* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [CBRenee] M'n Straat vechter  (gelezen 42731 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
[CBRenee] M'n Straat vechter
« Gepost op: 09 oktober 2008, 22:00:36 »
Op verzoek maar een eigen topic aangemaakt voor m'n mislukte Ratbike :048:

Ik zal hier de voortgang maar bij houden voor de liefhebbers, eerst maar een paar plaatjes om Stealth een beetje te kalmeren :007:

« Laatst bewerkt op: 14 oktober 2009, 09:38:31 door Sledge HaMMeR »
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #1 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:01:54 »
Nog een paar
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #2 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:07:07 »
Het blijft een stoer ding Rene! :039: Al mis ik de oldskool look wel een beetje.. met dat boxy achterlicht enzo? De website zoals je die vroeger had om de mods op te showen is er niet meer zeker?

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #3 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:08:33 »
Echt een te mooi apparaat!  :036:

Daar zijn heel wat uurtjes werk in gaan zitten  :026:

dit topic ga ik zeker volgen!
Straight to your face with the truth!

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #4 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:12:34 »
Het blijft een stoer ding Rene! :039: Al mis ik de oldskool look wel een beetje.. met dat boxy achterlicht enzo? De website zoals je die vroeger had om de mods op te showen is er niet meer zeker?

Ja die is er nog wel Loki, maar ik heb er al heel lang niks meer aan gedaan, Wel op m'n pc maar nooit meer ge-upload. Wil ik nog wel doen maar dan wel minder uitgebreid dan dat er nu staat, zit zoveel werk in.
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #5 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:13:50 »
Als je het hier (en daar :103:) af en toe bijhoud dan hoor je me niet meer over die site hoor! :054:

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #6 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:19:24 »
Echt een te mooi apparaat!  :036:

Daar zijn heel wat uurtjes werk in gaan zitten  :026:

dit topic ga ik zeker volgen!

Tnx voor de complimenten  beiden, En ja er zitten heel veel uren in, en ik ben zo'n zeikerd dat het niet gauw goed is.
En Loki, ik mis dat ook wel een beetje, maar ja.... Eigenlijk had ik toen een tweede Bol moeten kopen, maar ja. Het kost allemaal ook een hoop euries, ook al doe ik alles zelf, behalve het laswerk. Om toch te kunnen rijden heb ik in maart de Gixxer erbij gekocht. Misschien als deze af is :048: :048:, dan bouw ik er nog een voor Raytje192, m'n oudste zoon, die gaat ook snel aan z'n motorrijbewijs beginnen denk ik. Moet dan 2 jaar licht rijden maar intussen kunnen we bouwen aan z'n Bol. Ik heb een hoop delen liggen onder de werkbank, ook een compleet gereviseerd 900 blok. Ready to go :D :D
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #7 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:19:57 »
Als je het hier (en daar :103:) af en toe bijhoud dan hoor je me niet meer over die site hoor! :054:
:D :D :D Ok beloof ik plechtig :037: :037:
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #8 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:20:46 »
Als je het hier (en daar :103:) af en toe bijhoud dan hoor je me niet meer over die site hoor! :054:

En wat is die site dan? Want ondanks dat i niet geupdate is wil ik dat toch wel even zien :D
Straight to your face with the truth!

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #9 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:23:57 »
Als je het hier (en daar :103:) af en toe bijhoud dan hoor je me niet meer over die site hoor! :054:

En wat is die site dan? Want ondanks dat i niet geupdate is wil ik dat toch wel even zien :D

Dan kun je zien hoe ze er voorheen uitzag. :048:

www.cb900f.tk
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #10 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:31:05 »
Als je het hier (en daar :103:) af en toe bijhoud dan hoor je me niet meer over die site hoor! :054:

En wat is die site dan? Want ondanks dat i niet geupdate is wil ik dat toch wel even zien :D

Dan kun je zien hoe ze er voorheen uitzag. :048:

www.cb900f.tk

Gaaf man om te zien hoe je van zo'n motor dit hebt weten te maken! Echt heel veel respect!
Straight to your face with the truth!

