Je bent een held! 
[Mobile Post] HTC Vision met Tapatalk
Haha nou niet echt hoor

Maar je motor staat op de heftafel en de voorpoten er tussenuit!

Altijd een raar zicht die lege voorkant maar de voorpoten mogen inderdaad wel nieuwe keeringen hebben! Ik voel altijd aan het balhoofdlager en het viel me al op dat deze nu niet echt goed stuurt, met de voorpoten eruit kun je nog beter voelen hoe het balhoofdlager er aan toe is..........slecht dus! Zit 1 heel zwaar punt in en meerdere zware punten bij links en rechts sturen, gewoon vervangen en dan ken je straks je motor niet meer terug met sturen

Is wel wat meer werk, hopen dat het oude lager er makkelijk uitkomt en de nieuwe er in 1 keer goed in maar gaat vast lukken

Poten ogen nog best netjes, geen erge pitting dus nieuwe olie en keeringen moet voldoende zijn, en natuurlijk zorgen dat deze straks merkbaar beter veren

De oude olie ziet er nog redelijk uit maar stinken.......bbeeuuhh vieze meuk en altijd moet dit spetteren dus zo de douche maar eens opzoeken

Binnenpoten uiteraard compleet gereinigd dus stinken doen ze straks niet meer

Binnenveren nog binnen de slijtagelimiet en de bronzen bussen nog goed! Ondertussen zitten de voorpoten weer in elkaar met nieuwe keeringen en olie

Volgende klus is de balhoofdplaten verwijderen en het balhoofdlager er uit vissen, nieuw lager is besteld en er komt een origineel lager in want scheelde qwa prijs met imitatie minimaal.........we gaan het beleven, ik hou je op de hoogte