Het zal me benieuwen of het nog steeds dezelfde kick geeft als vroeger...
Gelukkig! Het zal me benieuwen in hoever je hiervan je dream machine gaat maken zoals je je vast vroeger al hebt ingebeeld
Ik hoor het al.. een echte romaticus
Ben morgenmiddag na 13.00 uur thuis, dus als je tijd hebt, kom je maar ff aanwaaien, kun je ff snuffelen in de voorraad ringetjes hier.
Nette oplossing Hoogesteger! Maar wat bedoel je met thermostaat van 45 graden? Ik heb gewoon zo'n standaard koso thermostaatje voor m'n dashboard.Een 2e rad. op een aerox is niet zo heel makkelijk want er is niet zo bijzonder veel ruimte voor.We gaan het eerst met 1 doen later kan er dan altijd nog een andere gemonteerd worden
het ligt dus niet aan de cilinder maar aan de afstelling Vandaag maar is van 3,2 gram rollen naar 2,55 gaan en hij loopt nu dus onafgesteld ruim boven de 100 (denk ik aangezien ik nog geen kmteller heb)Nu dus Jan Poppe een keer lief aankijken of we de bank een keer mogen gebruiken, en Rob is lief aankijken of ie z'n 2-takt iteligentie met mij wilt delen
het ligt dus niet aan de cilinder maar aan de afstelling Nu dus Jan Poppe een keer lief aankijken of we de bank een keer mogen gebruiken, en Rob is lief aankijken of ie z'n 2-takt intelligentie met mij wilt delen
Eventueel plant je dat ding hier op de rode heftafel...............ter beschikking zak me zeggu.[Hoeze Freak een Zeeuw]