Welkom op het ZMVC forum gast!
Citaat van: V-Strom Pierrio op 09 februari 2008, 13:09:10Zeg hawk, ik mis je bloemetjes op de foto Maar wel hele mooie kiekjes Er zijn nog geen bloemetjes hier wel gras.
Zeg hawk, ik mis je bloemetjes op de foto Maar wel hele mooie kiekjes
"als het gras 2 kontjes hoog is, meisjes pas dan heel goed op" euhm... joop.....?? 3 kontjes????
Prachtige foto's inderdaad! nu kan ik het over het hoofd gezien hebben.. maar wat is de kilometer stand inmiddels? Volgens mij vliegen de kilometers er zomaar op!
Gaaf man die fotos!!!maar waar is die bovenste gemaakt?!!
Zo vandaag de zaag er eens ingezet hij is nu toch nieuw af.Dus de taartschep is er af en het ziet er gelijk een stuk mooier uit.
Citaat van: The Hawk op 20 maart 2008, 15:06:39Zo vandaag de zaag er eens ingezet hij is nu toch nieuw af.Dus de taartschep is er af en het ziet er gelijk een stuk mooier uit.Daar knappen ze altijd van op Kon je het niet eerder over je hart verkrijgen? Nee inderdaad eerder nog niet.Ik zit nog op een schip vol met geld te wachten voor de uitlaten set.Bij dit ding blijft het niet bij twee dempers daar komt nog een ander luchtfilter +behuizing en een pc dus ja lul je al gauw weer over ongeveer 1500 eurotjes dus kon ik niet meer wachten met die taartschep ha ha ha die uitlaten duren nog wel even vrees ik.
Gestart door Sledge HaMMeR « 1 2 ... 8 9 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door The Hawk « 1 2 ... 5 6 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door The Hawk « 1 2 3 4 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door The Hawk De Garage - Onze Motoren