als je met regen op je bek ga dan heb je er nog glassplinters in ook
Het moet je toch juist een fijn gevoel geven Paulussstt dat er van ons geld een bijdrage word geleverd aan de verbetering van ons milieu. Innovatie nu, de techniek van morgen.
Voorlopig vind ik het allemaal wel een positief verhaal, het zal waarschijnlijk ook een bak geluid schelen in vergelijking met asfaltbeton. Dat opwekken van energie is op zich een leuke bijkomstigheid.
geen pekel meer nodig ? zit mischien wel genoeg energie in de weg zodat deze niet meer (kan) bevriezen
..kernenergie is levensgevaarlijk..
..waarom niet investeren in natuurlijke bronnen?
ook niet aan zonne energie.Is geen gegarandeerde energieMaar zonnepanelen in een fietspad is werkelijk totale onzin...
hoewel ik tegenover dit idee wel positief sta, heb ik ook nog ff een minpuntje...Wegen worden vies door gebruik, op asfalt zie je dat niet maar kijk maar is naar de verkeersborden in NL die moeten ook regelmatig schoongemaakt worden.Als zo'n Solaroad vies wordt komt er geen zonlicht meer op en werkt dus minder/niet. Gaat dus weer bakken met geld kosten om dat weer schoon te houden...
Citaat van: Stealth op 27 januari 2011, 20:13:12hoewel ik tegenover dit idee wel positief sta, heb ik ook nog ff een minpuntje...Wegen worden vies door gebruik, op asfalt zie je dat niet maar kijk maar is naar de verkeersborden in NL die moeten ook regelmatig schoongemaakt worden.Als zo'n Solaroad vies wordt komt er geen zonlicht meer op en werkt dus minder/niet. Gaat dus weer bakken met geld kosten om dat weer schoon te houden...Juist