* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [CBRenee] M'n Straat vechter  (gelezen 44834 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #140 Gepost op: 26 april 2009, 09:13:39 »
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Straight to your face with the truth!

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #142 Gepost op: 26 april 2009, 11:22:53 »
:092:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #143 Gepost op: 26 april 2009, 13:33:12 »
Klinkt lekker  :103:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Border

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1819
  • Geslacht: Vrouw
  • bietunakkunaje
    • www.siereveld.eu
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #144 Gepost op: 26 april 2009, 13:49:57 »
top geluidje toch  8)
SP1 en SP2

Hroeten uut de polder

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #145 Gepost op: 26 april 2009, 16:30:13 »
Jooh, je moet het echt live horen, dan hoor je em zuigen, geweldig. Had trouwens gisteren nog ffies een probleempje en dan sta je daar aan de vierwegen met een stilgevallen fighter, das klote. Ik kijken, mmh geen peut meer? das raar. enfin ff kloten aan de kraan/slang ff wachten en ja hoor knoppie drukken en lopen. snel naar huis, natuurlijk niets bij me behalve de gsm. Thuis weer wat peut er in, en rijden, verdorie weer, zelfde liedje, tank open en ze slaakte een zucht van verlichting. $%$#@, tank vacuum. van morgen ff tankdop uitekaar, zat niet eens een ontluchtings gaatje in. Op het juiste punt een gaatje en net weer ff een stuk wezen gassen, Opgelost, gelukkig.
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #146 Gepost op: 26 april 2009, 19:53:12 »
Je hebt er zo'n mooie alu tankdop op gezet zeker? Vorig jaar precies hetzelfde gezien op croix bij een B12. Paar rondjes rijden en over met de pret.. bougies veelste licht van kleur enzo. Tweede keer gelijk de dop open gedraaid en het was gelijk duidelijk. Was een stomme constructie ook, deksel sloot het miniscule gaatje af :046:

Maar gelukkig is het dan niets ernstigs, dat dan weer wel :039:

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #147 Gepost op: 26 april 2009, 20:13:41 »
Je hebt er zo'n mooie alu tankdop op gezet zeker? Vorig jaar precies hetzelfde gezien op croix bij een B12. Paar rondjes rijden en over met de pret.. bougies veelste licht van kleur enzo. Tweede keer gelijk de dop open gedraaid en het was gelijk duidelijk. Was een stomme constructie ook, deksel sloot het miniscule gaatje af :046:

Maar gelukkig is het dan niets ernstigs, dat dan weer wel :039:

ja een alu, maar wel een gewone Honda, komt van een CB500, je weet wel zo'n  lesding. De tank van de hornet kwam zonder dop, en deze hadden we nog liggen, dus die gebruikt. het gekke is dat er wel een heel kanaaltje in de dop zat maar gewoon geen gaatje naar de benzine voorraad zelf. Dus aan dat kanaaltje heb je dan ook niets. K*t jappaners kunnen ook niets :037:. dan maar zelf doen toch?
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #148 Gepost op: 10 mei 2009, 20:58:22 »
Zo, deze gisteren nog maar ff op de valreep gemaakt, voor de achterrem. Nu is het een geheel met de voorkant.
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #149 Gepost op: 10 mei 2009, 21:08:08 »
Ziet er weer strak uit man! Geen poespas! Zag je het direct te monteren potje (nog) niet zitten?

