* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: Iemand ervaring met citybox Middelburg?  (gelezen 4202 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Benjamin1704

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 30
  • Geslacht: Man
Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Gepost op: 20 januari 2013, 15:39:51 »
Ik wil mijn motor gaan parkeren in een city box @ Middelburg.
Hoe zijn de ervaringen daar?

Offline Bikkertje

  • Huge ZMVC Fan
  • ***
  • Berichten: 168
  • Geslacht: Man
  • Adrenaline-Junkie
Re: Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2013, 16:29:53 »
voor zover ik gehoord heb van vrienden schijnt t wel ok te zijn... gewoon...een box... die huur je...staat t veilig binnen...

Offline Dick

  • Flink gasss der op
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4907
  • Geslacht: Man
Re: Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2013, 16:40:28 »
Judith Maljaars heeft daar ook een tijdje haar motor geparkeerd maar die had er de ervaring mee dat je elke keer moeilijk op de plaats van de opbergruimte kom komen.
En er geen mogelijkheid voor een druppellader is en je elke keer met je motorkleding loop te sjouwen.
Die heeft als het goed is een andere stalling gevonden via Alex Davidse.
BMW r 1100 RT, CZ type 450 175cc.

Hoi gast wanneer ga jij motor rijden

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Reactie #3 Gepost op: 20 januari 2013, 17:19:58 »
Wel met de hete lucht kachel daar.....die valt altijd in storing als ik storingsdienst heb  :+
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Alex Davidse

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 638
  • Geslacht: Man
  • Live to ride ride to live
Re: Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Reactie #4 Gepost op: 20 januari 2013, 17:44:47 »
waar woon je benjamin ?  :D

Offline Benjamin1704

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 30
  • Geslacht: Man
Re: Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Reactie #5 Gepost op: 20 januari 2013, 18:00:20 »
waar woon je benjamin ?  :D
ik woon zelf in middelburg

Offline Benjamin1704

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 30
  • Geslacht: Man
Re: Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Reactie #6 Gepost op: 20 januari 2013, 18:01:21 »
Wel met de hete lucht kachel daar.....die valt altijd in storing als ik storingsdienst heb  :+
Dat is wel een pluspunt!

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Reactie #7 Gepost op: 20 januari 2013, 18:02:34 »
Nee totaal niet hoor als is het daar wel droog, het beste blijft dat de wind ergens doorheen kan maar water niet binnen kan!
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Veloce

  • Huge ZMVC Fan
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Reactie #8 Gepost op: 20 januari 2013, 18:11:54 »
Judith Maljaars heeft daar ook een tijdje haar motor geparkeerd maar die had er de ervaring mee dat je elke keer moeilijk op de plaats van de opbergruimte kom komen.
En er geen mogelijkheid voor een druppellader is en je elke keer met je motorkleding loop te sjouwen.
Die heeft als het goed is een andere stalling gevonden via Alex Davidse.
voor zover ik gehoord heb van vrienden schijnt t wel ok te zijn... gewoon...een box... die huur je...staat t veilig binnen...


Je motor staat in een ruimte met meerdere motoren dus niet in een box. Er zijn wel stopcontacten zodat je je acculader continue kunt aansluiten (als js dat zou willen). Je kun met een pasje tussen s'morgens vroeg en s'avonds laat makkelijk binnen. Alleen je bent wel even bezig om het spul boeven of beneden te krijgen, want je moet nl met je motor in een lift!

Offline Pepe

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3308
Re: Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Reactie #9 Gepost op: 20 januari 2013, 20:25:05 »
meerdere motoren. Hm dat is makkelijk, dan hebben ze meteen allemaal in 1 keer..

Offline Kel

  • Beginnend ZMVCer
  • **
  • Berichten: 64
  • Geslacht: Man
Re: Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Reactie #10 Gepost op: 20 januari 2013, 21:00:31 »
Een tijdje terug had Floris aan mij m;n ervaring gevraagd.
Hier had ik het volgende op gereageerd:

Citaat
Hi Floris,
Ik heb een maandje idd een 'box' gehuurd bij Citybox. Dit hield ik al snel voor gezien. Voor mij persoonlijk was het toch niet wat ik zocht. De kosten hiervan waren overigens 24,95/maand. (+49,95 borg bij inschrijving. Krijg je uiteraard terug bij uitschrijven)

Je eigen motor staat in een afgesloten ruimte, welke op de 2e verdieping is.
Het gebouw ga je binnen via de voorzijde middels je eigen pincode (deze maak je aan bij inschrijving).
Vandaar rij je naar binnen en bevinden zich aan de linkerzijde twee goederen liften.
Deze zijn relatief makkelijk in te rijden met de motor. De deuren blijven beneden wel goed open staan.

