* Kies jouw thema

Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Robs] appie rs250  (gelezen 17081 keer)

Offline Loki

• 2nd King Of ZMVC
  • Geslacht: Man
Re: Robs's appie rs250
« Reactie #40 Gepost op: 06 augustus 2009, 18:04:45 »
Ja wat is ruk.. Onregelmatig lopen? Slechte reactie op het gas? Brand de bougie mooi schoon en hoe is het met de smering, niet te vet?

robs

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 06 augustus 2009, 22:01:03 »
 :043:

ik zeg toch mien jong hij loopt werkelijk prachtig! alleen stationair is het nog kut, stationair schroef staat vol open dus dan hoort ie rond de 5/6 duizend toeren te zitten maar zit er maar net aan de 1500 koud, trek ik de choke open schiet ie wel naar 5/6duizend doe ik em dicht blijft ie hangen en gaat ie na een tijdje weer terug naar 1.5k, dit is dus alstie warm is nog ergen dan schiet ie onder de 1k rpm en valt ie uit, maar verder in elke versnelling trekt ie lekker door en rijd ie zonder mankeren.
kvs was van lekke kop/voetpakking(en) maar das alweer gefixt  :026:
krukaskeeringen zou ik ff moeten kijken maar das volgens mij geen probleem, denk eerder dat ie ergens valse lucht vandaan trekt, choke kabel zoiezo een nieuwe voor besteld want dat was ook niks meer.. dus ff zoeken naar een scheurtje oid, volgende week waarschijnlijk een 2e hands luchtfilterbak ophalen want ook die is niet alles meer  :+

Offline Loki

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #42 Gepost op: 07 augustus 2009, 00:02:49 »
Als ie valse lucht trekt maakt ie toch juist toeren.. in plaats van stil vallen?

En wat is er mis met die airbox :042:

miss Trip

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: 07 augustus 2009, 01:08:01 »
Een beetje vrouw weet hoe ze haar vent tevreden houdt, laat hem lekker aan zijn motor prutsen tot het ding het weer doet en gun hem daarna dat rondje van een km of tig om alles uit te proberen. Wat moet je dan, hele dagen op de bank hangen, kassie kijkuh en handje vasthouden? Zodra de geraniums in de vensterbank verschijnen en de 2-wieler ingeruild is voor een strakke rollator, kan dat altijd nog.
Nog beter: ze helpt gewoon sleutelen, kan ze nog wat van leren :026: :+

en ik kan het weten,, :p waarom dacht je dan dat het huisje later klaar was en sunny spreekt ook uit ervaring!!!!

Offline TripleEdged

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #44 Gepost op: 07 augustus 2009, 06:44:30 »
en ik kan het weten,, :p waarom dacht je dan dat het huisje later klaar was en sunny spreekt ook uit ervaring!!!!

is het al klaar dan???  :+ :070:

@ Robs: je zou even een PM naar BA Searcher kunnen sturen, ik zou het zo gauw niet weten eigenlijk.....
membraam dood? gasnaalden verkeerd? gaskabel die blijft hangen? gasschuif die niet goed terugveert? ontsteking verkeerd afgesteld?  :042:
« Laatst bewerkt op: 07 augustus 2009, 07:13:47 door TripleEdged »

Offline Chupra Cabra

• Ras ZMVCer
« Reactie #45 Gepost op: 07 augustus 2009, 08:21:31 »
volgens mij staan je carburators niet syncroon ook bij een tweetakt moet dat hoor.
RSV 1000 R (MILLE) GRC RRz **37**

robs

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: 07 augustus 2009, 10:29:45 »
ook die staan synchroon, stationair draait ie maar op 1 cilinder dacht ik dat jan zei, bij teveel lucht krijgt ie toch te weinig benzine en loopt ie toch kut, denk niet dat ie er meer toeren van gaat draaien  :042:
het is dus al vanaf het begin dat ik em had, alleen toen liep ie nog net stationair, en nu helemaal niet meer  :+

moet dus gewoon ff het eea uitzoeken, airbox sluit boven niet helemaal goed meer af, en de rubbers zijn een tikkie hard geworden  :046:

Offline TripleEdged

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #47 Gepost op: 07 augustus 2009, 11:32:46 »
m.a.w. we horen er nog wel van  ;) :007:

ba searcher!!

