Al een paar jaar doe ik voor onze zuiderburen trainingen geven in de Ardennen/Eifel. Dankzij mijn nieuwe werkgever mag ik dat nu ook officieel doen (al heeft het niets met mijn nieuwe werkgever te maken). Bij deze dus het volgende:
In samenwerking met de fantastische mensen van
www.Grandru.be kan ik in mei en oktober a volonté een bochtenstage met hotelverblijf aanbieden voor, per sessie, een gelimiteerd aantal personen. Wat is de bedoeling:
Voor degene die willen werken aan hun bochten techniek in de bergen is er de "Berg"- en bochtentraining. Twee dagen training in de Ardennen/ Luxemburg en/of Eifel, waarbij de hele cursus stil gestaan wordt bij risicoperceptie, kijk-, rem- en stuurtechnieken en het rijden van bochtlijnen, voorts ook het rijden in groep. Samen met mij en maximaal 4 motoren is er meer dan genoeg tijd om iedereen voldoende aandacht te geven. Gewoon lekker een paar dagen weg en fijn sturen mag natuurlijk ook.
Wat kan je verwachten:
Bijvoorbeeld:
- vrijdagavond aankomen, avonddiner, gezellig samenzijn, overnachting
- zaterdagochtend ontbijt, presentatie met de theoretische verhandeling, de weg op. Routes heb ik voorbereid. Aangezien zowat iedereen tegenwoordig een Garmin oid heeft wordt die route ook verstrekt aan de deelnemers zodat diegene die vooraan rijdt ook weet waar we heen gaan
- heerlijke routes
- eind van de dag evaluatie en voorbereiding voor de dag erop
- `s avonds een eenvoudige doch zeer smaakvolle maaltijd *(wie al bij Yacinto gegeten heeft weet wat ik bedoel) en een gezellige avond.
- zondagochtend ontbijt en weer de weg op om het geleerde in de praktijk te brengen.
Ik kan jullie zo`n arrangement aanbieden voor 190 euro per persoon (duopassagier van harte welkom (liefst erbij zelfs) en die mag voor 70 euro (het halfpension) mee). Wat is inbegrepen in de prijs:
- 2x ontbijt, 2 x avondeten en 2 overnachtingen (Yacinto en Catharina hebben deze twee weken ook gewoon vakantie dus geen a la carte maar een 3 gangen dagmenu)
- 2 dagen volledig onderricht, "u vraagt wij instrueren"
Een dag extra incl. diner/ontbijt kan ook, Iemand die gewoon 1 dag privéles wil krijgen, dat kan ook. Alles is in principe mogelijk.
Lunch op de cursusdagen is niet inbegrepen. Drank aan tafel en aan de bar ook niet inbegrepen. Water is gratis.
Ik kan heel doelgroepgericht werken, bijvoorbeeld een beginnersgroep en een gevorderden groep. Voor beginners met een voorlopig rijbewijs kan ik ook binnen België blijven. Wel heb ik een maximum aantal van 4 motorcursisten gesteld, minder is ook goed. Belangrijkste is dat iedereen zoveel mogelijk leert, met vertrouwen op de motor durft stappen en een heel plezant weekend heeft.
De dagen waarop ik nog plek heb:
do/vrijdag 19 en 20 mei: in principe
nog 1 plek vrij (VstromP, Specter, Oemoemenoe)
za/zondag 21 en 22 mei : nog 2 plekken beschikbaar (momenteel een K1200LT en een CB500 gereserveerd)
en evt.
ma/dinsdag 23 en 24 mei : nog 1 plek beschikbaar