Welkom op het ZMVC forum gast!
Even off topic hoor: Ik lees hier wat stellingen over overtredingen en misdrijven..Ik wil best een keer daarover (heel kort) wat op papier zetten en evt uitzoeken welk delict nu wel of niet een misdrijf is of niet.(behalve degene die ik uit m'n hoofd ken)Is daar interesse voor of niet?Het overigens bewust onzichtbaar maken van een kenteken is een misdrijf. De verklaring van een opspringsambtenaar is in dit geval voldoende bewijs om je hiervoor te veroordelen.
Zo zo das ff een tijdje geleden dat de buell ter sprake kwam... na flink zoeken in de schuur heb ik hem weer gevonden Onder een dikke laag stof en met lege accu hem naar buiten gereden en hem eerst eens gewassen, het moest snel gebeuren, want je moet toch minstes 1 x per jaar je motor wassen (en het was al 30 december)Toen weer in de schuur gezet want was de bedoeling dat de wielen eruit gingen om te laten poedercoaten.En toen kwam ik er achter dat het best lastig is om allebei je wielen er tegelijketijd uit te halen, maar met wat hulp van de ladder is het allemaal goed gekomen.Ik hoop dat ze eind van de week klaar zijn en dan alles er weer op... en dan klaar voor de zomer Als ze eronder zitten post ik wel ff een fototjeGr Edwin B
Mooi stukje hobbywerk met die ladder btw
haha edwin, goed bezig met die trap! dat zie ik graag toch.... op 1 of andere manier komt het woord "heftruck" in me op
een heftruck is om te heffen, niet om te hijsen