* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: Route Zeeland voor de YZFR club  (gelezen 2703 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Steffie

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 9
  • Geslacht: Vrouw
Route Zeeland voor de YZFR club
« Gepost op: 21 september 2017, 13:17:09 »
Hallo allemaal!,

Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest. Druk druk druk (wel nog motorrijden). De ZMVC pagina is een beetje in vergetenheid geraakt.

Nu komt de vraag! Ik ben gevraagd of ik een leuke route weet door zeeland voor de laatste clubrit van de YZF-R club. Zelf weet ik leuke plekjes maar geen concrete routes.

Hebben jullie suggesties/mooie (bochtige) routes of plaatsten die niet mogen ontbreken?

Ik wilde het eerst op facebook vragen maar dan ziet een deel van de club het ook!

Ik ben benieuwd naar jullie suggesties!!

Offline Mielko

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 463
  • Geslacht: Man
  • slijperij Tommetje--boorderij@zeelandnet.nl
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #1 Gepost op: 21 september 2017, 13:36:30 »
toeristische route?N-weg route?Of 120km/h+ route?
Rookworst zonder R is ook worst

Offline Steffie

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 9
  • Geslacht: Vrouw
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #2 Gepost op: 21 september 2017, 13:47:30 »
toeristische route?N-weg route?Of 120km/h+ route?
t

Ik denk dat een touristische route wel leuk is, de meeste komen nooit in Zeeland. De A58 zoveel mogelijk vermijden. Denk zelf een beetje aan die weggetjes bij Veere, Kattendijkse dijk en bij goes binnendoor naar Heinkenszand. Dat idee. Een mooie tussenstop voor de lunch waar de motoren mooi uitgestald kunnen staan.

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #3 Gepost op: 21 september 2017, 21:00:29 »
Verkeersarme weggetjes en dijkjes genoeg tussen Hoogerheide en Borsele, rond het Veerse meer e.d. Vorig jaar soortgelijk iets voor gereden, gewoon neus achterna. Er zijn best wat dorpjes met leuke terrasjes.. weet je die zo 1 2 3 niet dan ben je met 20 of 30 minuten rijden ergens in de stad of over de sluis zo veere in..

Er zijn wel een aantal weggetjes in de zak met relatief vers grind, aangegeven met borden. Meestal ligt het kruispunt er dan ook vol mee.. gelukkig kun je aan de stand van de borden zien welke richting ze niet gedaan hebben en rijd je vrij makkelijk om die grind/teer bende heen.

Offline Steffie

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 9
  • Geslacht: Vrouw
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #4 Gepost op: 21 september 2017, 22:04:52 »
Helaas moet ik zelf werken als de route gereden wordt. Met een goede opkomst kunnen we tot wel 50 rijders verwachten die vertrekken in kleine groepjes. Ik zat er ook aan te denken stukje kust mee te pakken bij domburg/westkapelle.

Hebben jullie suggesties voor Schouwen duiveland? Daar rijd ik bijna nooit, af en toe stukje toren Burgsluis is wel mooi.

Offline Mielko

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 463
  • Geslacht: Man
  • slijperij Tommetje--boorderij@zeelandnet.nl
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #5 Gepost op: 22 september 2017, 21:19:04 »
Voor mensen die voor het eerst in zeeland komen vind ik Neeltje Jans en Zeelandbrug een must.
Op die manier heb je ook een prachtig rondje
Rookworst zonder R is ook worst

Offline Veloce

  • Huge ZMVC Fan
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #6 Gepost op: 22 september 2017, 22:07:01 »

Of deze....



Offline Steffie

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 9
  • Geslacht: Vrouw
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #7 Gepost op: 22 september 2017, 23:34:57 »
Van de organisatie begrepen dat de route bij de Mc in Roosendaal begint, (kost me 30 km die ik in zeeland uit had kunnen zetten). De bedoeling is rond de 150 km maar dat lukt me echt niet! Zit nu op de 180. Eindpunt is Mc goes, lijkt me handig met de snelweg.

Ik heb 2 afbeeldingen toegevoegd de ene stukje Zuid-Beveland in de ander via de Piet. Vind beide moeilijk om te kiezen.

