* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: ZMVC, de nooit vergeten momenten!  (gelezen 6471 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Gepost op: 11 januari 2015, 16:09:34 »
De ZMVC, opgericht op 1 november 2001 en er zijn heel wat momenten geweest, jaren waarin we bijna wekelijks wat ondernamen, jaren waarin we bijna dood leken maar we bestaan nog en wat mij betreft blijven we dat ook doen want volgend jaar op 1 november 2016 bestaan we 15 jaar dat vraagt toch om een feestje  :p Er zijn duizenden foto's voorhanden met daarop de meest gekke, serieuze, stomme en toffe momenten.........een zeer kleine greep uit de ZMVC history in een foto-topic  :054:

2002

We zijn net een paar maanden van start en de 1e competitie is een feit, een foto wedstrijd waar Dobermannen en Motoren samen vast werden gelegd op de gevoelige plaat met daar aan voorafgaand een leuke toerrit door het Walcherse landschap!



Ook in 2002 gingen we het tijdens de natte maanden binnen zoeken, op de kartbaan in Antwerpen en dan uiteraard tegen elkaar strijden op de monobikes!



Ook in 2002 werden de circuits veelvuldig bezocht net als hier in Zolder alwaar het midden op de dag ruim 30 graden werd.......de lederen pakken werden letterlijk zweetpakken maar genoten werd er die dag!



We hadden een forum op clubs. nl wat toen met onze inbelverbindingen op internet slecht werkte en grote foto's waren uit den boze maar altijd weer waren er na een toffe rit de foto's te zien waar we die dag geweest waren!



Jawel.........de PSD vaarde in 2002 nog elke 20 minuten naar de overkant en zodra wij een rit hadden richting het Zeeuws Vlaamse namen wij de boot waarbij er soms spannende momenten waren als de wind toch best iets meer bleek te zijn dan verwacht.........vast houden die motoren aan boord!



2003

De Motorrijders Actie Groep [MAG] waar ik verkeerszaken voor deed organiseerde die 15e maart 2003 een protestrit door de tunnel, machtig mooi met zo een 3500 motoren onderweg dat geeft echt een kick!



De Haringrit in Biervliet werd door meerdere van de ZMVC elk jaar wel bezocht, in 2003 stond ik daar met een stand van de MAG en kon dus deze keer de rit niet mee rijden maar heb toen wel ruim de tijd genomen om het een en ander vast te leggen!



2004

De Ardennen, met grote regelmaat deden we een dagje Ardennen en uiteraard de goedkope shag in Luxemburg scoren........wat gingen we hard altijd en 900km op 1 dag vlammen en in de avond zat je nog na te suizen.........



De voorjaarsrit in 2004........ik ging onderuit met de Suzuki GS550D over een ruim spoor van verse diesel op de rotonde.......gelukkig was er altijd ducktape en tyraps voorhanden en de rit gewoon uitgereden!



We deden veel ritten en altijd werd er veel gelachen maar ook de ZMVC heeft momenten gekend dat er geen reden tot blijdschap was, de oude blikkenrijder parkeerde even zijn blik tussen de motoren terwijl wij over de Noldijk reden, gelukkig alles goed gekomen maar wat zat de schrik en in die regenachtige dag!



Verzamelen deden we meestal op op de Boulevard ter hoogte van Michieltje.......altijd stonden er wel wat mensen te wachten voor een toffe rit en dan maakte het ook niet uit dat het soms vriesweertje was gereden werd er!



2005

De ZMVC truien zijn klaar en ik draag er nog steeds tot grote tevredenheid want wat zitten ze lekker en wat een goede kwaliteit, deze foto is genomen tijdens een uitje naar de Motor-auto salon te brussel in 2005!



In 2005 hebben we een diervoedertoer gehouden en dit was een enorm suc6 , op deze foto staan nog een aantal koppen welke eigenlijk altijd wel aanwezig waren als er iets te doen was, ook koppen van mensen die niet meer onder ons zijn........



We haalden er zelfs de krant mee, normaal is een motorclub negatief in het nbieuws dus wij dachten het eens zo te doen wat naderhand inderdaad toch veel positieve reacties opriep!



Ook gingen we met een deel van de vaste ZMVC kliek een lang weekeind naar Frankrijk en dat was wederom genieten geblazen, zeker toen ik de bordjes Joe bar spirit in het vizier kreeg!



