* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: de groeten  (gelezen 3958 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ducatiad

  • Ducatist
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 37
  • Geslacht: Man
  • Meer dan motorrijden, een beleving! Ducati.
de groeten
« Gepost op: 27 december 2015, 23:17:03 »
Goed helaas worden vermoed ik mijn overigens goede bedoelingen verkeerd begrepen door sommigen. Ben een enthousiast type, zeker als het om motoren gaat en hou er wel van om er soms lekker op los te lullen haha.  Geef wel altijd mijn mening en ja, sommige kunnen daar slecht tegen. Gezien de laatste berichten zal ik er wel weer afgeflikkerd worden maar goed, story of my life haha. Gelukkig kan ik me prima redden met motoren dus Groet uit Zeist.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: de groeten
« Reactie #1 Gepost op: 29 december 2015, 00:24:38 »
We kunnen wel wat hebben hoor je wordt er niet zomaar afgefilkkert en sommigen hebben een mening, anderen zelfs meerdere maar heeft ook iets met vrijheid van meningsuiting oid....zolang het niet persoonlijk wordt prima daar is de pb weer voor!
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Ducatiad

  • Ducatist
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 37
  • Geslacht: Man
  • Meer dan motorrijden, een beleving! Ducati.
Re: de groeten
« Reactie #2 Gepost op: 29 december 2015, 09:55:56 »
Good Morning :012:
Tja, heb vaker moeite met die Forums,,,snap niet helemaal waarom, zal s keer naar de dokter gaan haha.. :021:
Maffe is dat op meetings dus face to face ketak, het altijd keigezellig is en ik de leukste contacten opdoe. Maar zodra men achter een toetsenbord zit veranderd de mens of zo. Snap ook wel dat motorrijders beetje macho zijn, ik ook, en haantesgedrag kunnen vertonen, maar ik vind wel hou wel respect voor mekaar
Voordat iedereen denkt dat ik 1 of andere egoistische lul ben dan heb je het goed mis. Ik heb een karakter van we delen een hobby dus genieten daarvan en als ik iemand kan helpen sta ik altijd klaar. Ook met een Jap, motor is een motor en dat is interessant. Ben met een buurman bezig een diversion 900 Naked te bouwen, als het maar cylinders heeft vind ik het interessant.

zat wat oude topics door te kijken had jij nou die gsxr 1100 gekocht om om te bouwen?
Groet.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: de groeten
« Reactie #3 Gepost op: 29 december 2015, 21:10:21 »
Ja de GSXR 11OO waarbij het aan tijd ontbreekt en de financiële middelen om in 1 keer door te knallen!
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: de groeten
« Reactie #4 Gepost op: 29 december 2015, 21:11:31 »
En ja achter een toetsenbord zijn velen heel anders maar ook vatten we tekst anders op dan gesproken woorden. ....ik zeker wel!
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: de groeten
« Reactie #5 Gepost op: 29 december 2015, 21:14:05 »
En gelukkig heeft @Paulusssttt maar 2 communicatie standen of vol mee of vol er tegenin  :037:
Straight to your face with the truth!

Offline Ducatiad

  • Ducatist
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 37
  • Geslacht: Man
  • Meer dan motorrijden, een beleving! Ducati.
Re: de groeten
« Reactie #6 Gepost op: 29 december 2015, 21:29:27 »
En ja achter een toetsenbord zijn velen heel anders maar ook vatten we tekst anders op dan gesproken woorden. ....ik zeker wel!
Ja dat is zeker jammer word snel verkeerd opgevat.

Offline Ducatiad

  • Ducatist
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 37
  • Geslacht: Man
  • Meer dan motorrijden, een beleving! Ducati.
Re: de groeten
« Reactie #7 Gepost op: 29 december 2015, 21:33:00 »
Ja de GSXR 11OO waarbij het aan tijd ontbreekt en de financiële middelen om in 1 keer door te knallen!
Dus je hebt hem nog?  Kan je toch elke keer wat doen. Scheelt als ie technisch goed is , blok en zo.
Heb jaar of 4 geleden ook s zo,n apparaat gehad zo,n 1100W type, maar dat was geen beste. Vloog uit z,n 2e versn. en caburateurs was drama. Nog s een andere set opgezet was ook niks. En janken dat ding pfffff leek wel een F16. Gauw weggedaan dat ding.

Offline Ducatiad

  • Ducatist
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 37
  • Geslacht: Man
  • Meer dan motorrijden, een beleving! Ducati.
Re: de groeten
« Reactie #8 Gepost op: 29 december 2015, 21:35:22 »
En gelukkig heeft @Paulusssttt maar 2 communicatie standen of vol mee of vol er tegenin  :037:
Ach zal best wel een komische gast zijn, maar om zo,n ""beginnend jochie""  :019: als ik van 54 zo de hoek in te vegen vind ik beneden pijl.. weet niet wat voor pijl maar gewoon een pijl.. :093:

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: de groeten
« Reactie #9 Gepost op: 30 december 2015, 07:47:11 »
En gelukkig heeft @Paulusssttt maar 2 communicatie standen of vol mee of vol er tegenin  :037:

Het is een gave  :076:
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: de groeten
« Reactie #10 Gepost op: 30 december 2015, 08:05:41 »
Je vergeet je  :041:  :096:






 :093:
Straight to your face with the truth!

