* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Motorfreak] KTM 640 Lc4 SM  (gelezen 80387 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ba searcher!!

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #300 Gepost op: 03 juni 2007, 22:46:43 »
 :o Nice work freak!!!! :036:

Offline Taranis

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1502
  • Geslacht: Man
  • Strevers bereiken waar dromers van dromen.
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #301 Gepost op: 04 juni 2007, 08:19:25 »
Mikuni BST kwaal. Had dezelfde carb op de DR. Al kán ie het perfect doen hoor.

Niet alleen na stoppies (wat op mijn DR niet ging vanwege de sponzige voorrem) maar ook na hard remmen pleurde ie net zo vrolijk stil... ff wachten, trap op de trapstok en weer gaan 8)
Einde reclamezuil :-)

Offline Sander

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 868
  • Geslacht: Man
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #302 Gepost op: 04 juni 2007, 09:16:35 »
@Taranis: Die DR van jou viel al stil als je er nog maar naar keek :093:
GSX-R 750 '10
VW Golf GTI MK IV '09

Offline Taranis

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1502
  • Geslacht: Man
  • Strevers bereiken waar dromers van dromen.
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #303 Gepost op: 04 juni 2007, 09:24:48 »
@Taranis: Die DR van jou viel al stil als je er nog maar naar keek :093:

Je solliciteert naar roet happen in een tunneltje :012:

Serieus: het verbeterde wel iets toen ik de carb eens uit elkaar gehaald had, maar na 3 weken was het weer net zo erg terug...
Einde reclamezuil :-)

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #304 Gepost op: 04 juni 2007, 18:50:40 »
Vandaag ontdekt dat als je een voet naast het voorspatbord houdt dat je veel platter kan zonder iets te verzitten, meer je bovenlichaam draaien............binnenkort stepjes schrapen hoop ik maar tering wat moet je dan plat gaan  :046:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Sratch

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 642
  • Geslacht: Man
    • http://spaces.msn.com/nighttimebirds17/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #305 Gepost op: 04 juni 2007, 19:02:32 »
Volgens mij is dat nog platter dan met je uitlaat van me TA de grond raakt  :031:

Greetz sratch & Zoef!!
XL600V Trans-Alp & Citroen ZX 1.4 Advantage
Citroen ZX 2.0 16V FSO Caro 1.6 GLI
Fiat Marea Weekend 1.6

Sex is mijn religie, laat ons bidden
[

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #306 Gepost op: 04 juni 2007, 19:34:53 »
Vandaag ontdekt dat als je een voet naast het voorspatbord houdt dat je veel platter kan zonder iets te verzitten, meer je bovenlichaam draaien............binnenkort stepjes schrapen hoop ik maar tering wat moet je dan plat gaan  :046:

Voet van de step, op de zeikant van je buddy zitten, motor plat en schrapen maar :034:

liegebeest

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #307 Gepost op: 04 juni 2007, 20:14:34 »
Vandaag ontdekt dat als je een voet naast het voorspatbord houdt dat je veel platter kan zonder iets te verzitten, meer je bovenlichaam draaien............binnenkort stepjes schrapen hoop ik maar tering wat moet je dan plat gaan  :046:

Matthieu heeft ook afentoe van die neigingen, ziet er heftig uit. :022:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #308 Gepost op: 05 juni 2007, 18:21:46 »
Gisteravond nog even geoefend maar viel op de foto's tegen, ik heb nog teveel crossstijl in de kop zitten en idd meer op de zijkant van de buddy zitten, het voelt redelijk plat aan maar heb nog te veel ruimte met de stepjes, evengoed ging het vandaag weer iets beter, schaamrand achter is al weg, voor een cm of 1,5-2 en de rulen sieren de banden een beetje  :022:

Oja Freak is op zoek naar een bocchie wat bijna haaks is, snelheid iets van rond de 60-80km/h en zonder overig verkeer maar wel in de buurt  :048:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #309 Gepost op: 05 juni 2007, 19:16:38 »
Gisteravond nog even geoefend maar viel op de foto's tegen, ik heb nog teveel crossstijl in de kop zitten en idd meer op de zijkant van de buddy zitten, het voelt redelijk plat aan maar heb nog te veel ruimte met de stepjes, evengoed ging het vandaag weer iets beter, schaamrand achter is al weg, voor een cm of 1,5-2 en de rulen sieren de banden een beetje  :022:

Oja Freak is op zoek naar een bocchie wat bijna haaks is, snelheid iets van rond de 60-80km/h en zonder overig verkeer maar wel in de buurt  :048:

Aan die bocht kan ik je niet helpen freak, tenminste.. niet in de buurt van je durp! Mare.. zie ik daar een balanspuntwheelie :071:

Offline Verstuuver

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 756
  • Geslacht: Man
  • "stuuf"
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #310 Gepost op: 05 juni 2007, 19:30:16 »
Gisteravond nog even geoefend maar viel op de foto's tegen, ik heb nog teveel crossstijl in de kop zitten en idd meer op de zijkant van de buddy zitten, het voelt redelijk plat aan maar heb nog te veel ruimte met de stepjes, evengoed ging het vandaag weer iets beter, schaamrand achter is al weg, voor een cm of 1,5-2 en de rulen sieren de banden een beetje  :022:

Oja Freak is op zoek naar een bocchie wat bijna haaks is, snelheid iets van rond de 60-80km/h en zonder overig verkeer maar wel in de buurt  :048:
laatste (of eerste) 2 bochtjes op de veerse dijk  :+ maar die ken je waarschijlijk wel  :007:

duik anders is de wilhelmina polder in, wegen zijn niet zo breed, maar je komt er bijna geen ander verkeer tegen en liggen bochtjes die haaks zijn  :034:

Ballbreaker

  • Gast
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #311 Gepost op: 05 juni 2007, 21:17:41 »
Eerste bocht op de goudplaat als je vanaf kamperland komt zeg maar. Daar reed ik zelf met dat ouwe ktm-tje de steunen aan de grond :034:. En idd gewoon die motor wegduwen grip heeft ie toch wel, met zo weinig gewicht  :039:
En volgens mij ben jij een van de betere rijders van dit forum, dus moet dat jou zeker wel lukken  :071:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #312 Gepost op: 05 juni 2007, 22:11:40 »
1 van de betere rijders van dit forum.............nou ik rommel maar wat aan hoor  ;) , ik heb maar 1 ding wat me nog wat dwars zit en dat is wegschuiven en onder een blik of tegen een obstakel terecht komen, daarom rij ik altijd tegen de grens aan of een stukkie daaronder...........tijd voor circuit  :+

@Loki.........ja een balanswheelie was dat en als je dat bereikt dan krijg je zelfs ideeen om 1 hand los te laten  :018:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Taranis

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1502
  • Geslacht: Man
  • Strevers bereiken waar dromers van dromen.
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #313 Gepost op: 05 juni 2007, 22:14:24 »
ik heb maar 1 ding wat me nog wat dwars zit en dat is wegschuiven en onder een blik of tegen een obstakel terecht komen, daarom rij ik altijd tegen de grens aan of een stukkie daaronder

Wel herkenbaar...
Einde reclamezuil :-)

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #314 Gepost op: 05 juni 2007, 22:23:07 »
Houwe zo dan blijven we elkaar het langste lezen  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Bright

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1661
  • Geslacht: Man
  • Ride your bandit like you stole it!
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #315 Gepost op: 05 juni 2007, 22:28:26 »
1 van de betere rijders van dit forum.............nou ik rommel maar wat aan hoor  ;) , ik heb maar 1 ding wat me nog wat dwars zit en dat is wegschuiven en onder een blik of tegen een obstakel terecht komen, daarom rij ik altijd tegen de grens aan of een stukkie daaronder...........tijd voor circuit  :+

@Loki.........ja een balanswheelie was dat en als je dat bereikt dan krijg je zelfs ideeen om 1 hand los te laten  :018:

Ik zal binnenkort wat proberen op poten te zetten voor Lezennes
.: Always Look On The Bright Side Of Life :.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #316 Gepost op: 05 juni 2007, 22:30:07 »
Komt goed, een trekhaak voor ons blik zijn we ook aan het bekijken en wil een eigen aanhanger aan gaan schaffen wat weer makkelijk is voor ons en iemand die er om verlegen zit  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #317 Gepost op: 05 juni 2007, 22:51:34 »
ja een balanswheelie was dat en als je dat bereikt dan krijg je zelfs ideeen om 1 hand los te laten  :018:

Toppie man! nu een beetje oefenen met die achterrem! :103:
Je kunt ook gewoon hier en daar wat rotondes pakken met de KTM, zon kleine asfalt rotonde.. als het dan ff rustig is rijd je gewoon een paar rondjes, kan je voorzichtig beetje dat ding plat duwen enzo! Works for me! :D

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #318 Gepost op: 06 juni 2007, 00:10:32 »
ja ken het maar dat is meer om ff de silica er af te rijden...........ach alles op zun tijd en het is geen must want een wheelie is net zo tof om te doen en die gaan best goed. Ondertussen gaat de teller richting de 24.000km.............en dat voor een SM, zoek ze maar eens, straks is dat hok onverkoopbaar door de hoge km-stand  :X
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: KTM 640 Lc4 SM
« Reactie #319 Gepost op: 06 juni 2007, 00:12:34 »
Oja die achterrem tijdens een wheelie moet ik echt gaan gebruiken, tot nu toe nog steeds zonder voet op die rem maar ik weet en ken het belang ervan, tis alleen zo'n klein 3-hoekje en om nu tijdens een wheelie deze te gan zoeken lijkt me niks.

Lc-8 trekt me steeds meer trouwens  :103:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
163 Reacties
26158 Gelezen
Laatste bericht 16 februari 2012, 22:12:52
door Stealth
6 Reacties
2933 Gelezen
Laatste bericht 20 november 2011, 23:54:47
door Dick
17 Reacties
4035 Gelezen
Laatste bericht 19 april 2013, 00:04:36
door Ghulst
6 Reacties
3719 Gelezen
Laatste bericht 28 april 2013, 18:02:15
door Zeeuwse Klei
2 Reacties
424 Gelezen
Laatste bericht 01 juni 2023, 21:32:59
door Ghulst