* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: Proefrit Zero DS  (gelezen 2273 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3275
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Proefrit Zero DS
« Gepost op: 22 juli 2015, 21:48:23 »
Eind vorig jaar zou ik de Zero DS gaan rijden, maar omdat het weer die dag verschrikkelijk was, heb ik dat afgeblazen. Vandaag heb ik het in kunnen halen, maar dan op de Zero SR. Mooi weer, een elektrische bom tussen je benen en dan maar wat leuke weggetjes opzoeken. Man, wat een ding. Een beetje sci-fi gezoem onder je en verder een heel licht geval. Prima om heen en weer te gooien, maar ik kende se buurt niet goed genoeg om er alles (binnen mijn vaardigheden) uit te halen. Ik wil hem hier nog wel eens door de zak heen jagen. ;)

Het is wel de enige motor waarop ik gevlogen heb. Echt met twee wielen los. Ik was een tunneltje door gereden, maar dat bleek op een doodlopende straat uit te komen. Dus draaide ik om en reed terug. Toen ik het tunneltje weer in reed, gaf ik een dot gas (te veel dus, want dat ding schiet je af) en aan deze kant van het gladde asfalt van het tunneltje bleek een aardige hobbel te zitten. De hele motor werd gelanceerd en kwam 20cm naar rechts weer neer. Klamme handjes moment. Maar hij bleef wel keurig controleerbaar.

Als de actieradius nou groter zou zijn...

« Laatst bewerkt op: 03 augustus 2015, 14:55:18 door Sledge HaMMeR »

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: Proefrit Zero
« Reactie #1 Gepost op: 22 juli 2015, 23:04:47 »
Gaaf , andere ervaring qua trekkracht zeker?  Wat was de actieradius?

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3275
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: Proefrit Zero DS
« Reactie #2 Gepost op: 18 oktober 2015, 16:09:00 »
Zero heeft vorige week haar nieuwe modellen geïntroduceerd. Dat wordt dan toch nog maar eens een keer wat rijden. ;)

En ik kwam vandaag het verhaal van Trui Hanoulle tegen. Zij is op een Zero van België naar Istanbul gereden. Moeite waard om even te bekijken. Oh ja, MotoMe had haar ook in de laatste aflevering zitten.


 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
2 Reacties
1131 Gelezen
Laatste bericht 17 oktober 2020, 19:16:46
door Ghulst