Welkom op het ZMVC forum gast!
Citaat van: Sledge HaMMeR op 24 september 2007, 00:07:40kdenk dat screw bedoeld dat het vaak getinte medemensen zijn die het strak vinden om met een onbestuurbare lange achterbrug te rijdenidd....dat is niet mijn ding maar voor de rest vind ik de busa wel een bepaald iets hebben,lees wel niet mijn ding maar heb er div malen opgereden en ik vind het toch "echte mannen" motoren
kdenk dat screw bedoeld dat het vaak getinte medemensen zijn die het strak vinden om met een onbestuurbare lange achterbrug te rijden
de welbekende takjes en bloemetjes van hawk ...
Ik vind hem hartstikke mooi
Schitterend apparaat
Gaat honda met de voorkant niet een beetje op de busa lijken????Tinus????Dit is het nieuwe model trouwens!!!!!!
Citaat van: The Hawk op 28 september 2007, 17:51:52Gaat honda met de voorkant niet een beetje op de busa lijken????Tinus????Dit is het nieuwe model trouwens!!!!!!Niks op aan te merken he Tinus?
Citaat van: The Hawk op 30 september 2007, 17:10:29Citaat van: The Hawk op 28 september 2007, 17:51:52Gaat honda met de voorkant niet een beetje op de busa lijken????Tinus????Dit is het nieuwe model trouwens!!!!!!Niks op aan te merken he Tinus? Was ff niet online.Zoals die nieuwe Blade er op de foto's uit ziet vind ik het helemaal niets. Maar ik heb ik kan de vergelijking met de Busa niet vinden De voorkant is meer een beetje gejat van de Duc 1098 en de luchthappers van de R1.
En als je de Hayabusa zo op de foto ziet, vind ik die er ook niet echt verkeerd uit zien om eerlijk te zijn..
Gestart door The Hawk « 1 2 ... 7 8 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door The Hawk « 1 2 3 4 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door The Hawk « 1 2 ... 5 6 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door The Hawk De Garage - Onze Motoren
Gestart door Ghulst De Voortuin - Te Koop