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #11 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:35:27 »
Als je het hier (en daar :103:) af en toe bijhoud dan hoor je me niet meer over die site hoor! :054:

En wat is die site dan? Want ondanks dat i niet geupdate is wil ik dat toch wel even zien :D

Dan kun je zien hoe ze er voorheen uitzag. :048:

www.cb900f.tk

Gaaf man om te zien hoe je van zo'n motor dit hebt weten te maken! Echt heel veel respect!
:) Tnx :097:

Duurt alleen wel ff voordat je haar op de weg ziet, zal voorjaar worden
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #12 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:38:48 »
Overigens heb je een paar posts terug over "als deze klaar is" maar als je al zo lang bezig bent komt ie dan ooit wel is af.

Als ik al je foto's zo zie heeft de motor al verschillende gedaante verwisselingen gehad ;)
Straight to your face with the truth!

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #13 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:44:29 »
Je had hem eens moeten horen toen het blok ingebouwd moest worden....................net als ik erachter komen dat het frame op de zijkant het beste werkt  :103:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #14 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:46:35 »
Overigens heb je een paar posts terug over "als deze klaar is" maar als je al zo lang bezig bent komt ie dan ooit wel is af.

Als ik al je foto's zo zie heeft de motor al verschillende gedaante verwisselingen gehad ;)
Ja, toch wel. Zo als ze nu eruitziet zal er niet veel meer veranderen behalve het echt af maken. wat er nog moet gebeuren is, de schetsplaten voor de rem/schakelset moeten nog gemaakt worden, Ik zoek eigenlijk nog iemand die de tekeningen die ik heb in autocad kan maken voor me en dat laten waterstraalsnijden. Dan moet ik de remtangen stralen en spuiten, ben nu bezig met een kleine kettingbeschermer van RVS. Dan moey de linkpijp van uitlaat nog zwart verchroomd worden zoals de bochten, en als laatste het spuitwerk, daar ga ik binnekort ook mee beginnen. Heb vorige week 2K lak en airbrushlak gehaald en het design heb ik ongeveer in m'n hoofd zitten.
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #15 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:49:05 »
Je had hem eens moeten horen toen het blok ingebouwd moest worden....................net als ik erachter komen dat het frame op de zijkant het beste werkt  :103:

Nou eigenlijk Freak was het meer het 900 blok eruit halen, dat was het ergste. Ohja en toen het 1100 blok er in ging en ik vergeten was om er aan de achterkant iets af te slijpen omdat het anders niet paste met de achterbrug van de Fireblade. Ja toen was ik niet blij :048: :048:
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #16 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:51:31 »
Waterstraalsnijden................vraag eens aan Edwin met de Buell  :|
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #17 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:53:11 »
Waterstraalsnijden................vraag eens aan Edwin met de Buell  :|

Mmmm, die ken ik niet maar vertel eens wat meer? Zit hij ook hier op het forum?
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #18 Gepost op: 09 oktober 2008, 22:57:36 »
http://www.zmvc.nl/forum/index.php/topic,607.0.html

Ik dacht dat die waterstraalsnijden deed voor zijn werk o.a. , had een poos terug rvs plaatjes gemaakt met afbeeldingen.............kan het mis hebben maar niet geschoten is altijd mis  :034:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: M'n Straat vechter
« Reactie #19 Gepost op: 09 oktober 2008, 23:02:47 »
Tnx Louis, ik heb em gelijk een Pmtje gedaan. Zou mooi zijn :022:
Ik ga nu maar eens de douche opzoeken, en daarna sapen, trusste
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
111 Reacties
19023 Gelezen
Laatste bericht 05 april 2011, 22:35:09
door CBRenee
165 Reacties
22942 Gelezen
Laatste bericht 22 mei 2012, 21:59:39
door ba searcher!!
25 Reacties
5454 Gelezen
Laatste bericht 02 september 2012, 22:35:57
door Twin-Power