Welkom op het ZMVC forum gast!
de ene motor is er gevoeliger voor en zelfs de bandenkeuze werkt er aan mee.Vorige week woensdag waaide het ook aardig en zou eerst met de kleine blauwe gaan(650cc) maar toen toch de lemans maar gepakt want die ligt als een huis op de weg.(Aardenburg-Roosendaal)Lang en zwaar en weinig windgevoelig in vergelijking met andere motoren die ik heb of had.moment dat je een vrachtwagen passeert moet je opletten op de windklap dra je er langs komt.Schouder even naar voren aan de windkant, geen knie.Stuur zoals altijd losjes vast houden, de motor kan het prima zelf(gyroscopisch effect) en anders geef je alleen maar onrust door.Ja ongemerkt vat je dat wel eens vaster en betrap me er zelf ook vaak op en zeker icm regen
^^^met hemmes. Je hoeft niet te knijpen maar gewoon contact houden, voel je wat de motor doet. Anders is het enige raakvlak wat je met je motor hebt je voetzolen en je reet, kan je net zo goed skippyballen...
Citaat van: Allroadtoad op 12 november 2013, 22:45:23^^^met hemmes. Je hoeft niet te knijpen maar gewoon contact houden, voel je wat de motor doet. Anders is het enige raakvlak wat je met je motor hebt je voetzolen en je reet, kan je net zo goed skippyballen...Rij jij met losse handen?
of japanees
Ik niet (met blijk) maar was maar een boodschapjes rit naar Oostburg.Was wel blij dat ik thuis was want even later ging het flink regenen
Ja daarnet over de haringvlietsluizen, de brouwersdam en de zeelandbrug.. dat was zijwind Gelukkig zaten we ingeblikt..