Wederom dank voor de complimenten allemaal.
Marco meende een CBR voorwiel te herkennen. Klopt als een bus.
Voor de liefhebbers van meer specificaties wat er allemaal aan is gedaan en versleuteld:
Ze is eigenlijk een beetje een mislukte Ratbike
+ Voorwiel dus: CBR 600F 17"
+ achterwiel: VFR 800 RC46 17", aangepast voor op de achterbrug
+ USD voorvork: Kawasaki ZXR 400, balhoofdpen van een Boldor, aangepast op de draaibank en in de balhoofdplaat van de ZXR
+ Remtangen voor: idem ZXR 400 Tokico 4 zuigers
+ Voorspatbord: ZXR 400
+ Remschijven voor: Honda CBR1000F
+ Tank Honda: CB900F Hornet, aangepast/frame ook aangepast
+ Zitje: Yamaha R6 1999.
+ Oliefilter adaptor gedraaid zodat er een filter van oa een CBR900 Fireblade op kan
+ Hydraulische koppeling er op gemaakt, diverse Honda delen, aangepast
+ Versterkte koppelingsveren, aangepaste/versterkte korf
+ Geheel gereviseerd 1100F blok
+ Geflowde cilinderkop.
+ Mikuni VM 33 rondschuif carburateurs ipv van die kachelhout vacuum gevallen.
+ K&N filters
+ Dyna 2000 digitale programmeerbare ontsteking.
+ Dyna Bobines
+ Dyna bougiekabels
geheel nieuw gemaakte bedrading.
+ Suzuki GSF stuurbedieningschakelaars, alle draden door het stuur.
+ Alles relais bediend, dus heel dunne draden dus alle functies van de stuurschakelaars behoud.
+ Vfr 750 RC 36 enkelzijdige achterbrug.
+ aangepast achtertandwiel
+ aangepast transmissie demper/tandwielhouder
+ Achterrem VFR 750 Nissin
+ Off-set voor tandwiel, gemaakt door Special Welding
+ Achterschokbreker: VFR 750 RC36
+ Dogbones Yamaha 600 fazer
+ Uitlaat: Viper Oval, ingekort en 45 graden gedraaid
+ Linkpijp uitlaat, opmaat gemaakt door Special Welding
+ Achterframe, geheel nieuw gemaakt ook door Special Welding
+ Led achterlicht
+ Led Knipperlichten
+ Homemade Remvloeistof reservoirtjes voorrem en koppeling
+ Rempomp voor: Nissin Kawasaki ZXR 400
+ Koppelings pomp: Nissin Kawasaki ZX6R
+ Alle Hydraulische leidingen RVS omvlochten leiding
+ Instrumenten behuizing: kawasaki onbekend model
+ Instrumenten zelf: Kawasaki ZXR 400, ingebouwd in andere behuizing
+ Kleinere accu,
+ Homemade RVS accu bak,
+ Contactslot Honda CB 500
Zo, ik zal misschien nog wel ergens iets zijn vergeten, maar dat komt dan wel weer bovendrijven
Ohja Tankdop ook Honda CB500