Welkom op het ZMVC forum gast!
Het originele boekje zat er nog bij! (Helemaal verweerd, goed bewaren ) Daar stonden een aantal Kmstanden in. Daaruit kan ik opmaken dat het blok hoogstwaarschijnlijk 117000 km's heeft gelopen. De vorige eigenaar zei dat de startmotor vast zat, maar die draait gewoon als een malle. Ik heb hem geprobeerd te starten maar dat wilde hij niet helemaal, dus eerst een keertje alle vloeistoffen vervangen.Heeft iemand weleens zo'n soort ding helemaal uit elkaar gehaald? Ik wil hem eigenlijk weer helemaal gaaf maken (al zal daar wel wat tijd overheen gaan)
Brillo werkt idd goed.Bij gebruik van ruim water en door de zeep die vrijkomt èn niet te stevig poetsen, is de kans op krassen weliswaar héél klein, maar zeker niet uitgesloten!!!!!!!!!!!.Het gevaar zit 'm er in, dat je te lang door gaat met hetzelfde sponsje of wanneer een roestplekje wat hardnekkiger is, je geneigd bent om wat harder op je sponsje te drukken.Als het sponsje wat indroogt en/of de zeepproductie mindert, moet je gewoon stoppen en een nieuw sponsje pakken met schoon water.
Gestart door man van dingen De Garage - Onze Motoren
Gestart door MotorFreak De Garage - Onze Motoren
Gestart door Sjoelie De Garage - Onze Motoren
Gestart door Bert Broodbakker De Garage - Onze Motoren