nou toch ook maar is een topicje starten
tis een zilver grijze aprilia rs250 met ondertussen 26.000 km op de tellert
aangezien de oude samba uitlaatjes vervangen moesten worden (iets met gaten er in en verliezen van de binnenkant demper.....
)
j&s verchroomde uitlaatjes eronder met carbonnen dempers
(ook nog een setje arrows liggen, helaas zwart gespoten dus voor het geval ik me nou echt verveel
)
nou na veel gepiel en stil staan en lopen met et onding toch de tank maar gespoeld, helemaal droog gemaakt en carberateurs en luchtfilter schoongemaakt..
nieuw schermpie voorop
nieuw achterveertje eraan uhh yeah, rijd ondertussen ook weer gewoon heerlijk (als je er benzine inzit
) oude achterveer was de ingaande demping niet helemaal toppie meer
volgende wat op het lijstje staat;
- voorvork afstellen/bijvullen
- powervalve bij-stellen (heb er natuurlijk weer aangezeten dus staan ze nie meer gelijk
)
- remmetjes doen
(en ja toch ook maar:)- in zn geheel is even flink oppoetsen, chroom weer laten blinken (deels al gedaan door trip
)
maar toch eerst maar eens een beetje rijden anders legt ie alleen maar elk weekend uitelkaar
ondervoorbehoud wil ik nog wel het een en ander.. maar dat komt ter zijner tijd (of helemaal niet
-nieuwe handvaatjes
-nieuwe hendels
-ander rempotje voor
-kappen laten spuiten
-andere koplampen
-blauwe met van die angeleyes (simpel zelf te maken met een zaag,oven,en van -dat om-luxaflex-om-te-keren-staaf
)
-nieuwe kroonplaat (deze is een beetje zwart met grijze vegen
)
-andere spiegels
-nieuwe knipperlichtjes voor en achter
en.. jaja het eerste wat toch wel bovenaan staat is een mooie digi/analoge teller ipv dat rare rs ding
iemand die er wat van weet digi/analoge tellers met alles erop en eraan, suggesties, tips opmerkingen wat wel en wat niet qua kwaliteit etc, alles is welkom
meer foto's volgen later, staan nog op de telefoon en ben zoals gewoonlijk weer eens het usb-ding-draadje kwijt