* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Sjees] Suzuki SV  (gelezen 227545 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjees

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1403
  • Geslacht: Vrouw
  • Suzuki GSX-R 600 k6 & Suzuki GSX-R 1000 k7
[Sjees] Suzuki SV
« Gepost op: 08 mei 2006, 22:35:51 »
Zoals velen misschien al weten ben ik een Suzuki SV gek. :011:
Ik ga nu binnenkort aan mn motorrijbewijs beginnen en ik ben daarom al druk aan het zoeken naar een motor..
Ik heb er eentje gevonden, alleen die is in Oldenzaal :017:
Vanaf de advertentie vind ik hem er heel mooi en goed uitzien, maar wie ben ik?! ik heb er totaal geen verstand van..
Dus bij deze de vraag of jullie er eens een blik op willen werpen en zeggen wat jullie er van vinden.
Misschien is het op het eerste gezicht zo al niks, mn vader (hij heeft ook totaal geen verstand van motoren) wil namelijk liever niet voor niks rijden..

Het gaat om deze motor:
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_suzuki/33289534.html

Alvast bedankt!
« Laatst bewerkt op: 14 oktober 2009, 09:39:34 door Sledge HaMMeR »
Als je jezelf niet kietelt, lach je nooit..

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Vraagje: Suzuki SV
« Reactie #1 Gepost op: 08 mei 2006, 22:41:25 »
Mooie motor, ziet er zo op de fotos goed uit, lage km-stand. Lijkt me een goeie deal maar neem in ieder geval iemand mee die een beetje technisch is. Vraag naar onderhoudsrekeningen of andere zaken die de geschiedenis van de motor blootleggen. Kijk goed naar beschadigingen van het frame (evt ooit schade gehad en daarna opgelapt?). Moeilijk alles af te lezen van fotoos, in het echt kijken, voelen en horen is toch wel meerzeggend. Ziet er goed uit iig.!
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man