2005 was een heel druk jaar en we deden minibiken.........mensen wat hebben we onze benen, armen en ruggen verkracht op die kleine machines maar die zondagmiddagen waren altijd weer iets om naar uit te zien, de competitie en zorgen dat de blauwen ons niet te pakken kregen!



De Mac in Middelburg 2005, ook 1 van de vaste afspreekplaatsen en inmiddels hebben petjes met luid stampende muziek onze plaatsen daar ingenomen............



2006

In 2006 besloot een lid van de ZMVC eens mee te gaan naar het Elefantentreffen, en het was een beste reis, een spannende reis maar wat een tof begin van een nieuw motorseizoen altijd die treffens!



Wemeldinge 2006 de classic races en natuurlijk gingen we onze Nestor aanmoedigen!



Met regelmaat was er een feestje zoals bv hier na de SuperMoto races te vlissingen en deze werden meestal afgesloten met een optreden van Surrender........motor naar huis brengen, snel omkleden en bij elkaar in het blik kruipen en weer terug voor de nodige biertjes die meestal wat sporen achterlieten na afloop  :040:



Een gemiddelde opkomst tijdens een ritje van de ZMVC..........herkent u nog enkele motoren? Ik weet zo ongeveer nog allemaal te benoemen  :)



2007

Na de nieuwjaarsborrel begint het Elefantentreffen en in 2007 wilden er nog meer ZMVCers mee, ik op de DR800BIG en dit jaar geen sneeuw maar regen, heel veel regen.........



Na Elefantentreffen hielden we een kouweklauwe rit en ja het was fris die die dag maar wat hebben we genoten van de soep bij een lid van de ZMVC thuis tijdens deze rit  :034:



Ook in 2007 deden we deelnemen aan de Krukeltoer, een rit waarvan de opbrengst word geschonken aan een goed doel..........uitermate toffe ritten met een zeer hoog genieten gehalte!



Elk jaar de diverse Solexraces bezoeken met daarvoor en daarna een ritje gekoppeld...........



2008

Geen Elefantentreffen voor de ZMVC omdat ik toen in het ZKH lag, geen idee waarom anderen niet zijn gegaan want het was maar liefst 12 graden dat weekend  :030: Evengoed ip plaats daarvan nog even vroeg in het jaar naar de Ardennen geweest en ik reed eigenlijk altijd wel voorop en niks geen GPS maar gewoon een A4tje op de tank geplakt en dat werkte prima!



Ook in 2008 moesten we wel eens stoppen onderweg omdat er iets niet goed zat........in Luxemburg hadden we 2 verloren bouten maar wat zijn die tyraps toch handig onderweg  :069: de rit uiteraard hiermee volledig uitgereden!



Ook in 2008 een Eiffelweekeind en deze keer was het weer uitermate gezellig.........1 woord en de kenners weten het wel..........KLAPBOEM!



Hehe als je dan toch in de buurt van de ring bent kun je net zo goed even een paar ronden scoren  :103:



Na afloop van dat weekeind nog een avondje nagenieten met het nodige nat en ook deze mannen toen een meter korter waren van de partij  :p



2009

Weer een nieuw jaar en het zou koud worden...........heel koud zelfs maar we waren er weer bij en groter als ooit, beter als ooit maar vooral luxer als ooit  :036:



De Krukeltoer 2009 had een behoorlijke stop onderweg omdat iemand zonodig de slagbomen aan gort moest rijden nabij Numansdorp........ik vond het niet heel erg om even de rug te strekken na een dagje onderweg te zijn met Benny  :X  oja, de ZMVC stikkers zitten er nog steeds op de borden 90km/h!



Ook in 2009 was het zweten tijdens de dagjes naar de circuits of classicraces.........maar vooral genieten!



SuperMoto te Westkapelle in 2009...........wat jammer dat dit niet meer daar wordt gehouden...........vooraf een stevige toerrit en achteraf met de harde kern nog even aardig wezen vlammen.



2010

De nieuwjaarsborrel trekken steeds meer leden en onze dank is nog altijd heel groot richting Jan poppe dat we elk jaar gebruik mogen maken van zijn ruimte............super tof Jan  :036:



De spannendste rit uit mijn leven is misschien wel richting Elefantentreffen 2010 waarbij ik bewust een motor had genomen die dik onder de 500 euro startklaar was en nog een ZMVCer zonder RBW achterop mee had ook, de bandenkeuze had beter gekunnen na een sneeuwrit die al voor Eupen begon en bij elke bocht de nekspieren aantrok in de Eiffel............maar we hebben ook deze editie heelhuids volbracht!