Op de tweede verdieping echter is dit een ander verhaal.
Ik kan me niet meer herinneren welke van de twee liften. Maar naar mijn mening waren beide liften gewoon kut. Je moet eerst de deuren open doen uiteraard. Maar deze blijven hier lang niet (vrijwel niet) open staan. Deze zouden open moeten blijven middels een magneet.

Je motor verplaatsen en de deuren (vrij zware deuren) gelijktijdig open maken/houden is niet bepaald een optie. (tried it)

Mocht je eindelijk het geluk hebben dat de deuren open blijven. Moet je rechtsom de lift verlaten. De draai hiervoor is niet bepaald ruim te noemen voor een motor. Dus moet je al snel twee (zo niet vaker) steken om de draai te maken.

Ter info, het gebouw is verwarmd. Dit is erg prettig. Maar niet als je nog in je leren pak bezig ben daar binnen.

Afin, je bent de lift uit. Gaat naar de ruimte waar je je motor kunt plaatsen.
Dit is een soort van 'hok', welke afgesloten is middels een schuifluik, welke op zijn beurt opslot zit met een cijferslot.
De ruimte zelf is zoals gezegd dus een ruimte van ik schat 8 bij 4 meter. Hierin zijn parkeerpvakken gemaakt voor circa 8 motoren.

Wanneer ik vroeg of er een mogelijkheid is om bijvoorbeeld je spullen daar te hebben. Is dit op eigen risico (logisch ook) en niet aanbevolen.
Tegen een 'goedkoop' tarief kun je een 1m³ box huren, op de 1e verdieping, :|, voor je spullen.

Ik had na 1 week huur, het geluk dat ik met me achterband door iets scherps was gereden (op de weg).
Dit merkte ik pas op de volgende dag dat ik wilde gaan rijden. Achterband plat. En wat moet je dan...
Ik heb het wel weten op te lossen, maar was geen leuke situatie.

Dus kort samengevat. Wil je voor langere tijd je motor daar plaatsen. Ideaal. Wanneer je vaak wilt rijden, zou ik hem daar niet zetten. En hooguit buiten het seizoen een plekje nemen daar. Hoewel ik zelf een andere oplossing heb inmiddels.

Hoop dat je hier iets aan hebt iig!

Offline Benjamin1704

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 30
  • Geslacht: Man
Re: Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Reactie #11 Gepost op: 20 januari 2013, 21:18:41 »
Een tijdje terug had Floris aan mij m;n ervaring gevraagd.
Hier had ik het volgende op gereageerd:

Citaat
Hi Floris,
Ik heb een maandje idd een 'box' gehuurd bij Citybox. Dit hield ik al snel voor gezien. Voor mij persoonlijk was het toch niet wat ik zocht. De kosten hiervan waren overigens 24,95/maand. (+49,95 borg bij inschrijving. Krijg je uiteraard terug bij uitschrijven)

Je eigen motor staat in een afgesloten ruimte, welke op de 2e verdieping is.
Het gebouw ga je binnen via de voorzijde middels je eigen pincode (deze maak je aan bij inschrijving).
Vandaar rij je naar binnen en bevinden zich aan de linkerzijde twee goederen liften.
Deze zijn relatief makkelijk in te rijden met de motor. De deuren blijven beneden wel goed open staan.

Op de tweede verdieping echter is dit een ander verhaal.
Ik kan me niet meer herinneren welke van de twee liften. Maar naar mijn mening waren beide liften gewoon kut. Je moet eerst de deuren open doen uiteraard. Maar deze blijven hier lang niet (vrijwel niet) open staan. Deze zouden open moeten blijven middels een magneet.

Je motor verplaatsen en de deuren (vrij zware deuren) gelijktijdig open maken/houden is niet bepaald een optie. (tried it)

Mocht je eindelijk het geluk hebben dat de deuren open blijven. Moet je rechtsom de lift verlaten. De draai hiervoor is niet bepaald ruim te noemen voor een motor. Dus moet je al snel twee (zo niet vaker) steken om de draai te maken.

