* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: KTM organiseert Orange Days  (gelezen 3703 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Border

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 1819
  • Geslacht: Vrouw
  • bietunakkunaje
    • www.siereveld.eu
KTM organiseert Orange Days
« Gepost op: 15 april 2013, 20:15:47 »
KTM Nederland organiseert in de week van 15 tot en met 21 april 2013 haar jaarlijkse proefrittenfeest, wereldwijd bekend onder de titel “Orange Days”.
Met het zicht op de snel daaropvolgende Oranjefeesten wil KTM van de Orange Days dit jaar een nòg groter feest gaan maken.



Tijdens de KTM Orange Days staan alle KTM-dealers klaar om de Street-modellen mee te geven voor een uiterst verhelderende proefrit. Aanmelden voor een proefrit tijdens de Orange Days gebeurt heel makkelijk online, zo weet je zeker dat de gewenste motor netjes voor je klaar staat. Er kan gekozen worden voor een model en een KTM dealer, maar voor de nieuwe 1190 Adventure adviseert KTM om vooral niet te lang te wachten.

De eerste Oranje feestweek duurt dus van 15 tot en met 21 april 2013 en is mee te vieren bij de KTM-dealers.
SP1 en SP2

Hroeten uut de polder

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #1 Gepost op: 15 april 2013, 20:55:04 »
Grrmmlllll :-\
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3254
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #2 Gepost op: 15 april 2013, 21:35:41 »
Ik heb meteen maar even een proefrit op de 1190 Adventure aangevraagd. Na de GS lijkt me dat ook wel een leuke fiets om eens te voelen. :) Al zijn er natuurlijk wel meer.

Overigens, ik vind het wel een aparte manier van presenteren bij KTM. Doen ze normaal gesproken nooit proefritten? Of kosten die geld? In de algemene voorwaarden staat dat dit recht geeft op een gratis proefrit en dat je dat recht niet mag verkopen. Dat is op z'n zachtst gezegd apart. Volgens mij dan. Ik ben van de oude stempel, denk ik. Van gewoon naar een dealer gaan en wat proberen... ;)

Offline Pepe

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3308
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #3 Gepost op: 16 april 2013, 09:40:15 »
Je kan altijd langs voor een proefrit, maar op die dag staan er wat meer modellen..

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3254
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #4 Gepost op: 16 april 2013, 10:41:14 »
Je kan altijd langs voor een proefrit, maar op die dag staan er wat meer modellen..

Ah, zo. Ok. Ik heb een datum ingevuld, dus ik wacht op het telefoontje. ;)

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #5 Gepost op: 16 april 2013, 22:16:16 »
Op H'zand zeker?

Daggutnie, dat gun ik ze niet  :056:
Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3254
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #6 Gepost op: 16 april 2013, 22:56:24 »
Op H'zand zeker?

Daggutnie, dat gun ik ze niet  :056:

Hoezo?

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #7 Gepost op: 17 april 2013, 07:06:36 »
Mag ze niet, dat is alles.
Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3254
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #8 Gepost op: 17 april 2013, 07:10:01 »
Mag ze niet, dat is alles.

Ah, ok. Ik dacht even dat we er een nieuwe KTM dealert bij hadden. ;)

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3254
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #9 Gepost op: 17 april 2013, 20:09:06 »
Ok, vanmiddag in Heinkenszand geweest. Nou ja, even dan. Verder de hele middag op een 1190 Adventure gespendeerd. Wat een geweldige machine. Erg veel plezier mee gehad. Veel power, veel control. Eerlijk gezegd, mijn nieuwe nummer 1 op mijn wishlist. ;)

Offline Specter

  • Wat er ook gebeurt, altijd blijvuh hakkuh!!!!
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 851
  • Geslacht: Man
    • Partyflock
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #10 Gepost op: 17 april 2013, 21:43:15 »
Het was aan je te zien dat je er plezier mee had gehad!
Wat een machine hè?

Offline Marcozld

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 544
  • Geslacht: Man
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #11 Gepost op: 18 april 2013, 11:39:41 »
Hey Arne... jij ook hier? :-). Had ik even helemaal gemist volgens mij. Had je KTM foto al geliked op FB  :039:.
Grz.

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #12 Gepost op: 18 april 2013, 15:02:37 »
Leuke motor, leuk geluid, die KTM, alleen trok ik hem vorige week helemaal aan gort met de Crosstourer, meer lawaai en beleving dan pure power  :070:
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3254
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #13 Gepost op: 18 april 2013, 16:39:20 »
Het was aan je te zien dat je er plezier mee had gehad!
Wat een machine hè?

