* Waarschuwing ...

LET OP !!!
Advertenties worden automatisch verwijderd 3 maanden na de laatste reactie/reply.

Auteur Topic: Zwarte Honda Varadero toerbuffel uit 2005  (gelezen 530 keer)

Offline Ghulst

• 3rd King Of ZMVC
  • Geslacht: Man
  • Last Login:Vandaag om 17:39:57
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Zwarte Honda Varadero toerbuffel uit 2005
« Gepost op: 20 augustus 2018, 10:55:41 »
De koudere en nattere dagen komen er weer aan. Tijd om lekker warm te zitten en veilig te stoppen met ABS en zo. De huidige eigenaar heeft wat anders gekocht en dus moet hij afscheid gaan nemen van de Varadero. Vorige week nog mee gereden. Prima motor.

Gerben (goede vriend van mij) is de tweede eigenaar en heeft de motor nu bijna vier jaar in zijn bezit. De vorige eigenaar, een rijinstructeur, kocht hem nieuw vanwege het grote comfort en de betrouwbaarheid en heeft hem goed onderhouden.

Sinds hij de Varadero heeft, heeft hij het blok volledig na laten kijken. Natuurlijk heeft hij zijn beurten gehad, maar zijn ook de voorvorkolie, de voorvork keerringen en de remschijven voor vervangen samen met de remblokken en alle remolie is gewisseld. Je hoeft er de komende tijd dus alleen maar op te rijden. ;)

De Varadero staat op een prima set banden en ook de ketting en de tandwielen kunnen nog een hele tijd mee. Omdat de Varadero door liefhebbers bereden is, hebben we hem natuurlijk ook flink aangekleed. Zo zitten er op de Varadero:

• Een powercommander die de prestaties van het blok nog wat verbeterd
  • Een 12v aansluiting in de kuip voor bijvoorbeeld navigatie
  • ABS met een gecombineerd remsysteem
  • Een nieuw zadel
  • Handvat verwarming
  • Gear indicator
  • Valbeugels
  • Koffersteun
  • Donkere verhoogde MRA ruit met lucht spoiler zodat iedereen echt uit de wind kan zitten
  • Handkappen
  • Middenbok
  • Gevarenlichten om rustig de file door te rijden
  • LED verlichting

De Varadero is een super tourmotor die ook met bijrijder en bagage van een vlotte rijstijl houdt, maar ook rustig over een boulevard kan tokkelen. Prima voor ritjes in de buurt, maar ook voor een lange motorvakantie naar bijvoorbeeld de Alpen. De zit is hier ook prima voor en hij is ook voor lange mensen heel comfortabel.

Vergis je niet in de kilometerstand. Er staat zeker 119.000km op het blok, maar eigenlijk alle kilometers zijn gemaakt op langere rijdagen, waardoor de motor altijd goed warm was en er bij de controle van het blok 5000km geleden bijzonder weinig slijtage leek te zijn.

Vraagprijs voor dit moois is €3.150. Bieden mag, maar wel naast de motor en naar waarde. Hij staat niet in de weg.

Voor de geïnteresseerden: https://link.marktplaats.nl/m1314216557
« Laatst bewerkt op: 26 september 2018, 15:28:39 door Ghulst »

Offline Ghulst

• 3rd King Of ZMVC
  • Geslacht: Man
  • Last Login:Vandaag om 17:39:57
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: Zwarte Honda Varadero toerbuffel uit 2005
« Reactie #1 Gepost op: 26 september 2018, 15:29:10 »
Hopla, even €250 van de prijs af gedaan. Dat is snel verdiend. Nu van € 3.395 voor €3.150. Dan zit je de hele winter lekker uit de wind en heb je super ABS remmen. ;)

Ook even wat foto's bijgeplaatst en de tekst aangepast.