Ter info, het gebouw is verwarmd. Dit is erg prettig. Maar niet als je nog in je leren pak bezig ben daar binnen.

Afin, je bent de lift uit. Gaat naar de ruimte waar je je motor kunt plaatsen.
Dit is een soort van 'hok', welke afgesloten is middels een schuifluik, welke op zijn beurt opslot zit met een cijferslot.
De ruimte zelf is zoals gezegd dus een ruimte van ik schat 8 bij 4 meter. Hierin zijn parkeerpvakken gemaakt voor circa 8 motoren.

Wanneer ik vroeg of er een mogelijkheid is om bijvoorbeeld je spullen daar te hebben. Is dit op eigen risico (logisch ook) en niet aanbevolen.
Tegen een 'goedkoop' tarief kun je een 1m³ box huren, op de 1e verdieping, :|, voor je spullen.

Ik had na 1 week huur, het geluk dat ik met me achterband door iets scherps was gereden (op de weg).
Dit merkte ik pas op de volgende dag dat ik wilde gaan rijden. Achterband plat. En wat moet je dan...
Ik heb het wel weten op te lossen, maar was geen leuke situatie.

Dus kort samengevat. Wil je voor langere tijd je motor daar plaatsen. Ideaal. Wanneer je vaak wilt rijden, zou ik hem daar niet zetten. En hooguit buiten het seizoen een plekje nemen daar. Hoewel ik zelf een andere oplossing heb inmiddels.

Hoop dat je hier iets aan hebt iig!
Floris Moens toevallig ? Is een maat van me, die vertelde het inderdaad. Ik rijd niet dagelijks maar als het beter weer word tog wel regelmatig. Ik had zelf een garage box maar vanwege de hoge huur opzoek naar wat anders.

Offline Floris 500

  • 2 x 500
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 468
  • Geslacht: Man
  • Honda VTR1000f
Re: Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Reactie #12 Gepost op: 20 januari 2013, 21:29:19 »
Ik was dat inderdaad ja haha..

[Mobile Post] HTC One X met Tapatalk

It's sad that, in our blindness we gather thorns for flowers

Offline Rob

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 1
Re: Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Reactie #13 Gepost op: 22 januari 2013, 16:14:47 »
Hallo,

Als je zuinig bent op de motor en deze graag veilig binnen zet, kan je daarvoor terrecht bij City Box Middelburg

Met uw persoonlijke pincode rij je via de drive-in eenvoudig tot aan je eigen vak. Je stapt warm en overdekt op en af en bent altijd weer snel op weg. De motorstalling is tevens voorzien van camerabeveiliging. Daarnaast bestaat er de mogelijkheid om de accu ( druppelaar) c.q. alarmslot aan te sluiten.

De motorstalling is per maand opzegbaar. Dus of je nu voor langere tijd de motor wilt stallen of enkel gedurende de winter, de huurperiode is flexibel.

Voor meer vragen zou ik even contact met ze opnemen op 0118-670690 of middelburg@citybox.nl


Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Reactie #14 Gepost op: 22 januari 2013, 16:38:19 »
Als je toch reclame maakt.. Wat kost het per maand en hoeveel is de ZMVC korting..??
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline Mielko

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 463
  • Geslacht: Man
  • slijperij Tommetje--boorderij@zeelandnet.nl
Re: Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Reactie #15 Gepost op: 22 januari 2013, 16:40:05 »
:D
Rookworst zonder R is ook worst

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: Iemand ervaring met citybox Middelburg?
« Reactie #16 Gepost op: 22 januari 2013, 16:43:40 »
 :050:
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
2 Reacties
2138 Gelezen
Laatste bericht 13 september 2014, 20:28:07
door Mielko
7 Reacties
2533 Gelezen
Laatste bericht 05 juli 2015, 20:50:00
door Sjees
10 Reacties
2713 Gelezen
Laatste bericht 13 september 2015, 23:09:09
door RedRunner
5 Reacties
609 Gelezen
Laatste bericht 28 september 2021, 08:36:43
door Ghulst
2 Reacties
175 Gelezen
Laatste bericht 16 juni 2023, 23:16:33
door Frangdaro