Welkom op het ZMVC forum gast!
Zit nu vanaf januari al weer op 20000 km.
En dat lukt met de auto wel die trappen op? goh....
Citaat van: Aladin op 11 september 2013, 11:27:22En dat lukt met de auto wel die trappen op? goh....LOL, nee hoor, die staat ook stil. Maar, bij afspraken moet ik toch vaak wat netter gekleed zijn en computer en andere materialen meenemen, waardoor de motor niet altijd handig is.
Ik ken dat dilemma en eigenlijk is dat toch raar?? Dat netter gekleed.. Het gaat toch om de persoon en niet om de verpakking...
O, daar heb ik al 20 jaar zo`n schijt aan, maar dat is een andere discussie. Ik ging overal heen met motor, huwelijken, crematies, vakbondsbijeenkomsten, OR-vergaderingen in het buitenland. Het gaat om de inhoud, niet om de verpakking. Wie daar niet mee kan leven hoeft dat van mij niet perse
Citaat van: Allroadtoad op 12 september 2013, 18:30:37O, daar heb ik al 20 jaar zo`n schijt aan, maar dat is een andere discussie. Ik ging overal heen met motor, huwelijken, crematies, vakbondsbijeenkomsten, OR-vergaderingen in het buitenland. Het gaat om de inhoud, niet om de verpakking. Wie daar niet mee kan leven hoeft dat van mij niet perse Verschilletje is misschien wel dat ze mij betalen om ergens mezelf op een bepaalde manier neer te zetten met bepaalde kennis en een bepaald overwicht.
Citaat van: Allroadtoad op 12 september 2013, 18:30:37O, daar heb ik al 20 jaar zo`n schijt aan, maar dat is een andere discussie. Ik ging overal heen met motor, huwelijken, crematies, vakbondsbijeenkomsten, OR-vergaderingen in het buitenland. Het gaat om de inhoud, niet om de verpakking. Wie daar niet mee kan leven hoeft dat van mij niet perse Verschilletje is misschien wel dat ze mij betalen om ergens mezelf op een bepaalde manier neer te zetten met bepaalde kennis en een bepaald overgewicht.