Zo ik ben vrolijk vandaag!
Ik heb een ZX-6R gekocht!!
vorige week dinsdag ging ik met een maat van me naar abco motors in vlissingen om zijn motor op te halen van een onderhoudsbeurtje. Toen ik binnen kwam zag ik gelijk een ZX-6R staan die er toch wel heel mooi uit zag. Naja even op het kaartje kijken km-stand, prijs was allemaal oké maar bij bijzonderheden stond ook nog is "Deze motor is 25kw, ook op kenteken".
Naja ik gewoon naar huis gegaan maar kon deze motor toch niet uit me gedachten krijgen, en zaterdag maar is terug gegaan om echt is goed te gaan kijken. Even met Abco staan babbelen (echt een super goeie gast!!) en ik mocht vandaag van hem een proefrit maken.
Eindelijk was het dan zo ver! Beetje onwennig stap ik op de motor maar zodra ik de koppeling liet opkomen en we het eerste bochtje namen waren we al vrienden!! Alles gaat zo veel relaxer als op de GS! Je kan gewoon een kneedown doen en met de andere hand pizza eten! Alles zo soepel!
Na een schitterend proefritje van een ruim uurtje kwam ik weer terug. Overtuigd dat ik de sleutel niet meer terug ging geven! Dit is mijn motor!
Babbeltje gemaakt over de prijs en wanneer deze afgeleverd kon worden (liefst zo snel mogelijk). En wat zegt Abco?
Morgen ochtend half 10 staat ze voor je klaar! Hier heb je de kentekenpapieren zet maar alvast op naam en verzekering. Euhm OKÉ!!!!
Zo gezegd zo gedaan en ik ben dus nu officeel in bezit van een Ninja die ik morgen mag ophalen!
Genoeg geluld de foto's zeggen veel meer!!!
Kawasaki ZX6R NinjaZo blij als een kind!!
En
Abco alvast bedankt voor het vertrouwen en de nu al goede service!