Welkom op het ZMVC forum gast!
Ja, ben blij met dat doorzettingsvermogen. Zou al het motorplezier wat ik de afgelopen twee jaar alweer heb meegemaakt eigenlijk voor geen goud gemist willen hebben!
Citaat van: Hondaaa op 24 juni 2008, 09:01:11Ja, ben blij met dat doorzettingsvermogen. Zou al het motorplezier wat ik de afgelopen twee jaar alweer heb meegemaakt eigenlijk voor geen goud gemist willen hebben!Had het er gisteren met J-P, daar is ie toch wel heel erg trots op en blij mee hoor! Heb je echt precies de goeie instructeur voor gehad
Ondertussen denkt JP "weer één bekeerd ". Gelukkig is ie niet gelovig
Daar weet ik niets van?! Wist trouwens niet dat je hier nog mee zat te lezen joh..
Citaat van: Loki op 24 juni 2008, 22:40:32Daar weet ik niets van?! Wist trouwens niet dat je hier nog mee zat te lezen joh.. Ik lees zo af en toe nog eens mee.. Alleen ik heb nu bijna al m'n toetsen gehad en eindelijk weer eens wat tijd.. Zoals ik je laatst nog sms'te... vanaf volgende week ongeveer ben ik weer af en toe in Zeeland te vinden.. Tot die tijd hou ik brabant nog even onveilig
Citaat van: Matthieu op 24 juni 2008, 22:44:19Citaat van: Loki op 24 juni 2008, 22:40:32Daar weet ik niets van?! Wist trouwens niet dat je hier nog mee zat te lezen joh.. Ik lees zo af en toe nog eens mee.. Alleen ik heb nu bijna al m'n toetsen gehad en eindelijk weer eens wat tijd.. Zoals ik je laatst nog sms'te... vanaf volgende week ongeveer ben ik weer af en toe in Zeeland te vinden.. Tot die tijd hou ik brabant nog even onveilig Owww. nog een student in Brabant verbonden met t Zeeuwse ZMVC... Wat studeer je en waar?
Gestart door Stealth De Showroom - Reviews en Nieuws
Gestart door John-Boy « 1 2 3 » De Huiskamer - Algemeen
Gestart door Vanishing Point « 1 2 3 » De Huiskamer - Algemeen
Gestart door eddy GSX-R 750W 1994/1995 De Garage - Onze Motoren
Gestart door Ghulst De Huiskamer - Algemeen