Welkom op het ZMVC forum gast!
Belt zit er op .... en rijd weer als een speer. vanmorgen even een rondje gedaan met 2 vrienden van me, en ik moest nogal gas geven. Maar de belt heeft het overleefd.Als het goed is , is volgende week de spanner binnen.
Nou ja niet echt zo'n hide-away plaat... deze staat gewoon uhmmm anders
kentekenplaat staat idd ver omhoog , maar ach lekker belangrijk
Citaat van: Bright op 16 april 2007, 22:42:51Nou ja niet echt zo'n hide-away plaat... deze staat gewoon uhmmm anders Ben wel eens bezig geweest met een kastje onder je kentekenplaat ,waarmee je hem kon opklappen. Maar dat Schijnt mega strafbaar te zijn zelfs als je hem niet gebruikt......Dus maar mee gestopt.
En dat op die fiets van die andere persoon die afgelopen keer met ons mee was, mag dat wel dan? Niet lettend op de kentekenverlichting.Wanneer is het een misdrijf en wanneer nog een overtreding?
Want je kan niet bewijzen dat het expliciet daar voor is. Toch?
* Sledge HaMMeR denkt dat die aandrijfriem een terugpak actie van je buell is geweest. En terecht natuurlijk, beetje ontrouw plegen met een ander en later spijt krijgen en je eigen bike weer terug kopen
De "Bite" is wel goed, maar het probleem is denk ik meer dat er maar aan 1 kant een schijf zit.