Ja, was wel een heel gaaf ding om mee te spelen. Fijne beleving. ;) (Gelukkig niet te veel mannen in blauw gezien.)


Hey Arne... jij ook hier? :-). Had ik even helemaal gemist volgens mij. Had je KTM foto al geliked op FB  :039:.
Grz.

Ja, zag ik inderdaad. Zit hier ook alweer een paar maanden. Dat mag blijkbaar als je ook op twee wielen kunt rijden. ;)

Leuke motor, leuk geluid, die KTM, alleen trok ik hem vorige week helemaal aan gort met de Crosstourer, meer lawaai en beleving dan pure power  :070:

Ja, ja, JP, ik heb het aanbod staan van Motoport om de Crosstourer ook te rijden. Dat ga ik dan ook zeker doen. Maar ik vind het uiterlijk van de KTM wel errug stoer. En voor wat betreft het aan gort rijden, er is ook nog zoiets als een bestuurders-factor. Als je mij op een nieuwe R1 zet, dan rij je mij waarschijnlijk nog steeds helemaal zoek op mijn oude Transalp. ;)

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #14 Gepost op: 18 april 2013, 17:10:38 »
niet bij Motortotaal? Komende zaterdag is nog een plekkie vrij tijdens de demo-runs. Overigens, was gewoon bij rechtdoor accelereren, dat kan een baviaan ook... maar schokkend hoe die KaToom achterbleef. Wat betreft het stoere uiterlijk, dat vind ik altijd zo grappig, is meestal om eigen tekortkomingen te verdoezelen  ;)  Echt stoer vind ik jouw ALp! Daar leer je echt op sturen.
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3254
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #15 Gepost op: 18 april 2013, 17:19:06 »
niet bij Motortotaal? Komende zaterdag is nog een plekkie vrij tijdens de demo-runs. Overigens, was gewoon bij rechtdoor accelereren, dat kan een baviaan ook... maar schokkend hoe die KaToom achterbleef. Wat betreft het stoere uiterlijk, dat vind ik altijd zo grappig, is meestal om eigen tekortkomingen te verdoezelen  ;)  Echt stoer vind ik jouw ALp! Daar leer je echt op sturen.

Nee, ik kan zaterdag niet, zit in Ede. En Motoport had het ook al uitgebreid aangeboden vorige week. Ik ga nog wel eens bij Motortotaal buurten, maar Terneuzen is toch elke keer even onder het water door. ;)
Ik ben wel verrast dat de KTM zo achterbleef. Misschien dat hij de mapping nog op Rain had staan? Dan mis je 50 paardjes. ;) Ik had daar in ieder geval geen last van. Man, wat ga je snel hard op zo'n ding.
Maar ik ben het wel eens over mijn Alp. Ik leer ook liever eerst maar eens dichter naar de grens komen op de Alp dan direct op zo'n monster. Bij mij weet je dat alles dat gebeurt door jezelf komt, de KTM compenseert toch nog best wat met elektronica. Al moet ik wel zeggen dat ik na het rijden op de KTM weer wat sneller naar de grens van de Alp ging. Dus het is wel een mooie wisselwerking. Ach, ik heb nog veel te leren. ;)


Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #16 Gepost op: 18 april 2013, 23:59:39 »
Ik denk dat even heen en weer onder het water door een stuk goedkoper is dan shoppen bij MP voor dezelfde spullen... ik heb ooit eens onderhandelingen moeten doen voor een nieuwe motor namens de rijschool bij MP en bij MT, scheelde uiteindelijk een kleine 900 euro zonder inruil of wat ook en dat ging over een CBF600
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline Ghulst

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 3254
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf en mijn gedachten
Re: KTM organiseert Orange Days
« Reactie #17 Gepost op: 19 april 2013, 00:04:36 »
Dat is best geld, inderdaad. Nou heb ik dat nog niet bij mp uitgegeven hoor. En dat verwacht ik voorlopig ook niet te doen. Ik ga proefrijden, niet aanschaffen. ;) (Oh, en dat weten ze ook. Ik speel het wel altijd eerlijk wat dat betreft.)

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
401 Reacties
76463 Gelezen
Laatste bericht 13 november 2009, 21:12:36
door MotorFreak
163 Reacties
24513 Gelezen
Laatste bericht 16 februari 2012, 22:12:52
door Stealth
6 Reacties
2675 Gelezen
Laatste bericht 20 november 2011, 23:54:47
door Dick
6 Reacties
3463 Gelezen
Laatste bericht 28 april 2013, 18:02:15
door Zeeuwse Klei
2 Reacties
212 Gelezen
Laatste bericht 01 juni 2023, 21:32:59
door Ghulst