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #150 Gepost op: 10 mei 2009, 21:31:23 »
Ziet er weer strak uit man! Geen poespas! Zag je het direct te monteren potje (nog) niet zitten?
Hoi, ehh nee heb er wel even overgedacht en bekeken maar de pomp zit te scheef in mijn ogen, plus het bevestigen  gaf problemen. Deze wordt nog ff iets aangepast zodat ik em mbv een klein beugeltje kan vast maken onder de rembout die door de banjo zit. Ik moet nog ffies op het bovenste stuk van de tuut waar de slang opkomt  M10 fijn draad erop snijden en dan kan daar een moer op met het beugeltje ertussen. Snap je het nog?  :) Kan me indenken van niet maar weet niet hoe ik anders moet uutleggen . :070:
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #151 Gepost op: 10 mei 2009, 22:00:43 »
Ja volgens mij snap ik het! Je maakt dubbel gebruik van de banjobout en van de slangaansluiting. Zo spaar je weer een klem uit op het potje en een bevestiging aan rearset of frame! Heel gaaf zo'n minimalistische oplossing! :036:

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #152 Gepost op: 10 mei 2009, 22:08:56 »
Ja volgens mij snap ik het! Je maakt dubbel gebruik van de banjobout en van de slangaansluiting. Zo spaar je weer een klem uit op het potje en een bevestiging aan rearset of frame! Heel gaaf zo'n minimalistische oplossing! :036:

Yep you got it, heb er ff over moeten denken hoe dit te doen, maar ja als je er ff voor gaat zitten, met wat te drinken erbij dan heb ik wel eens van die heldere momenten :037:
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #153 Gepost op: 10 mei 2009, 22:36:47 »
Volg ik helemaal.. Hoeveel uren ik al niet naar motoren en parts heb gekeken.. Kan het eenvoudiger? lichter? dichter bij het zwaartepunt? op een makkelijker te bereiken plek? kan ik het helemaal weglaten?

Durbahn is daar ook heel goed in.. Alles wordt bestudeerd en aangepast of vervangen. John Britten was er het best in.. :036:

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #154 Gepost op: 11 mei 2009, 19:14:50 »
Ziet er weer geweldig uit Renee  :036:
Dekseltje en potje zijn onderling ook verbonden middels schroefdraad zeker ?

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #155 Gepost op: 11 mei 2009, 22:41:57 »
Tnx Joop, nee ik heb gekozen voor 2 inbus boutjes, mooi verzonken in het conische deksel, wilde graag iets anders dan de doorsnee potjes die te koop worden aangeboden. Moet eerlijkheidshalve ook zeggen dat het snijden  van draad op een draaibank voor mij nog lang geen gesneden koek is  :( .

Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #156 Gepost op: 11 mei 2009, 22:58:39 »
O man nu zie ik eigenlijk meer het geheel en dat is echt waanzinnig mooi geworden  :036:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #157 Gepost op: 11 mei 2009, 23:12:04 »
O man nu zie ik eigenlijk meer het geheel en dat is echt waanzinnig mooi geworden  :036:
Tnx Freak, ja idd als je zo dat potje op de 1e foto ziet dan, tja dan is het een stukje aluminium, dat glimt, maar als je het ziet zoals de laatste foto dan is het gek genoeg toch weer heel anders.
Zo dit was het nu wel voor een paar weekjes, als ik weer terug ben, gaat het echte spuitwerk beginnen en dan, dan lekker rijden met de Fighter :070:. Als ik het morgen red misschien de tank ffies de eerste laag geven. :D
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #158 Gepost op: 14 mei 2009, 13:25:02 »
Ben net uit bed, gisterennacht 12 nederlandse tijd aangekomen, ff de Appel aangezet en zowaar een netwerkje gevonden. Werd vannacht al gewekt door een paar motoren, die een rollingburnout deden. Misschien wel van die Busa's met verlengde achterbruggen met zo'n negerin met dikke kont achterop. Heb niet gekeken, was te moe van de reis.
doei
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #159 Gepost op: 14 mei 2009, 20:31:06 »
Goeie vakantie gewenst.. :054:

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
111 Reacties
20168 Gelezen
Laatste bericht 05 april 2011, 22:35:09
door CBRenee
165 Reacties
24264 Gelezen
Laatste bericht 22 mei 2012, 21:59:39
door ba searcher!!
25 Reacties
5873 Gelezen
Laatste bericht 02 september 2012, 22:35:57
door Twin-Power