Lunchen uiteraard op de Boulevard lijkt mij. Ik had graag Neeltje jans en de Zeelandbrug willen mee nemen maar dat red ik niet qua km's




Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3495
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #8 Gepost op: 24 september 2017, 09:13:07 »

Of deze....


Heb jij die gereden zaterdag?. Op een ducati?. Dan heb je motor gespot. Mits daar je nickname op staat.
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline Veloce

  • Huge ZMVC Fan
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #9 Gepost op: 24 september 2017, 12:28:02 »
Ja ik heb hem gereden, Nee niet op m'n Ducati.
Het was wel een heel leuke lange rit over hoofdzakelijk onverharde wegen.

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3495
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #10 Gepost op: 24 september 2017, 12:30:25 »
Heb je de allroadrit gedaan?. Wij de gewone rit. Die was verhard. Wel wat grind en stof op de weg.
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline Veloce

  • Huge ZMVC Fan
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #11 Gepost op: 24 september 2017, 21:32:45 »
Yep de allroad route gereden, niet helemaal uitgereden trouwens we moesten op tijd thuis zijn nl. Het was wel heel leuk om te doen, volgend jaar weer!

Offline Floris 500

  • 2 x 500
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 468
  • Geslacht: Man
  • Honda VTR1000f
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #12 Gepost op: 25 september 2017, 15:39:21 »
Van de organisatie begrepen dat de route bij de Mc in Roosendaal begint, (kost me 30 km die ik in zeeland uit had kunnen zetten). De bedoeling is rond de 150 km maar dat lukt me echt niet! Zit nu op de 180. Eindpunt is Mc goes, lijkt me handig met de snelweg.

Ik heb 2 afbeeldingen toegevoegd de ene stukje Zuid-Beveland in de ander via de Piet. Vind beide moeilijk om te kiezen.

Lunchen uiteraard op de Boulevard lijkt mij. Ik had graag Neeltje jans en de Zeelandbrug willen mee nemen maar dat red ik niet qua km's





Wanneer gaat de rit plaats vinden? Heb je een plaatje van de route voor zover meer ingezoomd op Walcheren? Wie weet heb ik nog suggesties/afraders. Wat betreft A58 zoveel mogelijk mijden snap ik, al heb je natuurlijk wel een paar leuke op/af-ritten die makkelijk erin te stoppen zijn zonder veel snelweg te moeten rijden, mocht je dat willen.
It's sad that, in our blindness we gather thorns for flowers

Offline Steffie

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 9
  • Geslacht: Vrouw
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #13 Gepost op: 25 september 2017, 19:05:24 »
Ik heb een route gebouwd en gister voorgereden. Hopelijk is de boulevard is Vlissingen op zondag 15 oktober wel open. Die was volgensmij in de zomermaanden gesloten in de weekeinden. Ik vermijd de A58. Stukje Domburg en cô via de N weg.

Ik heb de route al doorgestuurd naar ons bestuurslid, hopelijk mogen ze genieten van ons mooie Zeeland en Wie weet in 2018 een mooie route door Schouwen Duiveland

Offline Floris 500

  • 2 x 500
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 468
  • Geslacht: Man
  • Honda VTR1000f
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #14 Gepost op: 26 september 2017, 11:53:43 »
Ik snap het doel van het topic niet zo, je vraagt advies, krijgt het maar gaat er verder niet op in, heeft niet veel nut het te vragen dan toch  :042: Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar je vermijd de A58, vervolgens ga je grotendeels over van die saaie (en in de weekenden soms erg drukke) N-wegen rijden. No offence verder hoor, whatever floats your boat  :039:
It's sad that, in our blindness we gather thorns for flowers

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3260
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #15 Gepost op: 27 september 2017, 16:11:07 »
Ik snap het doel van het topic niet zo, je vraagt advies, krijgt het maar gaat er verder niet op in, heeft niet veel nut het te vragen dan toch  :042: Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar je vermijd de A58, vervolgens ga je grotendeels over van die saaie (en in de weekenden soms erg drukke) N-wegen rijden. No offence verder hoor, whatever floats your boat  :039:

Ik snap hem ook niet helemaal hoor Floris. Ik heb deze in 5 minuten in elkaar geklikt met Kurviger. Gewoon de plaatsen intikken waar je langs wilt en daar is je route met de meeste bochten-optie. Startpunt Bergen op Zoom, eindpunt Goes en maar 159 kilometers. ;)