Met een aantal ZMVCers naar de ADAC 24H race @ Nurburgring..........haha wat een drukte aldaar maar veel te weinig motoren gezien dat weekeind.



De sparerib ritjes we reden van restaurant naar restaurant om het weekeind want je mocht eten wat je wilde voor 1 bedrag en ik weet nog 2 tenten waar de toch spijt hadden dat we met een behoorlijke groep aankwamen en borden vol weg aten [vliegveld en Ergens op schouwen!



De Zwarte cross.............ik heb heb nog spierpijn..............maar een aantal waren er weer bij!



2011

Zoals altijd waren wij de 1e die de tent hadden staan van de groep uit Zeeland........later die dag en zelfs een dag later zouden meerdere bij ons hebben gevoegd voor wederom een zeer nat treffen in Duitsland!



Wie weet nog waarom deze taart..........wie hem gemaakt had............... ;)



De meeting met de 'bikers' in BOZ , was een toffe rit richting dit ratbiketreffen!



Even een dag klassiekers kijken in Spa...........wat een geweld en ik weet nog dat ik in 2011 te weinig ruimte had voor de aangekochte onderdelen op de oldtaimermarkt maar gelukkig kom je dan weer bekenden tegen die daar meededen en met de bus waren!



10 jaar ZMVC.............het feest!



2012

Weet u het nog...........nieuwjaarsborrel en het was gewoon warm die dagen dus we hebben toen nog een aardig stuk gereden met een aantal  :054:



Ook in 2012 reden we enkele van hier een protestrit..........wie weet nog waarom dit was  :103:



De BBQ bij Peug..............geweldig genoten in die achtertuin die avond  :034:



2013

De befaamde nieuwjaarsborrel bij Jan en wederom een gezellige boel!



Een klein toertje ook nog houden dat jaar maar hier houdt het een eind op met de drukte.......



2014

Geen foto's gemaakt van de nieuwjaarsborrel helaas maar nog wel van de Paasshow bij de MP..........ook is er verder niks meer gedaan in 2014 het forum lijkt dood en het is heel stil.........



2015

?????????

Vanaf hier gaan we het weer beleven, uiteraard hoop ik dat er nog steeds drijvende krachten zijn die zeggen kom we gaan weer eens wat plannen, een ritje organiseren of samen een evenement bezoeken want ik vindt dat de ZMVC moet blijven bestaan na 2015! Natuurlijk heeft iedereen het druk, we moeten veel andere dingen doen en soms komen datums niet uit om een eens een rit te maken.............wie weet bloeit er weer wat op! Dit was natuurlijk slechts een greep uit de history van de ZMVC tot nu toe, wat mij betreft zie ik nog meer toffe foto's hier voorbij komen van andere leden  :039:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Dick

  • Flink gasss der op
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4900
  • Geslacht: Man
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2015, 17:26:24 »
Top ,maar in 2014 hadden we de krukeltoer en de Zeelandrit.
Hopelijk gaan deze dit jaar ook weer door.
En hoe zat het ook alweer met de stamtafel.?
BMW r 1100 RT, CZ type 450 175cc.

Hoi gast wanneer ga jij bmw rijden

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2015, 18:55:21 »
Top ,maar in 2014 hadden we de krukeltoer en de Zeelandrit.
Hopelijk gaan deze dit jaar ook weer door.
En hoe zat het ook alweer met de stamtafel.?

En de rit voor de Molukken...........

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #3 Gepost op: 11 januari 2015, 18:57:00 »
Heel leuk om weer eens even door al die tijd te gaan Louis  :021:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #4 Gepost op: 11 januari 2015, 20:17:17 »
@ Dick........klopt maar heb ik geen foto's van gezien ik er niet bij was en nogmaals het is een greepje uit de duizenden foto's want alles opnoemen is beetje veel :-)
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #5 Gepost op: 11 januari 2015, 20:20:49 »
@ Mechanik. .....Ja die foto's van de molukken rit kreeg ik niet van het toestel af maar ja hebben we meegemaakt en hopelijk ook weer in 2015!
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Arnold

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1195
  • Geslacht: Man
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #6 Gepost op: 11 januari 2015, 20:25:16 »
Top ,maar in 2014 hadden we de krukeltoer en de Zeelandrit.
Hopelijk gaan deze dit jaar ook weer door.
En hoe zat het ook alweer met de stamtafel.?

En de Mosselrit......

