Welkom op het ZMVC forum gast!
ben ik blij dat het bij mij toch veel langer duurt eer ik weer een nieuw setje nodig heb.groet lil devil
Dat scheelt zeker, Benny heeft deze week weer een band versleten, vorige week ook 1 en misschien over 2 weken weer 1
Alleen die voorband slijt maar niet, maar is wel goed blauw aan de randen
Citaat van: Lil-Devil op 07 juni 2011, 18:36:50ben ik blij dat het bij mij toch veel langer duurt eer ik weer een nieuw setje nodig heb.groet lil devilOch ik help mensen graag van oude banden af voor een 2e leven
Citaat van: MotorFreak op 07 juni 2011, 22:19:46Citaat van: Lil-Devil op 07 juni 2011, 18:36:50ben ik blij dat het bij mij toch veel langer duurt eer ik weer een nieuw setje nodig heb.groet lil devilOch ik help mensen graag van oude banden af voor een 2e leven en die 2 mooie yokohama's wil je niet nou zeg
Citaat van: Kleintje op 08 juni 2011, 18:28:24Citaat van: MotorFreak op 07 juni 2011, 22:19:46Citaat van: Lil-Devil op 07 juni 2011, 18:36:50ben ik blij dat het bij mij toch veel langer duurt eer ik weer een nieuw setje nodig heb.groet lil devilOch ik help mensen graag van oude banden af voor een 2e leven en die 2 mooie yokohama's wil je niet nou zeg Yokohama's op bennie Die kunnen beter op de chevy om ze op te roken
doen we regelmatig maar ja is nog zo lang tot nieuwjaars dag
Ik heb het idee dat "zeelandbanden" levert aan de locale dealers hier, zie hem tenminste regelmatig bij Abco binnenwandelen. Daar hebben natuurlijk beide partijen voordeel bij...
Gestart door Allroadtoad De Showroom - Reviews en Nieuws
Gestart door Peter Zeeland « 1 2 » De Huiskamer - Algemeen
Gestart door Stealth « 1 2 » De Showroom - Reviews en Nieuws
Gestart door Abjuh Toerritten, Evenementen & Meetings.
Gestart door Recycler De Huiskamer - Algemeen