* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Motorfreak] KTM 640 Lc4 SM  (gelezen 80454 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #80 Gepost op: 21 september 2006, 14:00:27 »
Wel een stofmaskertje op gedaan hoop ik ;)

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #81 Gepost op: 21 september 2006, 17:57:40 »
Asbestvrij hè  :103:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #82 Gepost op: 23 september 2006, 11:58:47 »
duurt altijd veel te lang, wachten op zoiets...
Ik heb maar besloten om mijn ktm om te spaken met andere velgen(excell, behr?), ik had namelijk nog 1 achternaaf extra (met velg maar die gaat er af).
Nu heb ik waarschijnlijk ook wel een voornaaf extra binnenkort. Dus dan ga ik de ktm wat aanpassen (kleiner voorspatbord, topkuipje, schijfrem enz.) zodat ie ook iets weg heb van een sm. En dan kunnen van de winter de crossvelgen er weer op, om te blubberen.

Hey ik heb de oplossingen voor je gevonden, gelijk een mooi setje voor de XR aanschaffen en dan neem ik voor een paar centen die ouwe zwarte velgen van de XR wel over zodat je daar niet mee blijft zitten  :103:

http://www.behrfelgen.de/a-wheels.htm
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Ballbreaker

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #83 Gepost op: 23 september 2006, 20:41:09 »
duurt altijd veel te lang, wachten op zoiets...
Ik heb maar besloten om mijn ktm om te spaken met andere velgen(excell, behr?), ik had namelijk nog 1 achternaaf extra (met velg maar die gaat er af).
Nu heb ik waarschijnlijk ook wel een voornaaf extra binnenkort. Dus dan ga ik de ktm wat aanpassen (kleiner voorspatbord, topkuipje, schijfrem enz.) zodat ie ook iets weg heb van een sm. En dan kunnen van de winter de crossvelgen er weer op, om te blubberen.

Hey ik heb de oplossingen voor je gevonden, gelijk een mooi setje voor de XR aanschaffen en dan neem ik voor een paar centen die ouwe zwarte velgen van de XR wel over zodat je daar niet mee blijft zitten  :103:

http://www.behrfelgen.de/a-wheels.htm
:007: you're such a funny man  :037:
Maar ik krijg woensdag mijn spaken van mijn sm wiel binnen, dan kan de KTM ook als supermotard door het leven. En is de blubberzin te groot dan weer noppies eronder binnen 30 min  :039:
En mijn porno excel velgen blijven lekker voor de XR  :040:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #84 Gepost op: 23 september 2006, 20:44:05 »
Mmmhhhhh gun een Peelander ook eens wat  :016:


 :+
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

poemba

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #85 Gepost op: 26 september 2006, 21:45:03 »
beetje laat maar  :039: wat een bike

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #86 Gepost op: 26 september 2006, 22:48:03 »
Idd kan er geen genoeg van krijgen, ondertussen bijna 2000km meer op de klok staan en zaterdag een oliewissel en algehele beurt  :021:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Matthieu

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #87 Gepost op: 27 september 2006, 10:36:12 »
Idd kan er geen genoeg van krijgen, ondertussen bijna 2000km meer op de klok staan en zaterdag een oliewissel en algehele beurt  :021:

En hoeveel km daarvan heeft je voorwiel het asfalt gezien??? :018: :037: :036:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #88 Gepost op: 27 september 2006, 17:42:36 »
Veels te veel eigenlijk  :103:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #89 Gepost op: 27 september 2006, 18:47:05 »
Mmmhhhhh fraai, heel fraai eigenlijk  :012:

[attachment deleted by admin]
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #90 Gepost op: 27 september 2006, 19:23:33 »
Ja, en baggerzooi. Trailtech is duur, maar niet goed weet ik uit betrouwbare bron...
Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #91 Gepost op: 27 september 2006, 23:46:55 »
oke dan  :036:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #92 Gepost op: 09 oktober 2006, 21:23:35 »
Mijn pinkers achter beginnen nu wel erg los te zitten, de rechter is gewoon bijna rond te draaien en pinkert niet meer............hoeze trillen op een KTM  :048:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Ballbreaker

