* Kies jouw thema

Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: Agenten vinden verkeersboetes te hoog  (gelezen 11015 keer)

Offline Pepe

• 2nd King Of ZMVC
Re: Agenten vinden verkeersboetes te hoog
« Reactie #20 Gepost op: 11 februari 2011, 15:20:23 »

Offline Barb

• Fzr 600
  • Huge ZMVC Fan
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 11 februari 2011, 15:47:32 »
wat :+
One life, live it!

Offline Pepe

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #22 Gepost op: 11 februari 2011, 16:19:58 »
 :021:

Offline Sledge HaMMeR

• I Wanna Be an
  • Administrator
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
« Reactie #23 Gepost op: 11 februari 2011, 16:39:21 »
Stop eens met dat puberale 'alleen een dode smeris is een goede smeris' geneuzel, get over it.

Ik maak absoluut bezwaar tegen deze opmerking want ik wens hier niemand de dood toe.

Als je problemen hebt met mijn visie op de wereld vind ik dat best maar je moet mij geen woorden in de mond leggen die ik nooit zou gebruiken. Ik eis een rectificatie. En dat is geen grapje..

En zoals altijd ... als Paulusssst het gevoel krijgt een discussie mogelijk inhoudelijk te kunnen gaan verliezen, stappen we over op plan B 'Het komma neuken'. Je begrijpt donders goed wat ik bedoel en ik doe dat dan ook af als '...puberaal [...] geneuzel...' zoals je kunt lezen en niet als eoa doodswens uwerzijds.

Paul, je weet dat ik je IRL best een heel geschikte kerel vind. Sterker nog, ik ben van mening dat dat zelfs andersom zo is (of iig was). Maar op het forum kun je gewoon een enorme botte eenzijdige egocentrische kwal zijn. Waarom ? Omdat je het leuk vindt om een beetje te cyberrellen, flamen en mensen hier tegen het zere been te schoppen in de hoop dat ze aanstoot nemen aan jouw reactie (En JA! de strekking van voorgaande zin, leg ik je wel degelijk in je mond, omdat ik je dat met mijn eigen oren heb horen vertellen in het verleden).  Soms zie ik daar de humor van in, maar vaker en vaker totaal niet, zeker niet wanneer het je geen fluit boeit of er een ander onnodig mee gekwetst wordt en dat enkel en alleen voor eigen vertier.

Als een ander het niet met je eens is en/of zich gekwetst voelt dan is het altijd 'Hey, jammer dan, dit is wat ik denk, dit is wat ik vind, deal with it, get over it, dikke pech voor je & have a nice life.'. En nu wil je van mij een rectificatie ? Ha, laat me niet lachen! Voor iets wat ik je niet eens 'in de mond heb gelegd' maar afdoe als kinderachtig gedrag ? Paul, even goede vrienden wat mij betreft, maar die rectificatie ..... no f*cking way dude ! (maar niet getreurd, dat is mijn persoonlijke mening, misschien is er een andere administrator/moderator die een andere mening heeft qua rectificeren en dan zal ik mij daar in schikken, want ik wil geen misbruik maken van mijn administrator-mogelijkheden alhier)

Sunny

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 11 februari 2011, 16:57:20 »
SH voor vice-president! :021: :039: :036:

Offline Zdpp

• Huge ZMVC Fan
« Reactie #25 Gepost op: 11 februari 2011, 20:00:21 »
vind 90 euro voor een verkeerde kentekenplaat of 60 euro voor een veelal ontbrekende retro-reflector toch wel een beetje overdreven ,en zo staan er nog wel meer fantasie bedragen bij :044:

http://www.boetes.nl/boetes.html

Offline Barb

• Fzr 600
  • Huge ZMVC Fan
« Reactie #26 Gepost op: 11 februari 2011, 20:05:35 »
Heb weer even gekeken, maar ook hier klopt niet zoveel van hoor :097:
kan het beste gewoon kijken op de boetebase van het om http://www.om.nl/onderwerpen/boetes/
One life, live it!

Offline Pepe

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #27 Gepost op: 11 februari 2011, 20:07:05 »
kan het beste gewoon kijken op de boetebase van het om http://www.om.nl/onderwerpen/boetes/
heb jij jouw feitenboekje op schoot ?

Offline Barb

• Fzr 600
  • Huge ZMVC Fan
« Reactie #28 Gepost op: 11 februari 2011, 20:08:27 »
heb jij jouw feitenboekje op schoot ?
thuis? ha grapjas....niks thuis lol
One life, live it!

Offline Barb

• Fzr 600
  • Huge ZMVC Fan
« Reactie #29 Gepost op: 11 februari 2011, 20:09:06 »
ik bedoelde gekeken op de link die hij gaf ;-)
en bepaalde bedragen weet ik dan nog net uit mn hoofd ;-)
One life, live it!

