Welkom op het ZMVC forum gast!
Even snel gezocht, inderdaad........Google op e callDit systeem is vanaf 1 april 2018 verplicht in nieuwe auto's. Simpelste weg nieuwe auto.Inbouwen in een bestaande zal waarschijnlijk veel kosten.
Citaat van: Dick op 14 mei 2018, 19:20:26Even snel gezocht, inderdaad........Google op e callDit systeem is vanaf 1 april 2018 verplicht in nieuwe auto's. Simpelste weg nieuwe auto.Inbouwen in een bestaande zal waarschijnlijk veel kosten.En hoe haal je dat dan uit die auto om het in de motorfiets te bouwen?Heb ooit wel eens een filmpje gezien van zoiets voor op de motorfiets, maar vind ik alleen artikelen van BMW. Groet,JackWas even vergeten dat jij woon werkt met een Vespa rijd.Het zit aan bots sensoren die ook een airbag aansturen. Op je vespa nvt.Weet niet of ze ook iets hebben voor de i phoneAnders voor een ander vervoer kiezen die dit wel heeft.Iets met rupsbanden en als je voorrang heb ook gewoon nemen.Wel een kans dat en een flink spoor achterlaat van alles wat je plat kon rijden.
Citaat van: Jack op 14 mei 2018, 23:55:50Citaat van: Dick op 14 mei 2018, 19:20:26Even snel gezocht, inderdaad........Google op e callDit systeem is vanaf 1 april 2018 verplicht in nieuwe auto's. Simpelste weg nieuwe auto.Inbouwen in een bestaande zal waarschijnlijk veel kosten.En hoe haal je dat dan uit die auto om het in de motorfiets te bouwen?Heb ooit wel eens een filmpje gezien van zoiets voor op de motorfiets, maar vind ik alleen artikelen van BMW. Groet,JackWas even vergeten dat jij woon werkt met een Vespa rijd.Het zit aan bots sensoren die ook een airbag aansturen. Op je vespa nvt.Weet niet of ze ook iets hebben voor de i phoneAnders voor een ander vervoer kiezen die dit wel heeft.Iets met rupsbanden en als je voorrang heb ook gewoon nemen.Wel een kans dat en een flink spoor achterlaat van alles wat je plat kon rijden.
Onze nieuwe bus heeft het er inderdaad ook af-fabriek inzitten. Met een extra knopje on Citroën te bellen voor andere hulp. Ik geloof niet dat ze bioscoopkaartjes voor je reserveren dan (dat hadden Fiat en Alfa vroeger), maar wel bij pech.Op de motor hebben ze wel iets, maar ik heb het in GB gezien, dus of het hier werkt...
Gestart door Allroadtoad De Showroom - Reviews en Nieuws