* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: Extra controles bij Vlaketunnel  (gelezen 3748 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Extra controles bij Vlaketunnel
« Gepost op: 19 november 2010, 16:06:07 »

KRUININGEN - De politie start aanstaande maandag met snelheidscontroles in de Vlaketunnel. Dat doet zij om bestuurders bewust te maken van hun eigen en andermans veiligheid.

Rijkswaterstaat is druk bezig om de problemen in de tunnel op te lossen. Zo heeft men tijdelijke voorzieningen getroffen waaronder het rijden over één rijstrook. De bijzondere situatie in en om de tunnel zorgt voor extra gevaar voor het verkeer en wegwerkers. Daarom heeft Rijkswaterstaat op dit traject een maximum snelheid van 70 kilometer per uur ingesteld. Ook worden er door het harde rijden extra trillingen veroorzaakt die schade kunnen berokkenen aan de tijdelijke voorzieningen (dus niet aan de tunnel zelf).

De politie start maandag met snelheidscontroles om de veiligheid van de weggebruikers en de wegwerkers te waarborgen. De politie en Rijkswaterstaat hopen dat bestuurders zich aan de maximum snelheid houden. Degenen die zich niet aan de snelheid houden, riskeren een boete. De resultaten van de snelheidscontroles worden dagelijks bekend gemaakt.
Straight to your face with the truth!

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: Extra controles bij Vlaketunnel
« Reactie #1 Gepost op: 19 november 2010, 16:11:04 »
ik zeg : Goed bezig  :039:

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: Extra controles bij Vlaketunnel
« Reactie #2 Gepost op: 19 november 2010, 16:32:34 »
Kijk.. Dat heeft tenminste zin.. Geen geldklopperij maar veiligheid..  :039:
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline Specter

  • Wat er ook gebeurt, altijd blijvuh hakkuh!!!!
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 851
  • Geslacht: Man
    • Partyflock
Re: Extra controles bij Vlaketunnel
« Reactie #3 Gepost op: 19 november 2010, 16:45:48 »
Helemaal mee eens!
Dit is nuttig controleren!

Offline Big Twin

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 598
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra controles bij Vlaketunnel
« Reactie #4 Gepost op: 19 november 2010, 16:59:03 »
Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet iedereen gewoon via de brug sturen
Blijf lachen wat er ook gebeurd


Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: Extra controles bij Vlaketunnel
« Reactie #5 Gepost op: 19 november 2010, 17:10:32 »
Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet iedereen gewoon via de brug sturen

Heb jij het afgelopen weekend gezien wat dat voor gevolgen heeft? Er komen per dan 4500 voertuigen door die tunnel. Dat aantal over 2 rijstroken van de oude rijksweg levert gigantische files op...

Echter hebben wij alleen maar voordeel gehad van de week want er kwamen nu 4500 voertuigen langs de winkel  :018:
Straight to your face with the truth!

Offline Big Twin

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 598
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra controles bij Vlaketunnel
« Reactie #6 Gepost op: 19 november 2010, 17:22:59 »
prima toch dan  :093:

Vanaf de commerciële kant gezien wel ja. praktisch?.... Nee niet echt. Van de week stond ik ook al een half uur in die file en kwam RedRunner met mach 2 voorbij op de racefiets...  :046:
« Laatst bewerkt op: 19 november 2010, 17:36:02 door Stealth »
Blijf lachen wat er ook gebeurd


Offline Sabre-Zeeuw

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2220
  • Geslacht: Man
Re: Extra controles bij Vlaketunnel
« Reactie #7 Gepost op: 19 november 2010, 17:39:38 »
Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet iedereen gewoon via de brug sturen

Heb jij het afgelopen weekend gezien wat dat voor gevolgen heeft? Er komen per dan 4500 voertuigen door die tunnel. Dat aantal over 2 rijstroken van de oude rijksweg levert gigantische files op...

Echter hebben wij alleen maar voordeel gehad van de week want er kwamen nu 4500 voertuigen langs de winkel  :018:








Denk dat je een 0 vergeet Ralph :+
Per dag zijn het 40.000 voertuigbewegingen.............................. ik weet wel een 0 is niks maar hier toch wel hoor.
Dkw 125 RT (1953)   Honda VFR 800i Harley-Davidson Electra-Glide Sport `90  met 287.000KM!!!!

