Welkom op het ZMVC forum gast!
0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Een KD is om de maximale hellingshoek van de motor aan te geven, wanneer de knie op de grond zit is het maximale bereikt.
Als je kijkt naar onderstaande foto vraag ik echt af wat het nut van de knie op de grond is..
Hier een demo Arnold.........
Knie aan de grond doe ik omdat het er leuk uitziet en om te voelen hoe plat ik ga. Ernaast hangen doe ik om de motor wat rechter op te houden. Vind het wel een fijne gedachte dat de banden wat meer contactoppervlak hebben. Buikschuiver - CheckStrak leren pak - Redelijk, ben wat afgevallen Kan ik harder door de bocht? - OngetwijfeldHeb ik plezier in het rijden? - ZekerEn ik denk dat het onderste is waar het om draait
Prachtige uiteenzettingen allemaal hierboven, maar ik wacht eigenlijk nog steeds op een demo van Hans met een knietje aan de grond op een opoefiets..........
Ik heb geen opoe fiets, en ik zei dat ik platter door de bocht kon zonder dat ik daar een knie voor nodig heb
.......zelfs mijn Gazelle krijg ik platter door de bocht en daar heb ik echt geen knie voor nodig......
Ik heb geen kneedown nodig, ik heb voetsteunen om mijn maximale hellingshoek aan te geven, en eens in de zoveel tijd vervang ik die:
Heb je meer info, Hans, ik lees geen motorbladen...
Ook bij snelle bochten, Louis...
Citaat van: Hans 89 op 02 november 2013, 13:06:39Ik heb geen opoe fiets, en ik zei dat ik platter door de bocht kon zonder dat ik daar een knie voor nodig heb Citaat van: Hans 89 op 01 november 2013, 22:10:33.......zelfs mijn Gazelle krijg ik platter door de bocht en daar heb ik echt geen knie voor nodig...... Een demo plat door de bocht mèt of zonder knietje op je Gazelle mag ook hoor.........