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #93 Gepost op: 09 oktober 2006, 21:25:29 »
Mijn pinkers achter beginnen nu wel erg los te zitten, de rechter is gewoon bijna rond te draaien en pinkert niet meer............hoeze trillen op een KTM  :048:
ik zeg verwijderen die dingen  :071:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #94 Gepost op: 09 oktober 2006, 21:33:17 »
Nee zeker in het donker best handig  :012:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3504
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #95 Gepost op: 09 oktober 2006, 21:37:12 »
jah en zeker al je in de polder rijd en zo. gewoon wat anders d'r op fabriceren,
kan de pliessie ook niet zeiken,
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #96 Gepost op: 09 oktober 2006, 21:43:05 »
heb het idee om van de winter een compleet nieuwe kentekenplaatophangingplaat te maken, afijn plannen zet, nu de uitvoering nog  :069:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #97 Gepost op: 14 oktober 2006, 23:46:55 »
Zo vanavond eens het plan opgevat om eens te kijken hoeveel bouten en moeren en losgetrild zouden kunnen zijn want van de week bleek er een bout kapot te zijn waarmee het subframe gebout zit aan het hoofdframe, na wat boorwerk draaide het stukje bout er gemakkelijk uit. Na het verwijderen van de buddy, kappen en meer zooi bleken er toch behoorlijk wat bouten los te zitten waarvan enkele belangrijke, oke elke bout heeft een functie maar je akn er altijd wel een aantal missen maar een paar voorbeelden.
-ophanging demper
-Cdi-unit
-luchtfilterhuis
-rechterzijkap
-linkerachterslider
-kontje
-achterlicht
-achterremklauw
-rempotje achter
-stuurslot
-beide handkappen
-borging kettingspanner rechts
Al deze zaken hadden 1 of meer bouten die echt los zaten, een KTM trilt dus echt als een wilde vibo en ook staat er te lezen in het WPH dat je veel bouten moet vastzetten met Loctite 243  :| Voor de rest geen lekagge's kunnen ontdekken, olieverbruik minimaal, benzineverbruik rustig rijden [voor zover dat gaat op een Sm] 1 : 20 , bij raggen 1 : 14  :039: . Sliden gaat voor geen meter, driften doen we regelmatig en wheelies gaan steeds beter, nu dat opschakelen onder de knie zien te krijgen  :p Het contaktslot heb ik voorzien van gaffiet wat dat deed wat moeilijk en alles stekkers zijn in de bescherming gezet, de pinkers achter hangen droevig naar beneden en zijn afgebroken van hun laagje kit, hier moet ik een andere oplossing voor zien te bedenken  :014: , voor de rest een beetje de velgen bling/bling gemaakt , voorpoten ontlucht, ketting gespannen maar hier heb ik een ,,ei'' in zitten en dus een slecht tandwiel waarschijnlijk want de ketting zelf is netjes los, morgen eens een paar mooie plaatjes maken en een stukkie tuffen, dik tevreden over mijn KTM al zou een beetje meer vermogen [lees hogere topsnelheid] welkom zijn, niet dat ik klaag maar de supersportjes lopen zo ver uit op de rechte stukken  :+
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

easy pete

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #98 Gepost op: 15 oktober 2006, 12:29:59 »
I'm happy to see you're so happy, freak  :071:


Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #99 Gepost op: 16 oktober 2006, 23:16:28 »
Thanks Pete  :039:

Gisteren hebben we een stuk door Vlissingen gereden en het schoot maar niet op, daarna een lekker stukje N57 geknald en behoorlijk wat wheelie-werk, wat onverhard over dijkjes en bij thuiskomst kwam er koelvloeistof via de overloop naar buiten zetten, na afkoeling en veel chekwerk niks vreemds kunnen ontdekken en dus ongeveer 100cc bijgevuld tot het ongeveer 1 cm boven de ribben stond, vandaag weer wat koelvloeistof verloren via de overloop. Hoe kan ik nu het beste testen hoe de koelfan het nog doet, gewoon kortsluiten de beste optie?
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
163 Reacties
26186 Gelezen
Laatste bericht 16 februari 2012, 22:12:52
door Stealth
6 Reacties
2937 Gelezen
Laatste bericht 20 november 2011, 23:54:47
door Dick
17 Reacties
4044 Gelezen
Laatste bericht 19 april 2013, 00:04:36
door Ghulst
6 Reacties
3725 Gelezen
Laatste bericht 28 april 2013, 18:02:15
door Zeeuwse Klei
2 Reacties
430 Gelezen
Laatste bericht 01 juni 2023, 21:32:59
door Ghulst