I

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: Extra controles bij Vlaketunnel
« Reactie #8 Gepost op: 19 november 2010, 17:54:27 »
Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet iedereen gewoon via de brug sturen

Heb jij het afgelopen weekend gezien wat dat voor gevolgen heeft? Er komen per dan 4500 voertuigen door die tunnel. Dat aantal over 2 rijstroken van de oude rijksweg levert gigantische files op...

Echter hebben wij alleen maar voordeel gehad van de week want er kwamen nu 4500 voertuigen langs de winkel  :018:








Denk dat je een 0 vergeet Ralph :+
Per dag zijn het 40.000 voertuigbewegingen.............................. ik weet wel een 0 is niks maar hier toch wel hoor.

Is dat zo? ik hoorde van de week 4500 en dat vond ik al redelijk wat, maar nu ik ff ga rekenen, "Mijn" aantal heb je iid al in een minuut bereikt ongeveer...  :043:
Straight to your face with the truth!

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Extra controles bij Vlaketunnel
« Reactie #9 Gepost op: 19 november 2010, 17:57:51 »
De staatkas spekken noem ik het..............prima dat ze het doen voor de veiligheid maar geef dan de snelheid en kenteken weer op een matrix-bord zonder een boete achteraf.
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: Extra controles bij Vlaketunnel
« Reactie #10 Gepost op: 19 november 2010, 18:06:52 »
De staatkas spekken noem ik het..............prima dat ze het doen voor de veiligheid maar geef dan de snelheid en kenteken weer op een matrix-bord zonder een boete achteraf.

+1 de techniek is er, en bij een overschrijding van meer dan 30 km/u alsnog een boete
Straight to your face with the truth!

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: Extra controles bij Vlaketunnel
« Reactie #11 Gepost op: 20 november 2010, 12:52:50 »
De staatkas spekken noem ik het..............prima dat ze het doen voor de veiligheid maar geef dan de snelheid en kenteken weer op een matrix-bord zonder een boete achteraf.

hum, ja, nee .... eigenlijk vind ik gewoon als er aan de weg gewerkt wordt (actief dan wel te verstaan en niet waar geen mens te zien is en de weg ook geen beperkingen heeft) dan rij je gewoon niet te hard, klaar.

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: Extra controles bij Vlaketunnel
« Reactie #12 Gepost op: 26 november 2010, 10:48:34 »
Citaat
De snelheidscontroles aan de Vlaketunnel zoals de politie die afgelopen maandag aangekondigd heeft lijken te werken. De eerste dag reden nog 365 mensen te snel een dag later waren dat er nog maar een stuk of 5. Nu staat de teller op nul. De mensen hebben blijkbaar door dat er opgetreden wordt zegt een medewerker die aan de tunnel werkt. De politie blijft nog controleren op welke schaal en hoe is niet bekend gemaakt.

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: Extra controles bij Vlaketunnel
« Reactie #13 Gepost op: 26 november 2010, 11:27:53 »
Heel bijzonder... Als het om veiligheid gaat zal het ruim 300 een reet roesten...
Maar als de kans er is dat "de politie" staat te controleren kan het wel opeens fatsoenlijk..

 :088:

Ik heb ze gisteren niet zien staan hoor, zal wel te koud geweest zijn...  :+
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Extra controles bij Vlaketunnel
« Reactie #14 Gepost op: 26 november 2010, 11:31:56 »
File al dagen en kruipend de tunnel in en uit.................goh gek he dat ze niemand vangen tot teleurstelling van de staat!!!
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Recycler

  • Beginnend ZMVCer
  • **
  • Berichten: 132
  • Geslacht: Man
  • Broem Broem Broem
Re: Extra controles bij Vlaketunnel
« Reactie #15 Gepost op: 26 november 2010, 12:00:21 »
File???? goh, ik rij ook iedere dag er doorheen, 's morgens richting BoZ, ondervind eigenlijk geen hinder....ergens rond de klok van 8 uur....Laat ze maar lekker controleren, vind het wel terecht bij werkzaamheden

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
6 Reacties
2766 Gelezen
Laatste bericht 20 juni 2010, 13:14:52
door Border
42 Reacties
5629 Gelezen
Laatste bericht 22 oktober 2021, 12:52:52
door Dick
11 Reacties
2925 Gelezen
Laatste bericht 28 april 2011, 18:17:45
door Aladin
13 Reacties
3178 Gelezen
Laatste bericht 24 augustus 2011, 19:00:08
door Stealth
2 Reacties
2521 Gelezen
Laatste bericht 18 februari 2012, 23:24:01
door Aprilia Gek