Offline Arnold

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1195
  • Geslacht: Man
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #7 Gepost op: 11 januari 2015, 20:28:52 »
Voor de Molukkenrit moet je maar eens kijken op:

http://www.freakrunnermedia.nl/

Die hebben de hele rit foto's en films gemaakt.

Even kijken bij Stichting Domiliana rit.

Die lui maken vaak opnames bij motorevenementen.

Offline V-Strom Pierrio

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2192
  • Geslacht: Man
  • I'll see you on the dark side of the moon
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #8 Gepost op: 11 januari 2015, 21:17:34 »
HaHa mooie foto's weer. Even kijken of ik er nog wat kan opvissen. En die kleine is inderdaad een meter langer geworden.


Is there anybody out there

Offline Mr Bullmastiff

  • Beginnend ZMVCer
  • **
  • Berichten: 143
  • Geslacht: Man
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #9 Gepost op: 18 januari 2015, 17:05:32 »
Een mooi overzicht, 15 jaar bestaan is een hele tijd hopelijk komen daar nog vele jaren bij.

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #10 Gepost op: 18 januari 2015, 18:35:35 »
Schitterend overzicht Freak! En bedankt voor het draaiend houden van de club. 2015 ga ik zeker weer meer mee doen.
Straight to your face with the truth!

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #11 Gepost op: 18 januari 2015, 19:19:43 »
Helemaal top Stealth........
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #12 Gepost op: 31 januari 2015, 13:07:01 »
Leuke compilatie Freak, nice done  :039:

Offline Floris 500

  • 2 x 500
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 468
  • Geslacht: Man
  • Honda VTR1000f
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #13 Gepost op: 01 februari 2015, 12:28:57 »
Leuke compilatie! Ik zie daar ook nog wat Stormpjes voorbij komen maar die zijn dus al lang weg :(

2014 was zeker een rustig jaar, maar des te mooier voornemen daar dit jaar verandering in te brengen!
It's sad that, in our blindness we gather thorns for flowers

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #14 Gepost op: 01 februari 2015, 14:03:42 »
Leuke compilatie! Ik zie daar ook nog wat Stormpjes voorbij komen maar die zijn dus al lang weg :(

2014 was zeker een rustig jaar, maar des te mooier voornemen daar dit jaar verandering in te brengen!

 :071: En laat het weten Floris!

Offline Big Twin

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 598
  • Geslacht: Vrouw
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #15 Gepost op: 01 februari 2015, 14:15:44 »
eenmalig een meidenrit gehad heb daat nog wel foto´s van maar het is altijd zo´n verhaal om die hier neer te zetten ....
Blijf lachen wat er ook gebeurd


Offline 4tm

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 815
  • Geslacht: Man
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #16 Gepost op: 01 februari 2015, 14:22:15 »
Alleen meidenplaatjes is natuurlijk ook ok . :+
Xbr500 1986 - Xbr500 1988  - Versys 1000 2015

If you want to be happy for a day - Drink !
If you want to be happy for a year - Marry !
If you want to be happy for a lifetime - Ride a motorcycle !

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3494
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #17 Gepost op: 01 februari 2015, 15:52:39 »
tsja opties genoeg maar geen idee of er animo voor is.

weer een x met z'n allen gaan eten. wokken spare-ribs of ergens een combinatie doen met karten/ bowlen en eten.
weekendje weg ergens in mei of juni, ardennen? eiffel?
Van de zomer een bbq? heb maar een klein tuintje maar gooi er een tent in en stoken maar.
Een soort van voorjaarsrit volgens mij in 2006 geweest heeft peugeot toen een rit samengesteld met de start vanuit gerritsmotoren.

zijn misschien weer een paar opties maar maar misschien zijn er meer mensen met een goed plan?
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #18 Gepost op: 01 februari 2015, 18:37:12 »
Keertje wokken met clubje is toch prima! Dat vind iedereen prima te knagen lijkt me.
Straight to your face with the truth!

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: ZMVC, de nooit vergeten momenten!
« Reactie #19 Gepost op: 01 februari 2015, 18:38:35 »
Krukeltoer 2015 gaan we rijden op 27 april  :075: :098: :079:

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
588 Reacties
86379 Gelezen
Laatste bericht 11 augustus 2015, 10:45:42
door RedRunner
1082 Reacties
134336 Gelezen
Laatste bericht 15 april 2022, 18:58:46
door Jack
5 Reacties
1759 Gelezen
Laatste bericht 29 januari 2018, 15:27:21
door Ghulst