op 10 november 2017, 20:28:47Maar zal eens kijken of ik de boel hier weer kan reparerenDe smileys zijn er weer
Ben zelf erg tevreden over https://imgsafe.org/ de laatste tijd. Simpel en doeltreffendMaar zal eens kijken of ik de boel hier weer kan repareren binnenkort. De software update heeft het niet heel gehouden.
Wordt dit iets voor de racerij, of komt er een kenteken op?Groet,Jack
Gestart door The Mechanic « 1 2 ... 28 29 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door man van dingen De Garage - Onze Motoren
Gestart door Border De Showroom - Reviews en Nieuws