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: de groeten
« Reactie #11 Gepost op: 30 december 2015, 09:33:18 »


Ja de GSXR 11OO waarbij het aan tijd ontbreekt en de financiële middelen om in 1 keer door te knallen!
Dus je hebt hem nog?  Kan je toch elke keer wat doen. Scheelt als ie technisch goed is , blok en zo.
Heb jaar of 4 geleden ook s zo,n apparaat gehad zo,n 1100W type, maar dat was geen beste. Vloog uit z,n 2e versn. en caburateurs was drama. Nog s een andere set opgezet was ook niks. En janken dat ding pfffff leek wel een F16. Gauw weggedaan dat ding.

Heb hem nog en dit is de oliekoeler. ....blok is goed maar wordt nog beter....alles op zijn tijd ;-)

The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Ducatiad

  • Ducatist
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 37
  • Geslacht: Man
  • Meer dan motorrijden, een beleving! Ducati.
Re: de groeten
« Reactie #12 Gepost op: 30 december 2015, 10:12:52 »


Ja de GSXR 11OO waarbij het aan tijd ontbreekt en de financiële middelen om in 1 keer door te knallen!
Dus je hebt hem nog?  Kan je toch elke keer wat doen. Scheelt als ie technisch goed is , blok en zo.
Heb jaar of 4 geleden ook s zo,n apparaat gehad zo,n 1100W type, maar dat was geen beste. Vloog uit z,n 2e versn. en caburateurs was drama. Nog s een andere set opgezet was ook niks. En janken dat ding pfffff leek wel een F16. Gauw weggedaan dat ding.

Heb hem nog en dit is de oliekoeler. ....blok is goed maar wordt nog beter....alles op zijn tijd ;-)
Betere basis kan je bijna niet hebben..hoewel blijft een 4 pitter he  :022:
Je kan aardig sleutelen begrijp ik,, turbo erop, of lachgas heb je nog meer lol  ,240 achterband 
 :054:

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: de groeten
« Reactie #13 Gepost op: 30 december 2015, 19:33:06 »
Turbo, mwah leuk voor het geluid de rest pure onzin.
Straight to your face with the truth!

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: de groeten
« Reactie #14 Gepost op: 30 december 2015, 19:42:22 »
Turbo, mwah leuk voor het geluid de rest pure onzin.

En hard rechtdoor kan iedereen..

Of heb ik nu weer teveel gezegd..  :X
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline Ducatiad

  • Ducatist
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 37
  • Geslacht: Man
  • Meer dan motorrijden, een beleving! Ducati.
Re: de groeten
« Reactie #15 Gepost op: 30 december 2015, 20:35:52 »
Turbo, mwah leuk voor het geluid de rest pure onzin.

En hard rechtdoor kan iedereen..

Of heb ik nu weer teveel gezegd..  :X
Nee hoor helemaal gelijk! Daarom heb ik een Duc.. gemaakt voor bochten , nieuwe Pirelli,s eronder, upsd vork, brembo,s , super frampie, knallen met die hap.  :021:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: de groeten
« Reactie #16 Gepost op: 30 december 2015, 21:31:26 »
Hard rechtuit. .....heerlijk :-)
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: de groeten
« Reactie #17 Gepost op: 30 december 2015, 22:14:49 »
Hard rechtuit. .....heerlijk :-)
Stoplichtsprintje tot top blijft wel leuk.
Straight to your face with the truth!

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: de groeten
« Reactie #18 Gepost op: 30 december 2015, 22:44:48 »
Maar bochten blijven toch favoriet op welke motor dan ook :-p
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Ducatiad

  • Ducatist
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 37
  • Geslacht: Man
  • Meer dan motorrijden, een beleving! Ducati.
Re: de groeten
« Reactie #19 Gepost op: 30 december 2015, 23:07:36 »
Nou..... had een jaar of 20 geleden een Yamaha fj 1200 nou zeg , dat vond ik heel wat toendietijd..  Half europa mee doorgesjeesd, 3 jaar geleden nog s zo,n ding gekocht, een hele mooie,, Nou vond er niks meer aan . Power?  pfff  sturen,,levensgevaarlijk,,slappe hap,, lomp,, enige was dat die wel lekker zat. Er nog s een 4 in 1 opgegooid maar was ook niks. Als ik dat nou s vergelijk met die Duc..
eh sorry word saai he.    :033:



Daarna op de Italiaanse toer,, Aprillia rsv 1000 en een Falco 1000 met lekkere dikke leo vince pijpe...