Iedereen bedankt voor de toffe reakties 
Vanavond de bike opgehaald en na uitwisselen van al het extra spul en wat uitleg over de Sm en uiteraard wat vragen van mijn kant over koelvloeistof, soort olie, onderhoud enz tijd om naar huis te gaan, achter/naast/voor het blik want die was mee voor alle exta spullen te versjouwen

Ter hoogte van Terneuzen de 1e mooie wheelie in de 2e versnelling en met gemak want de power zit echt onderin, wat toffe bochten gemaakt nabij Harry's motoren en de sluizen en in de tunnel de demper eens laten zingen, trajektcontrole in het achterhoofd gehouden uiteraard

Thuis aangekomen het blik leeggeplukt en richting de boulevard, Sunny op de Soes en ik uiteraard op de KTm met achter de pre-cut slick en voor ligt er een D207Gp op, een echte wedstrijdband en de grip is onvoorstelbaar

, de veerring voelt prima aan en laten we ff zo, idd verbouwen is overbodig want ben er zo al verliefd op geworden, eventueel een digi-toerenteller en koelwater temperatuur meter aamschaffen. Ter hoogte van De banjaard het 1e onderdeel verloren, een bevestiging van onder de koplamp waar al een scheurtje in zat, was zelf gemaakt door de vorige eigenaar en dit gaan we zelf even modificieren

[wheeliebestendig maken

]. Ondertussen was het al aardig donker geworden toen we Vlissingen binnenreden maar we hebben er goed licht op, op de bouelvard alleen maar posers met blikken waarvan ze zijn voorzien van veel megawatt's en vleugeldeuren, even lang baggercoureur gereden voor een kouwe drank en zelf even posen, gelijk gezeik met de buren een eindje verder vanwege de BOS-demper

. Het blok voelt krachtig aan maar het vermogen is even wennen want echt veel vermogen heeft deze SM niet maar komt wel gelijk opzetten zodra je de koppelingshendel loslaat

, geen rare uitstapjes gemaakt maar wel 2 foutjes met insturen, je zit echt een heel eind naar voren en het idee/gevoel dat je geen tank voor je ballen hebt is vreemd maar went heel snel, de veerring is geweldig en drempels worden weer tof, meer drempels in nederland

op de terugweg de KTm eens goed de sporen gegeven maar ze slikt alles weg, ook even op een lege oost-weg weg doorgetrokken tot tegen aan de toerenbegrezenzer en dan kijk je er toch van op dat de teller op 180km/h staat, echt lekker is dat niet want boven de 150 km/h ga je slingeren omdat je vol de wind pakt

, Evengoed is dit de zit die ik wilde, die me gewoon lekker ligt en ik weet nu al dat wij samen veel lol gaan beleven, vrienden voor het leven zeg maar

trillen kan ze als de beste en bewust heb ik dan ook gekozen voor een KTM met balansas, eigenlijk merk je er weinig van dus stel je voor hoe het zonder zou zijn, ruim 200km zijn er gereden en dit waren betere kilometers dan ik op de VFR in 20000km heb gehad....................yes ik voel me thuis in de KTM familie