Welkom op het ZMVC forum gast!
0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Daarom staat het blok ook bovenaan het lijstje. Ik zit me nu even af te vragen hoe ik alle gaten van het blok nu kan dichten, zodat ik de boel even goed kan ontvetten en kan schoonmaken, zodat het ook vast te pakken is.
Dan zet je die Italiaanse Golf toch buiten.
Even kijken of ik het blok er uit kan halen op een manier dat de rest rollend blijft.
Voorlopig komt er nog niet veel van sleutelen.
Markeren. Wat je kan doen is een stuk karton pakken. En daar De boutjes in drukken. En de omtrek van het voorwerk op dat karton tekenen.
Iemand nog tips om een verschrikkelijk vastzittende uitlaat los te krijgen? Dat ding lijkt wel vastgelast of zo...
Ik heb wel een dwars schakelpedaal. Ik heb het boutje eruit en een schroevendraaier in het sleufje getikt, maar hij wil er nog steeds niet uit. Suggesties?En hoe markeren jullie je onderdelen zodat je niets kwijtraakt?
Als de schroevendraaier nog geen vervorming aan de gleuf heeft veroorzaakt kun je er vast nog wat meer spanning op zetten. Mits een deel van de omtrek al los is gekomen van de as, dan zul je moeten verzinnen hoe het laatste deel los te krijgen. Afhankelijk van de materialen: kokend heet water erover?
Spullen bij elkaar houden is doorgaans genoeg. Meestal kom je er met inzicht naderhand prima. Bijvoorbeeld carter bouten, die hebben vaak verschillende lengtes. Maar steek ze los in het blok op de juiste plek, en ze moeten allemaal nog evenveel gangen erin.Maar een ander doet het weer anders, met foto's bijvoorbeeld. Er zijn ook stiften die op o.a. blok onderdelen goed schrijven, daar kun je ook van alles mee markeren (losloop markering, aanhaalmoment).