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: 07 augustus 2009, 12:52:48 »

is het al klaar dan???  :+ :070:

@ Robs: je zou even een PM naar BA Searcher kunnen sturen, ik zou het zo gauw niet weten eigenlijk.....
membraam dood? gasnaalden verkeerd? gaskabel die blijft hangen? gasschuif die niet goed terugveert? ontsteking verkeerd afgesteld?  :042:

Het verhaal klinkt alsof er een paar statio sproeiers dicht kunnen zitten of dat de lucht afstelling van de carbs niet helemaal goed staat........ :012:  :026:

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
« Reactie #49 Gepost op: 07 augustus 2009, 20:32:46 »
Waar kennen we dat van  :048:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

robs

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: 08 augustus 2009, 16:24:37 »

is het al klaar dan???  :+ :070:

Het verhaal klinkt alsof er een paar statio sproeiers dicht kunnen zitten of dat de lucht afstelling van de carbs niet helemaal goed staat........ :012:  :026:

daarom denk ik dus ook dat er ergens valse lucht vandaan komt, lucht kun je namelijk niet op de carbs afstellen bij mijn apparaat :X

ba searcher!!

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: 08 augustus 2009, 18:48:28 »

is het al klaar dan???  :+ :070:

daarom denk ik dus ook dat er ergens valse lucht vandaan komt, lucht kun je namelijk niet op de carbs afstellen bij mijn apparaat :X

Wat voor een gaar setje carbs heb jij dan wel niet op je RS hangen dan??  :093: :+
Lijkt me sterk dat jouw carbs niet met een luchtschroef af te stellen zijn.....

robs

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: 08 augustus 2009, 21:10:07 »
heb ze samen met jan bekeken maar er zit dus enkel stationair op dat te stellen is (en al vol open staat) en de choke.. verder ken je buitenaf niks doen dus geen lucht.. maar heb het mischien al.. you've got pm

Offline Sabre-Zeeuw

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #53 Gepost op: 09 augustus 2009, 10:12:45 »
Mogen wij dat soms niet weten ofzo???? :048:
Dkw 125 RT (1953)   Honda VFR 800i Harley-Davidson Electra-Glide Sport `90  met 287.000KM!!!!

I

ba searcher!!

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: 09 augustus 2009, 11:35:50 »
Hey Robs.....PM back to you!  :054:

Offline Loki

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #55 Gepost op: 09 augustus 2009, 13:10:04 »
Begrijp ik het goed, zit de stationair afstelling op beide carburateurs? Is dat niet een beetje vreemd?

robs

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: 09 augustus 2009, 15:44:44 »
nee stationair afstelling is maar op 1, die andere staat vast (maar is met een beetje moeite wel in te stellen  :+)

Mogen wij dat soms niet weten ofzo???? :048:

neh  :040:

robs

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: 12 augustus 2009, 14:58:38 »
nou.. na een tijd kloten en heel veel bellen en heeeeeeel veel pm'en met BA  ( :039: thanks mate!!!  :022: ) doet ie het weer.. this wel ondervoorbehoud want heb em alleen nog maar laten draaien in zn vrij, tis veelste nat hier om ff rondje te doen want jah moet em natuurlijk wel even vol open trekken  :+
(en ik heb een hekel aan regen  :037:)

Offline TripleEdged

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #58 Gepost op: 12 augustus 2009, 15:00:20 »
nou.. na een tijd kloten en heel veel bellen en heeeeeeel veel pm'en met BA  ( :039: thanks mate!!!  :022: ) doet ie het weer.. this wel ondervoorbehoud want heb em alleen nog maar laten draaien in zn vrij, tis veelste nat hier om ff rondje te doen want jah moet em natuurlijk wel even vol open trekken  :+
(en ik heb een hekel aan regen  :037:)

iig mooi dat hij weer goed loopt!!

enne, die BA weet er stiekem toch wel het eea vanaf he.....  :012:

robs

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: 12 augustus 2009, 15:06:50 »
true.. mn pm-inbox zit nu wel bijna vol  :037:
maar voor zover blijft het ff nog bij alleen lopen, this echt geen weer hier om voor je plezier een rondje te doen dus ik wacht lekker ff af