Welkom op het ZMVC forum gast!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Hawk dat je er maar plezier van zal hebben (goede keus) een beul van een motor en nu nog mooi weer !!!! enuuuuuuuh nog een paar nachtjes slapen
Heel veel plezier met de nieuwe motor Hawk!
Hee Ronald kunnen we "Hawky`s" Bolusrit toch weer laten doorgaan! Veel zuuksex en veeeellll veilige km`s gewenst hee.
Tulik enne Mike niet vergeten hoor, anders wordt ie heeeeel boos.
Ik ben per definitie zelden boos ..... kheb allemaal geen tijd voor die onzin (zelf nu niet, nee!).Overigens ben ik de gelukkige die het monster gaat oppikken met Hawky
Maar heb je hem al? na ja ik hoor het vanmiddag want dan kom ik even langs
Oke allemaal de kogel is door de kerk ik heb hem gekocht....Zaterdag er om word nu rijklaar gemaakt dus zaterdag wat eigen foto's.Dus bij deze weer wat actiever lid van de ZMVC .
Citaat van: The Hawk op 27 januari 2011, 16:56:42Oke allemaal de kogel is door de kerk ik heb hem gekocht....Zaterdag er om word nu rijklaar gemaakt dus zaterdag wat eigen foto's.Dus bij deze weer wat actiever lid van de ZMVC . Super Ron gefeliciteerd hoor! Laat het voorjaar maar komen
gefeliciteerd hawk! have fun iedereen met die nieuwe bikes hier! Wanneer staat mijn 636 dan in de schuur
Gestart door Ballbreaker « 1 2 3 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door The Hawk « 1 2 ... 5 6 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door The Hawk « 1 2 ... 7 8 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door The Hawk « 1 2 3 4 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door The Hawk De Garage - Onze Motoren