Offline Pepe

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #30 Gepost op: 11 februari 2011, 20:11:19 »
ik bedoelde gekeken op de link die hij gaf ;-)
en bepaalde bedragen weet ik dan nog net uit mn hoofd ;-)
die heb ik allemaal gedelete en ik heb een feitenboekje uit 2008 zie ik nu, zal er eens een nieuwe halen, altijd makkelijk.. :037:

Offline The Hawk

• Volbloed ZMVCer
  • The Hawk
« Reactie #31 Gepost op: 11 februari 2011, 20:27:23 »
Oke  dat is dan het feitenboekje waar jullie het over hebben,maar dan moet oom of tante agent hem je ook nog willen geven.
Als ik dan even een stukje terug ga over een reflector en al dat soort zaken als ik mezelf redelijk of normaal opstel zal ik daar niet zomaar een boete voor krijgen toch Barb?
Zo zijn er veel meer zaken dat ik denk jeetje wat een baan agent.
Voorbeeld hiervoor zijn ze opnieuw aan het bestraten met een graafmachine en een hoop kipauto's en zulk soort materiaal.
Dus de Politie komt hier op een morgen staan om de mensen om te leiden nou heb er een 5 minuten naar staan luisteren maar wat die allemaal voor hun kop krijgen niet normaal het is maar goed dat ik geen agent was op dat moment.
Had gewoon niet goed gekomen dus petje af voor die mannen en vrouwen en dat zonder een bon uit te schrijven.
Dus mijn woorden zijn het is zo slecht nog niet allemaal veel licht aan ons eigen gedrag en ook ik ben geen lieverdje, durf ook veels te hard te reiden maar dat risico neem ik zelf .
Als ik gesnaait word is het mijn eigen schuld zorgen dat onze zaakjes in orde zijn en blijven spiegelen ha ha ha..
Verder Vriend Sledge en Paules gezond verstand gebruiken beide, men kan altijd nog het 1 en ander leren van de ander zo leer ik nog elke dag bij zowel van sledge als van andere dus geef elkaar een kans.
 :054: :054:
Ben ik weer nu op een Yamaha xt 600 e

Offline Pepe

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #32 Gepost op: 11 februari 2011, 20:33:49 »
in elk vak werkt er een zak

Offline Sledge HaMMeR

• I Wanna Be an
  • Administrator
  • Tha HaMMeR
« Reactie #33 Gepost op: 11 februari 2011, 20:46:22 »
Als ik dan even een stukje terug ga over een reflector en al dat soort zaken als ik mezelf redelijk of normaal opstel zal ik daar niet zomaar een boete voor krijgen toch Barb?

Tenzij je in zo 'n verkeersfuik rijdt zoals van de week in Goes ... dan ga je zonder pardon voor alles op de bon.

Offline Pepe

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #34 Gepost op: 11 februari 2011, 20:48:14 »
ik heb een paar honda civic's op het oog die ze van mij mogen strippen :X

Offline Barb

• Fzr 600
  • Huge ZMVC Fan
« Reactie #35 Gepost op: 11 februari 2011, 20:56:40 »

Tenzij je in zo 'n verkeersfuik rijdt zoals van de week in Goes ... dan ga je zonder pardon voor alles op de bon.
Neuh, ligt er ook aan, wie je te woord staat natuurlijk, en wat er mankeert...Ik ben ook weleens bij zulke controles, en valt nog best mee hoor, geloof me ;-) je wil echt niet weten wat er allemaal rond rijdt :042: :043:
maar is er iets met je belasting, ja dan ben je echt de sjaak....
One life, live it!

Offline Pepe

• 2nd King Of ZMVC
« Reactie #36 Gepost op: 11 februari 2011, 21:05:09 »

Neuh, ligt er ook aan, wie je te woord staat natuurlijk, en wat er mankeert...Ik ben ook weleens bij zulke controles, en valt nog best mee hoor, geloof me ;-) je wil echt niet weten wat er allemaal rond rijdt :042: :043:
En terecht toch? De rest betaald altijd netjes en dan zijn er altijd van die ***** en ********** die denken dat niet te hoeven doen hier.

Offline Mr. Kik

• Ras ZMVCer
  • Motorisch gestoord.....
    • www.ribverhuur.nl
« Reactie #37 Gepost op: 11 februari 2011, 21:16:07 »
Om maar te zwijgen van de onverzekerden die rondrijden en dus jouw vrouw/kind/ouder/ander stuk familie aan kunnen rijden, of erger. Als er bij zo'n fuik een aantal gesnapt worden, nou prima. Ben zelf ook wel eens in zo'n fuik gereden en met een heel redelijke agent te praten gekomen. Een kopie van m'n kenteken was niet goed genoeg, maar ook niet erg genoeg voor een boete. Schappelijke vent, ik heb hem vrind'lijk bedankt. En ach, die keer dat ik achter het stuur belde en een bekeuring kreeg....eigen schuld, dikke bult. Niet janken, korte pijn. De Parrot die er uit voortgekomen is heeft z'n geld allang dubbel en dwars teruggverdiend.

Dienders : het zijn ook mensen. Hun baas wil dat ze jouw geld afnemen......en zoals Barb zegt : " er komen nog 6 euro admin kosten bij "..... dat klinkt ook lullig als je iemand net z'n zuurverdiende centjes door de neus hebt geboord.....

Komt helemaal goed !

Offline Sledge HaMMeR

• I Wanna Be an
  • Administrator
  • Tha HaMMeR
« Reactie #38 Gepost op: 11 februari 2011, 21:46:59 »

Okay, ik had altijd de indruk dat je dan al geknipt en geschoren ging als 1 van de 2 kentekenverlichtingslampjes het niet deed. Soort zero-tollerance actie.

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
« Reactie #39 Gepost op: 11 februari 2011, 21:50:31 »
Reflector die mist op een motor is tegenwoordig een reden voor zonder pardon een boete.
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"