Offline Steffie

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 9
  • Geslacht: Vrouw
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #16 Gepost op: 27 september 2017, 18:56:02 »
Ik snap het doel van het topic niet zo, je vraagt advies, krijgt het maar gaat er verder niet op in, heeft niet veel nut het te vragen dan toch  :042: Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar je vermijd de A58, vervolgens ga je grotendeels over van die saaie (en in de weekenden soms erg drukke) N-wegen rijden. No offence verder hoor, whatever floats your boat  :039:

Ik snap hem ook niet helemaal hoor Floris. Ik heb deze in 5 minuten in elkaar geklikt met Kurviger. Gewoon de plaatsen intikken waar je langs wilt en daar is je route met de meeste bochten-optie. Startpunt Bergen op Zoom, eindpunt Goes en maar 159 kilometers. ;)


De route moest in korte tijd af, op walcheren rijd ik niet vaak dus voor safe gekozen van wat ik weet.

Goed om te weten dat zulke tools bestaan mogelijk voor volgend jaar dan. Hopelijk is er nog wat lol te beleven aan die saaie N wegen.

Mij idee met dit topic was om suggesties te horen die ik in de route kon tekenen zoals je moet dat stukje ... daar en daar.. meenemen dat zijn must sees inplaats van voorgemaakte routes. Volgende keer die builder gebruiken dus weet ik dat ook weer.

Mogelijk aan tijd om te maken/gebrek aan kennis heeft dit topic weinig nut gehad.

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3260
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #17 Gepost op: 27 september 2017, 18:59:53 »
Och, ik kan wel zeggen dat de route die ik heb neergezet best leuk is. Dus dan kun je die ook gebruiken.

Verder moet je natuurlijk vooral doen/rijden waar je je lekker bij voelt. Veel plezier iig.

Offline Floris 500

  • 2 x 500
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 468
  • Geslacht: Man
  • Honda VTR1000f
Re: Route Zeeland voor de YZFR club
« Reactie #18 Gepost op: 28 september 2017, 11:44:48 »
Ik snap het doel van het topic niet zo, je vraagt advies, krijgt het maar gaat er verder niet op in, heeft niet veel nut het te vragen dan toch  :042: Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar je vermijd de A58, vervolgens ga je grotendeels over van die saaie (en in de weekenden soms erg drukke) N-wegen rijden. No offence verder hoor, whatever floats your boat  :039:

Ik snap hem ook niet helemaal hoor Floris. Ik heb deze in 5 minuten in elkaar geklikt met Kurviger. Gewoon de plaatsen intikken waar je langs wilt en daar is je route met de meeste bochten-optie. Startpunt Bergen op Zoom, eindpunt Goes en maar 159 kilometers. ;)


De route moest in korte tijd af, op walcheren rijd ik niet vaak dus voor safe gekozen van wat ik weet.

Goed om te weten dat zulke tools bestaan mogelijk voor volgend jaar dan. Hopelijk is er nog wat lol te beleven aan die saaie N wegen.

Mij idee met dit topic was om suggesties te horen die ik in de route kon tekenen zoals je moet dat stukje ... daar en daar.. meenemen dat zijn must sees inplaats van voorgemaakte routes. Volgende keer die builder gebruiken dus weet ik dat ook weer.

Mogelijk aan tijd om te maken/gebrek aan kennis heeft dit topic weinig nut gehad.

Ah dat verklaard het wel ja. Vast wel hoor, zolang de weg enigzins leeg is en je het gas open draait  :054:
Heb je nog de mogelijkheid om kleine aanpassingen te maken of staat hij nu compleet vast?
It's sad that, in our blindness we gather thorns for flowers

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
83 Reacties
16451 Gelezen
Laatste bericht 10 juni 2018, 23:56:08
door Mr Bullmastiff
31 Reacties
4639 Gelezen
Laatste bericht 08 april 2015, 12:24:31
door Ghulst
9 Reacties
2673 Gelezen
Laatste bericht 12 april 2015, 00:31:19
door MotorFreak
10 Reacties
1936 Gelezen
Laatste bericht 10 april 2018, 09:42:53
door Passie