* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Motorfreak] KTM 640 Lc4 SM  (gelezen 80379 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #200 Gepost op: 17 januari 2007, 17:37:29 »
yeppzzz dat was het 1e feit gisteren  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3504
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #201 Gepost op: 17 januari 2007, 17:57:47 »
jammer hoor
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #202 Gepost op: 13 februari 2007, 17:47:17 »
Eindelijk een nieuwe kilometerkabel gescoord en een setje jiffy-veren  :022: , weer wat te monteren  :007:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #203 Gepost op: 15 februari 2007, 23:22:13 »
Zo het nieuwe achterlicht en de kilometertellerkabel zijn gemonteerd en natuurlijk even wezen spelen met de KTM...............man wat een gazzzresponzzzz heeft die KTM toch, wheelies en keihard optrekken, man wat heb ik weer lekker gespeeld, morgen maar eens mee naar het werk want de Dr staan bij Jan  :022:

Oja de KTM is nu voorzien van een Cz spiegel uit 1971  :037: :093: , de bar-end-mirror is definitief naar de klote getrild en dus even een tussenoplossing.

[attachment deleted by admin]
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Sratch

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 642
  • Geslacht: Man
    • http://spaces.msn.com/nighttimebirds17/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #204 Gepost op: 15 februari 2007, 23:32:41 »
Mooi !!!!  :070: :043:

Greetz sratch & Zoef!!
XL600V Trans-Alp & Citroen ZX 1.4 Advantage
Citroen ZX 2.0 16V FSO Caro 1.6 GLI
Fiat Marea Weekend 1.6

Sex is mijn religie, laat ons bidden
[

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #205 Gepost op: 15 februari 2007, 23:54:53 »
Porneau! :021:
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #206 Gepost op: 18 februari 2007, 23:03:12 »
Zowaar in 2 dagen weer bijna 450km gereden op de KTM  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

easy pete

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #207 Gepost op: 19 februari 2007, 09:36:24 »
Stap je af de motor als je gaat slapen ?

 :069:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #208 Gepost op: 19 februari 2007, 17:37:46 »
helaas wel want de buddy is niet ze breed voor 2  :+
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #209 Gepost op: 29 maart 2007, 23:43:27 »
De KTM staat op de heftafel  :| , kleppen stellen maar zit een beetje tegen, kleplichter loopt te kloten, hopelijk morgen alles voor elkaar  :026:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

ba searcher!!

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #210 Gepost op: 31 maart 2007, 03:48:20 »
En toch met de nodige info hebben wij toch weer gewonnen!! :062:

Maare je KTM start ook perfect met de kickstart!! :054: Had dat echt niet verwacht :051:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #211 Gepost op: 31 maart 2007, 23:20:27 »
Viel idd mee achteraf maar er moet wel veel weggesloopt worden om de kleppen te stellen, evengoed klinkt alles weer frisjes  :036:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #212 Gepost op: 03 april 2007, 14:27:41 »
De KTM rijdt werkelijk weer als nieuw, binnenkort nieuwe olie en filters [om de 5000km], kleppen stellen net gedaan en het blok klinkt gewoon goed al staat de teller richting de 23.000............nu kan ik zeggen dat een KTM best wel betrouwbaar is behalve het trillen dan want dit sloopt wel het een en ander bv lampjes en zorgt voor schurende kabels enz. Ook heeft de KTM ondertussen een nieuwe H4 lamp die werkelijk heel veel licht geeft  :036:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #213 Gepost op: 09 april 2007, 22:25:47 »
KTM van Freak op de bank, uitdraai post ik nog wel............peekaas viel ietwat tegen maar het koppel leek dik in orde  :103:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

ba searcher!!

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #214 Gepost op: 09 april 2007, 22:47:42 »
Ik geloof dat meneer niet te klagen heeft met de KTM :+
Als je de fabrieks gegevens bekijkt, en dan de gegevens die gemeten zijn vanmiddag heb je echt geen klagen :039:

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #215 Gepost op: 09 april 2007, 22:52:25 »
Klonk wel lekker zeker? Ben best benieuwd eigenlijk
Moet zeggen dat het ook wel lekker heftig klonk toen ze één of andere Gixxxer opentrokken vandaag  8)
Durf mijn eigen barrel niet op de bank te zetten eigenlijk, ding spat denk ik al uit elkaar als ie het woord "Dyno" nog maar hoort  :+
Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #216 Gepost op: 09 april 2007, 22:54:10 »
Het geluid uit de BOS demper blijft en genot om te horen  :070:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #217 Gepost op: 15 april 2007, 20:02:12 »
Ik zoek nog en sponser voor nieuwe banden  :018: ma vandaag zijn ze echt aan het slijten,,,,,,,,,,,eindelijk  :D
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Zeeuwse Klei

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2073
  • Geslacht: Man
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #218 Gepost op: 16 april 2007, 06:57:23 »
Nha, die schaamranden die er op zaten zeg, écht schandalig  :093:

(vond dat die dyno-uitdraai er wel behoorlijk "tractorachtig" uit zag. De lc4 heeft zijn bijnaam niet voor niets: Tractor. Koppelbak  8))
Trial and error... vooral veel 'error'.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #219 Gepost op: 29 april 2007, 23:37:07 »
Een slechte ketting begon het al te worden mijn ketting op de KTM, maar echt slecht was die nog niet tot vorig weekeind toen er 2 schakels er wat vreemd uitzagen. Zat nog wel stevig maar had de aandacht zeker omdat ik al een poosje rond rij met schakels zonder O-ringen, vanmiddag deed BZ een kettingcontrole en daarbij kwam aan het licht dat er een schakel helemaal naar binnen gebogen stond, het tandwiel paste er nog maar net tussen...........bij verdere controle bleek dat de rollen in die schakel bijna compleet door waren gesleten, een cm speling dus daar kan ik morgen niet mee op pad. Gelukkig heb ik altijd wel een aantal kettingen liggen en ook een aantal nieuwe............met spoed dus vandaag een nieuwe 520SX keting gemonteerd op de oude tandwielen die nog redelijk zijn, helaas alleen een klinkschakel en geen klinkset en de tijd van klinken met hamers heb ik wel gehad, het oude schakeltje met visje is nu gemonteerd en dus morgen rijden met een mix van nieuwe schakels en oude tandwielen.............snel op zoek naar een goede set dus  ;)
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
163 Reacties
26155 Gelezen
Laatste bericht 16 februari 2012, 22:12:52
door Stealth
6 Reacties
2933 Gelezen
Laatste bericht 20 november 2011, 23:54:47
door Dick
17 Reacties
4034 Gelezen
Laatste bericht 19 april 2013, 00:04:36
door Ghulst
6 Reacties
3719 Gelezen
Laatste bericht 28 april 2013, 18:02:15
door Zeeuwse Klei
2 Reacties
423 Gelezen
Laatste bericht 01 juni 2023, 21:32:59
door Ghulst