* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Zeeuwse Klei] Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.  (gelezen 32603 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Max Kool

  • Gast
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #100 Gepost op: 16 juli 2006, 22:09:56 »
koppelingsmodificatie? Vertel meer?

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #101 Gepost op: 16 juli 2006, 22:11:34 »
koppelingsmodificatie? Vertel meer?

Had ik al gedaan bij het andere blok, versterkte veren erin maar dat bleek niet genoeg. Nu ook een stel ringen onder de veren van 3 mm. En dat helpt wél  :018:
Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #102 Gepost op: 16 juli 2006, 23:03:15 »
Goed voor de sterke vingers zulke veeren en ringen  :039:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #103 Gepost op: 16 juli 2006, 23:29:21 »
1 been op de buddy, 1 op de voetsteun en dat geval in zijn 3.

Vlakke weg en HOP, op het achterwiel nu (met korte vertanding, dat dan weer wel) En dat puur door even met het gas te spelen, klein trekje aan het stuur en wat duwen met die poot op de buddy. Koppeling gebruik ik niet.

Staand gaan wheelies in zijn 3 ook wel, maar met volle tank niet zo gek hoog en lang.
Trial and error... vooral veel 'error'.

easy pete

  • Gast
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #104 Gepost op: 20 juli 2006, 01:41:24 »
Wat ingewikkeld. Is het niet makkelijker als je het voorwiel eruit haalt ? Minder gewicht vooraan en zo. Meteen een eeuwige wheelie, zelfs als je even op café zit....

 :069:

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #105 Gepost op: 20 juli 2006, 17:31:06 »
Wat ingewikkeld. Is het niet makkelijker als je het voorwiel eruit haalt ? Minder gewicht vooraan en zo. Meteen een eeuwige wheelie, zelfs als je even op café zit....

 :069:


De reden dat ik graag dat voorwiel licht heb of makkelijk op te tillen wil hebben is het rijden over een pad/weg met diepe gaten. Door een knal gas te geven trek je het voorwiel op en ga je er overheen ipv dat je met het voorwiel tegen de rand van een gat duikt. Het achterwiel volgt wel. Een plotseling obstakel kun je zo ook min of meer overheen knallen, door dat voorwiel maar lichter te maken. Door gas te geven dus.

Vind het verder zelf ook gewoon mooi natuurlijk  :070:
Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #106 Gepost op: 20 juli 2006, 18:03:31 »
Oftewel motocross-stijl  :039:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

easy pete

  • Gast
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #107 Gepost op: 22 juli 2006, 13:18:42 »
Precies ! Doet me eraan denken.... Alweer twee maand geleden dat ik nog 's gecrost heb...nooit tijd... :(
En m'n Transalp begint olie te verbruiken met liters....boehoe.... :016:
(sorry, even een dipje...)
 

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #108 Gepost op: 22 juli 2006, 13:47:52 »
Das minder, veel blauwe rook uit de demper of via een andere weg naar buiten?
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

easy pete

  • Gast
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #109 Gepost op: 23 juli 2006, 12:23:46 »
Een mysterie. Hij rookt niks en lekt niks, en op 1000km is er driekwart liter olie van de beste kwaliteit weg.

 :042:

(sorry om even naast je topic te gaan, Klei)


Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #110 Gepost op: 29 juli 2006, 00:19:08 »
Klei hoe is het, waar hang je uit, man begin je toch wel te missen in het forum, ga er van uit dat alles oke is  :011:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #111 Gepost op: 29 juli 2006, 00:20:03 »
Klei zit in Frankrijk met een paar Allroadmaniacs/GSforum mensen, offroad gedoetje  :039:
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #112 Gepost op: 29 juli 2006, 00:27:16 »
Dus na Italy gelijk naar Frankrijk, tering Klei zal gezweten hebben met zulk zwaar werk .
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #113 Gepost op: 30 juli 2006, 09:20:04 »
Hee, hallo mensen, ik ben dr weer  8)
Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #114 Gepost op: 30 juli 2006, 09:52:21 »
Welkom Back  :039:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

easy pete

  • Gast
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #115 Gepost op: 01 augustus 2006, 11:36:04 »
hoi Klei !

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #116 Gepost op: 01 augustus 2006, 18:17:53 »
Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #117 Gepost op: 26 december 2006, 22:56:45 »
Zo, we zijn er weer. Na een ietwat onvrijwillige stuiter (lees: overstekende sloot) was de voorbouw Ribbedibie.

dussss.. Had ik em maar gesloopt, maar dat reed ineens 10x beter. Dus moest het anders, ie mocht niet meer meedraaien, al die massa aan je stuur heeft een negatieve invloed, dus een vaste voorbouw moest er komen. Een paar weken terug een electrisch roadbook gekocht en dus d'r op.

Enfin, fotos morgen, nu geen zin meer. Maar eerst eens even dit topic omhoog schoppen  8)
Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #118 Gepost op: 27 december 2006, 10:57:24 »
Schopje voor de foto's  :048:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Sjees

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1403
  • Geslacht: Vrouw
  • Suzuki GSX-R 600 k6 & Suzuki GSX-R 1000 k7
Re: Soes DR 650 R, lichtelijk gemodificeerd.
« Reactie #119 Gepost op: 27 december 2006, 16:37:28 »
Foto's!!!!! :034:
Het is nu morgen..
Als je jezelf niet kietelt, lach je nooit..

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
8 Reacties
3515 Gelezen
Laatste bericht 06 september 2007, 00:45:00
door easy pete
57 Reacties
12600 Gelezen
Laatste bericht 19 mei 2008, 00:02:54
door Zeeuwse Klei
27 Reacties
6413 Gelezen
Laatste bericht 31 juli 2015, 21:27:07
door MotorFreak
39 Reacties
5375 Gelezen
Laatste bericht 12 april 2015, 00:34:22
door MotorFreak
4 Reacties
1794 Gelezen
Laatste bericht 20 januari 2018, 21:23:28
door Ghulst